Odp: układ chłodzenia
w moim jest siatka podwyższona jak w tym z linku i może dlatego woda jest na tak niskim poziomie
http://otomoto.pl/fortschritt-514-A368993.html
Telefon 695 076 269
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » układ chłodzenia
Strony Poprzednia 1 … 5 6 7 8 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
w moim jest siatka podwyższona jak w tym z linku i może dlatego woda jest na tak niskim poziomie
http://otomoto.pl/fortschritt-514-A368993.html
A ja w swoim mam żaluzję na chłodnicy i ją sobie na chwilę zaciągne i kurz sam opadnie.
witam panowie, a czy ktos w swojej 512 przerabial siatki oslaniajace chlodnice? bo mi bardzo szybko zasyfia chlodnice i czesto zjezdzam ja dmuchac ?
Zrób coś takiego http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/998 … 6caf3.html
problemu nie rozwiąże do końca, ale zmniejszy zasyfienie osłony chłodnicy.
512 sprowadzane z niemiec w moich stronach w większości to miały, już o tym pisałem u mnie po dorobieniu tego ustrojstwa w Z056 problem znikł całkowicie.
niestety dorobilem cos takiego rudemenes w zeszle zniwa i problem jak byl tak jest nadal. nic mi to nie pomoglo,co drugi wysyp ze zbiornika to musialem chlodnice dmuchac
Przy sprawnym silniku to tylko zapchana chłodnica jest przyczyną grzania się go. O ile reszta jest na ładzie nie ma możliwości przegrzać tego silnika. Powiedziałbym że w wielu przypadkach jest nawet niedogrzany.
mam taki plan zeby wymienic siatki oslaniajace chlodnice , w tym roku przyjdzie nowa chclodnica jeszcze
Do bizona sprzedają osłony. Ja pare lat temu wyczaiłem ten patent i zrobiłem osłonę ale tylko jedną na siatkę przed chłodnicą tak aby powietrze zaciągała z góry. Działa elegancko, nic się nie zabija, a wcześniej co dzień musiałem szorować chłodnice i siatke
a mogl bys kolego zrobic zdjecie tego co zrobiles?
Panowie po co kombinować rano porządnie przedmuchac awentualnie w połudie na polu poprawić i nic sie nie dzieje przestańcie może macie zakanienione chłodnice kiepska poma wodna
kolego jak bym dmuchal tylko dwa razy to nie robil bym problemu, ale musze dmuchac 2 razy w ciagu godziny bo tak szybko sie syfi i chce sobie polepszyc jazde .
Powietrze zasysane na chłodnicę jest przez siatki, skoro zabija Ci chłodnicę to masz nieszczelną zabudowę z tych siatek. Natomiast to że silnik się grzeje przy zabitych siatkach to normalne, chyba latem nikt ni pracuje ciągnikiem z zaciągniętą żaluzją.
wlasnie dlatego chce zaczac od wymiany siatek. silnik wlasnie przechodzi remont i nie chcial bym go przegrzac na dzien dobry
Ja mam wentylator o jedna łapkę więcej, nowa chłodnicę tyle ze od bizona nowa pompa wody bo stara szlak trafił i temp wody przy czystych sitach to 75 pod koniec dnia alb jak duży kurz to 80łapie zero problemów dodam że śmigło oczywiście dorobione łopatki dość szerokie i moim zdaniem to jest niezłe bo wiem jak było wcześniej. Dodam że poprzedni właściciel zatarł silnik przez temp bo chłodnica zakamieniała brudna i tej klapki u góry dureń nie dorobił i ciągnęło syf tamtędy no i dziwne żeby miał ten silnik chodzić i pewnie dlatego go sprzedał
a kolego misiek czy w tej chlodncy od bizona zaslaniales gore bo jest 10 cm wyzsza od forszaja ?
Przy sprawnym silniku to tylko zapchana chłodnica jest przyczyną grzania się go. O ile reszta jest na ładzie nie ma możliwości przegrzać tego silnika. Powiedziałbym że w wielu przypadkach jest nawet niedogrzany.
dokładnie, mój po dmuchaniu to ledwo do 70 dochodzi w upalne dni.
Problem moim zdaniem tkwi w tym że ćwierć wieku chodziły te silniki na wodzie i cały układ jest zakamieniony. W moim 323 temperaturę miałem na wskaźniku w porządku ale za namową PiotraK przy remoncie silnika rozebrałem też półblocza. Nazbierałem 3/4 wiaderka 10l kamienia. Tuleje do połowy nie miały dobrego chłodzenia i obiegu już nie było. Trudno mi sobie wyobrazić co jest w silniku co się tak grzeje jak mówicie. Jeszcze pompę wody sprawdzić i cieszyć się (moim zdaniem) niezawodnym silnikiem.
To samo miałem w 303. Rok temu miałem rozebrany silnik, półblocza, wybiłem tuleje i szlifowałem je od zewnątrz kątówką ze szczotką stalową. Teraz oraliśmy na dwa traktory to brat co jeździ 303 to mówił że zero problemu z grzaniem a jedzie 3 I i b 201 5 skib. W kombajnie to woda ledwie na białe pole mi wchodzi na zegarze.
u mnie tez było mase kamienia i min przez to musiałem rozbierac silnik. troche go juz dotarłem"na sucho" zjem cos i sprobuje co powie z tależówka, na poczatek mysle troche wolniej jezdzic niz normalnie
Ale to nie watek o tym...
Strony Poprzednia 1 … 5 6 7 8 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » układ chłodzenia
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo