Odp: turbo doladowanie
:wow:
http://www.youtube.com/watch?v=oFEkZx2UT2s
http://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php?id=1072
http://www.klasyczny.com/forum/viewtopi … 6128#p6128
+103 / -1
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » turbo doladowanie
Strony Poprzednia 1 … 66 67 68 69 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
:wow:
przystawka oryginalna? i jak zgrywa się napęd ?
Jak juz pisalem, nie jest to moj ciagnik, jest to od kolegi i oba wymyśliliśmy taki projekt i dal do tego wiele pieniadzi. Ale ciagnik jesto to dobry i teraz juz robi w polu i testuje sie jak co dziala.
PÅ™edny naped jest super,jest ciężki i ma blokowanie różnicę, coz nie ma wiele Zetorow. Przystawka jest originalna i naped ma asi o 3-5% wiekszy przedkosc od tylu.Jest jeszcze w planu dac wiekszy tylne kola na 16,9-30, teraz sa 14,9-28 i potem to bude OK.
Dobra robota !
Tutaj male video:
https://www.youtube.com/watch?v=TylwNbRSu-I
to już z turbo?
Tak,jest tam.
Co do bezpiecznego ciśnienia to zdania są podzielone od -0,4 do +1,0.
Co do tego jaką turbinę to podobno najlepiej pasuje od polskiego ursusa 4 cyl. Z tym że chyba daje więcej niż 1 bar. Przeczytaj wątek i kombinuj. Nikt tu ci na da recepty na sukces.
Może trochę odświeżę temat bo znalazłem na allegro taką turbinę i zdaje mi się że z takim zaworem problem niskich,jak i wysokich obrotów byłby w miare rozwiazany http://allegro.pl/turbina-perkins-trakt … ml#thumb/3 Być może ta jest troche za mała,ale jak zakładacie od 4 garowego ursusa to pojemność jego jest niewiele wieksza.
Mój 323 po remoncie pochodził sezon bez turbo i korci mnie by założyć je ponownie....
I znalazłem coś takiego
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz … 4-276-3971
https://translate.google.pl/translate?s … mp;act=url
Male turbo na wielki silnik bede robic na krytyczne obrotki i moze sie zniszcz, albo i caly silnik, kiedy wleci do niego sztuki turbiny.
Kto mówi o małym turbo. Ja chcę założyć to co było z daf 6,8l...
Poulm a jak twój projekt 6vd turbo?
czeka
Działaj działaj... może też gwizdek założymy... :satan: :satan: :satan:
Bamreras na co się oglądasz pisałeś ze Ci mocy do miga brakuje....
Działaj działaj... może też gwizdek założymy... :satan: :satan: :satan:
Dzięki za pytanie.
No bede,ale wziąłem to od od samego początku. Właściwie buduję nowy ciagnik. Od kompletnego remontu i jakis zmiany w skrzynie biegów itp., musze wytrzymać ponad 200 koni, myszle, ze silnik 6VD + turbo bede miac okolo 230k. :love: Taki silnik nie moge dac do ciagnika bez modyfikacji. No taki mam pomysl, szukam niezbędnych rzeczy i uwidze co bede.
No tak sprzęgło skrzynia.... most?
Tylko po co ? Kupił by jakiś używany o mocy ponad 200KM do remontu to by miało sens. A tak zwiększa moc , wagę, Koła, itd.... Nie wszystko ma sens i jest warte zachodu.
Tak, masz rację. Ale Fortschritt, to jest moje hobby i relax i nie mam to do codziennej pracy.
Czy to jest ekonomicznie korzystne lub nie jest rzecz opinia. Wszystkie części kupilem za cenu zlomu i do zlomu to moze znowu dac.
Tak próbuję co wszystko jest mozno jeszcze na Forschu poprawić. Ja myślę, ze Forsch ma wielke rezerwy i tych 200K jest realnych.
Kiedy patrzę jake maja nowe ciagniky ponad 200KM przedne i tylne mosty, tak nie mam więc do powiedzenia.
Kiedy sie to uda,tak bede miec ciagnik 200KM za cenu zlomu :dance:
Kilka tygodni temu opowiadał mi jeden mechanik, że w nowych traktorach od 25 do 30 % mocy silnika zżerają pompy i sprzęgła automatyczne, a tutaj tych strat nie ma. Dlatego badanie mocy robi się na wałku, a nie na kołach.
Strony Poprzednia 1 … 66 67 68 69 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » turbo doladowanie
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo