Temat: nadmiar paliwa 2 rozwiązania
Dziś zostałem ochlapany paliwem!!!! cała twarz, dziurki w nosie, oczy, no w ustach jeszcze czuje ten niepowtarzalny smak. Kiedy rozkręcałem silnik by doprać się do pierścieni i popuściłem przewód łączący pompkę zasilająca z filtrem paliwo sikło pod naprawdę dużym ciśnieniem tuż po tym jak popuściłem śrubę. Nigdy coś takiego mnie nie spotkało. Zastanawiałem się czemu? i co ? Dopatrzyłem się ze w są dwa roziązania z przewodem od nadmiaru
1 przewód łączy wtryski nadmiar z pompy i wszystko razem wraca przed pompkę zasilającą.
2 tak jak wyżej ale jeszcze drugi koniec przewodu ten przy pierwszym wtrysku jest podpięty pod wylot z filtra paliwa
Ja mam to pierwsze i pompka tłoczy choć nie ma gdzie
Według mnie to nie jest zbyt dobre rozwiązanie bo niepotrzebnie obciąża pompkę pompka ma tylko przepchać paliwo przez filtr a nie wepchać do wtrysku.
a jak jest u Was?
http://www.youtube.com/watch?v=oFEkZx2UT2s
http://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php?id=1072
http://www.klasyczny.com/forum/viewtopi … 6128#p6128
+103 / -1