Odp: ginący płyn w 12045ącyą
Morze oring na wymiennjku w misce olejowej.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » ginący płyn w 12045ącyą
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Morze oring na wymiennjku w misce olejowej.
Tak
czyli jak nie uszczelka i głowica to coś z chłodnicą oleju będzie?
(Ano tak ,na końcu zostaną ;pęknięta tuleja lub oringi na tulejach.) Tego miało nie być bo jakim cudem olej miałby się dostać do wody.
A olej je czysty czy bialy
podobno czysty, wydaje mi sie ze przez tuleje to poszla by woda do oleju, Bendek pisales cos o zaslepieniu chlodniczki oleju, moglbys napisac jak to dokladnie zrobic bo ja mu musze to wyslac smsem a on nie jest za bystry. Dzieki
Dzieki wszystki za pomoc + dla was powinien dac sobie rade wysle mu jeszcze to o zaslepieniu tej chlodnicy oleju, wiec prosze Cie Bendek lub kogos co wie cos na ten temat o informacje
Ale w chłodnicy oleju, olej do wody dostanie się tylko w tej chłodnicy, która jest na zewnątrz miski olejowej i do której dochodzą metalowe przewody olejowe z filtra oleju. W innym przypadku nie ma takiej możliwości. Jemu prawdopodobnie poleciała uszczelka pod głowicą, pomiędzy kanałem wodnym, a olejowym głowicy, albo korozja zżarła w tym miejscu głowicę lub bloczek.
P.S. Wątek dotyczy 12045, wiec czy aby na pewno chodzi o silnik IFY?
Ifa 4, wiec na 100% nie bedzie to chlodnica w misce? W takim razie powiem mu ze jezeli chlodnice oleju ma w misce to niech sobie da z nią spokoj i niech sciaga glowice i zobaczy co jest grane, jak nie rozbierze to sie nie przekona
Jedno i drugie bardzo prawdopodobne,głowice łatwo wykluczyć bo w chłodnicy będzie rosło ciśnienie.Niech ściągnie pasek od pompy i zapali i zaleje chłodnice do pełna jak będą się pokazywać powietrze to wiadomo o co chodzi.
a czy uszczelkę tez da się sprawdzić w ten lub inny sposób czy trzeba ściągać głowice?
gadałem z nim dziś,robił by coś z tym silnikiem ale za duży mróz żeby bawić się z wodą, dowiedziałem się że chłodnice oleju ma w misce bo nie dochodzą do niej żadne metalowe rurki z filtra oleju tylko w misce jest taka okrągła odkręcana wypukłość, i nie wie za co się brać czy sciągać głowice czy dostawać się do chłodnicy oleju, (pisał PiotrK że nie będzie to wina chlodnicy w misce, wiec chyba musi sprawdzić głowice i uszczelke i bez sensu jest w takim razie dostawanie się do chlodnicy oleju)
To co pisałem to właśnie chodziło mi o uszczelkę.Sorki że piszę tak ogólnikowo następnym razem będę pisał bardziej dokładnie.
witam jak się dowiedziałem przyczyną była uszkodzona chlodnica oleju w misce, kolejne pytanie czy można jeździć z zaślepioną chłodnicą oleju?
Panowie mam pytanie czy z wymiennika może wyciekać płyn na zewnątrz. Mam taki przypadek po zimie ubyło mi ok. 5 litrów płynu z chłodnicy a pod silnikiem jest mokro przejżałem chłodnicę ale nie przecieka .Chciałem wymienić węże doprowadzające płyn do wymiennika ale nie wiem jak się do nich dobrać . Czy trzeba wyciągnąć cały silnik żeby je odkręcić . W bizonie miałem dostęp do silnika ze zbiornika na zboże a tu nie widać takiego rozwiązania.
janusz a o jakiej ty mszynie mówisz?? jesli o kombajnie to może w temacie o kombajnach a nie o ciągnikach . jeszcze zetorach ...
Zgadza się posiadam kombajn e-514 a pytanie wydaje mi się że umieściłem w dobrym dziale a mianowicie w dziale kombajny temat; silniki post; ginący płyn ale jeżeli się mylę to proszę o przeniesienie do właściwego tematu
Witam to jak panowie da jeździć się z zaślepioną chłodnicą oleju? układ oczywiście zalany płynem żeby nie spuszczać na zimę
A o czym mowa tak w ogóle ???
Łukasz nie ma takiej opcji , po 2 godzinach pracy ugotujesz silnik i po ptokach.
ale po co to robić? zepsuła się? nie kombinuj....
Łukasz nie ma takiej opcji , po 2 godzinach pracy ugotujesz silnik i po ptokach.
znajomemu szedł olej do wody i postanowił zaślepić te chłodnice oleju ponieważ nie chciało mu sie wyciągać silnika, ja miałem kiedyś do czynienia z takim kombajnem z zaślepioną chłodnicą oleju, przyjechałem nim 100km i nic się nie działo ale nie kosiłem nim więc nie wiem jak w polu, a z tym zagotowaniem silnika to znasz to z doświadczenia czy tak myślisz że może się stać? Wiadomo nie będzie go przeciążał ma jeździć sobie 1
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » ginący płyn w 12045ącyą
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo