Odp: Dlaczego ciężko kręci? Co jest tym spowodowane?
ja mam go dopiero trzy lata i tak miał. żadnej naprawy nie było. woda kilka razy to mu się zagotowała:(
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Dlaczego ciężko kręci? Co jest tym spowodowane?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
ja mam go dopiero trzy lata i tak miał. żadnej naprawy nie było. woda kilka razy to mu się zagotowała:(
możesz próbować wszystkich rzeczy ale najbardziej prawdopodobne jest to że najnormalniej w świecie puchną tłoki co zazwyczaj jset skutkiem przegżania chyba że defekt leży po stronie elektryki
no też tak myślę. ale to by się zacierał chyba? to znaczy bardziej by tarł i by było może słychać
Próbowaliście pokręcić wałem ręcznie na zimno i później na ciepło ?
Jeśli podobnie ciężko/lekko się kręci to coś z rozrusznikiem może być.
ale wałem nie wiem jak mam zakręcić. przecież to jest opór duży
Nie chodzi o przekręcenie wału o cały obrót, wystarczy z 1/4 obrotu, trochę go przekręcić w jedną i drugą stronę, żeby zobaczyć czy na ciepło jest większy opór.
Przeczytałem cały wątek jeszcze raz i napisałeś, że na krótko odpala normalnie. Jeśli tak to raczej elektryka jest gdzieś walnięta lub na krótko odpalasz inaczej niż z kluczyka, np. wciskasz sprzęgło lub go nie wciskasz, może naped Ci gdzieś blokować.
paski zwalałem i to nie jest wina napędu. na krótko to chodzi przy rozruszniku o mostkowanie. ale to aby raz zadziałało i już nie chce
Jeśli raz zadziałało, to powinno i drugi raz też. Możliwe, że w rozruszniku słabo łączy wyłącznik, który jest włączany elektromagnesem i za pierwszym razem zwarłeś wszystkie 3 styki.
ale tam są dwa styki tylko.
Czyli to jest ten nowszy rozrusznik taki jak tu na fotce http://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php?pid=8839#p8839
Kamilo, skoro zrobiłeś już wszystko w związku z tym tematem i nadal ciężko kręci to :
- zabiłeś batem jaskółkę
- rozjechałeś żabę księżniczkę
- odmówiłeś czegoś kobiecie w ciąży
- ostatecznie dałeś za mało na tacę
To są powody ciężkiego kręcenia. Co możesz zrobić ? Możesz :
- ulepić jakiejś jaskółce gniazdo
- pocałować pierwszą napotkaną żabę
- spowodować ciążę u kobiety i niczego jej nie odmawiać
- rzucić w czarnego stówką.
Możesz też choć niekoniecznie sprawdzić instalację rozruchową, rozrusznik i co Ci na myśl przyjdzie. Możesz też pokręcić silnikiem przy pomocy breszki zawadzając ją za wieniec zębaty np. bo ręką to nawet d..y nie podetrzesz - trzeba mieć taśmę życia.
Kończy mi się wyobraźnia, co jeszcze może być, gdyby ten silnik się przycierał to po 3 latach powinien już dawno się rozpaść, jeśli zmieniłeś rozrusznik na nowy, i nie pomogło, odpiąłeś napęd od silnika i też nie pomogło, to może coś masz z mocowaniem rozrusznika, jak się silnik nagrzeje i rozrusznik to go gdzieś wygina i ma problem z obróceniem. Jeszcze jakie masz kable od akumulatora, normalne miedziane czy aluminiowe, bo DDR-owcy lubili się w aluminium, a to jest nie najlepszy pomysł, może jeszcze masz jakiś dziwny wyłącznik od akumulatorów, który na gorąco nie łączy za bardzo ???
Chyba koniec pomysłów.
mnie też ręce opadły ,ale co z akumulatorami ??? sławek twoje uzasadnienie zasługuje na plusa
Dzięki Koseś !
Jak mogę to zawsze pomogę.
no aku są dobre. ładowanie ok. dwa dni temu pracował 3 godz. zanim zjechałem do domu to temp opadła do 50 stopni i scepialnie zgasiłem koło kolegi i zapalił na dotyk.
Hej , mam pytanko rozbieral ktos wieniec przy 514 ifa 4 gary bo nie wiem czy trzeba nowy wieniec czy mozna go obrucic ? i czy wkladany jest na goraco ?
Tak można obrócić wieniec i tak zakłada sie go na gorąco.
Dzieki za odpowiec plus + dla Ciebie
cztery posty jeden pod drugim to trochę za dużo niesądzisz ? używaj edycji! co do palenia to on tak zawsze miał i czy była jakaś naprawa robiona w tym silniku?
Zauważ, że w trzech przypadkach odświeżał on temat, jedynie jego drugi i trzeci post jest w tym samym dniu, wtedy mógł użyc edycji, nie uważasz?
Ile płaciłeś za regenerację rozrusznika? Ojciec płacił około 420zł, teraz kręci jak cholera, przedtem nie mogłem zapalic kombajnu bo chwilę kręcił i zaraz się cofał do tyłu i nici z zapalenia
aleś mnie zczołgał za post z przed prawie roku
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Dlaczego ciężko kręci? Co jest tym spowodowane?
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo