Odp: Wspomaganie kierownicy - przeróbka
Tak dokładnie tego
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Zrób to sam » Wspomaganie kierownicy - przeróbka
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Tak dokładnie tego
Panowie wrzuci ktoś fotki skrętu przerobionego na siłownik?
W moim za dużo luzu czas z nim się rozstać.
Jeżeli chcesz mieć stabilny przerabiaj na 2 siłowniki.
Jeden z prawej drugi z lewej?
Mocowane do mostu?
Długość obczaić nie problem a jaką średnicę dać przy dwóch?
Tak oczywiście drążek poprzeczny musi zostać
A masz tak?
Tak, w sensie jeden z prawej drugi z lewej. Ktoś kiedyś wrzucał zdjęcia na FF siłowniki mocowane do ramy. Lepiej gdyby udało się na osi.
Ja się przymierzałem do takiego rozwiązania, jednak gdy został w roli awaryjnego, tego udoskonalenia nie będzie.
Wywalić Drążek poprzeczny i w zamian niego siłownik jak w nowych ciągnikach i ladowarkach
Tak patrzę na te siłowniki w miejsce drążka ale o tym rozwiązaniu mogę pomyśleć dopiero po przekładce silnika... Wczoraj odpalił pięknie gra 5bar na wolniutkich obrotach....
ja mam zrobiony skręt na jeden siłownik z prawej strony
A jaką objętość ma orbitrol na jedne obrót bo własnie myślę nad dorobieniem sobie siłownika dwustronnego w miejsce drążka poprzecznego bo ceny są zabójcze by taki kupić.
Z prawej strony wrzuciłem siłownik 50/28/300, ktoś pisał że z bizona wrzucał nie wiem jaki skręt wyjdzie na takim ale na pewno nie rewelacyjny bo skok 200mm ja wymierzyłem że powinien być 280mm to kupiłem ze skokiem 300 wyszedł mnie 189zł normalnie 209zl ale miałem monety na 20zl za zakupy, przesyłka za free teraz na allegro, przewody koszt 66zł, sworzeń 28/22 koszt 18zł żeby nie cudować z połączeniem że zwrotnicą- zamiast końcówki, przetoczyłem go pod ucho od siłownika na 25mm, ucha wachliwe smarne w siłowniku
https://zapodaj.net/cc5ea5c97dc65.jpg.html
I powiem tak w końcu ciągnik skręca na miejscu, równo bez dodawania gazu i co najważniejsze w miejscu
No i elegancko wyszło. Czyli przewody z zasilania serwa przerzuciłes na siłownik?
Fajnie że wrzuciłeś fotki i wymiary.
Masz most przyspawany do ramy czy mi się wydaje?
dobra to u mnie wygląda to tak
Tyż piknie. Tylko chcę wywalić zbiornik paliwa na dół i chyba bedzie to kolidować.
Tak Krzysiek sanki ktoś wcześniej przyspawał do ramy i ja tak poprawiam już to 4 rok i jakoś się wsiąść za to nie mogę, nawet szpilki są gotowe tylko odciąć
Przems91 tak przewody od serwomechanizmu przedłużyłem po metrze
https://zapodaj.net/2828d17e10ab8.jpg.html
Dzięki zastosowaniu sworznia i ucha w siłowniku zyskałem trochę centów i mogłem siłownik dać na przód, jakbym spawał końcówkę do tłoczyska to już musiałby siłownik iść w stronę kabiny
https://zapodaj.net/dd2521391a7ba.jpg.html
Siłownik ze Skraw metu
Gelek
W tym wąsie oryginalnie jest stożek. Przewierciłeś na prosto?
u góry nakrętka a na dole tylko zawleczka z śruby???
w wąsie zostaw stożek dorób u tokarza sworzeń na stożku bo inaczej będzie ci się wybijał ten wąs a na dole wsadź siłownik i zrób zawleczkę wedle gustu i uznania
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Zrób to sam » Wspomaganie kierownicy - przeróbka
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo