Temat: Silnik Cieżko Pali Pw

mam taki problem ze rano jak odpalam 300 to cieżko pali jak załapie to chodzi jakby na 2 gary a po chwili jak sie rozgrzeje chodzi na 4 nadmienie ze zawory ustawione sa na 035 i 2 wtryski sa wymienione na nowe  bo lały no i wymienione uszczelki pod głowicą .wczesniej przed naprawa było ok. palił dobrze .Mysłe ze to wina pompy  lub może żle ustawione wtryski .POMOCY

2

Odp: Silnik Cieżko Pali Pw

Przecież odpowiedź jest prosta i jasna, skoro przed wymianą wtrysków było dobrze a po wymianie dwóch wtryskiwaczy nie pali na dwa gary na zimnym silniku, to masz walnięte te "nowe" wtryski.

tel: 605107385  czynny non stop
ZT 323 A 89`
E 512 77`
B 200/5 83`
Brakuje mi Trabanta   http://img77.imageshack.us/img77/6011/fzt303nb5.gifhttp://img519.imageshack.us/img519/7425/cccp.jpghttp://img148.imageshack.us/img148/4215/trolex.jpg

3

Odp: Silnik Cieżko Pali Pw

albo pompa nie daje rady z tymi nowymi

GG 309772

4

Odp: Silnik Cieżko Pali Pw

Dokładnie o to mi chodziło, też miałem taki przypadek kiedyś w 360, założyłem nówki wtryskiwacze, ustawione na ciśnienie wg instrukcji, ale nawet nie dało się odpalić ciągnika, wystarczyło zmniejszyć ciśnienie na wtryskach o "20", ciągniczek chodził jak złoto. Pompa była już trochę zużyta i nie podawała ciśnienia potrzebnego do otwarcia nowych wtrysków.

tel: 605107385  czynny non stop
ZT 323 A 89`
E 512 77`
B 200/5 83`
Brakuje mi Trabanta   http://img77.imageshack.us/img77/6011/fzt303nb5.gifhttp://img519.imageshack.us/img519/7425/cccp.jpghttp://img148.imageshack.us/img148/4215/trolex.jpg

5

Odp: Silnik Cieżko Pali Pw

sprawa jest prosta z tym forszajem co niechce odpalać wymienić dwie stare końcówki na nowe bo te wymienione są dobre i sprawdzić jakie ciśnienie pompa wytwarza. oczewiście na stole probierczym. powodzenia

6

Odp: Silnik Cieżko Pali Pw

Jak wymieni te dwie stare na nowe, to wogóle nie odpali, przeczytaj pierwszy post "pacjenta" :hmmm: mozna wszystkie nowe założyć, ale ustawić je na mniejsze ciśnienie otwarcia.

tel: 605107385  czynny non stop
ZT 323 A 89`
E 512 77`
B 200/5 83`
Brakuje mi Trabanta   http://img77.imageshack.us/img77/6011/fzt303nb5.gifhttp://img519.imageshack.us/img519/7425/cccp.jpghttp://img148.imageshack.us/img148/4215/trolex.jpg

7

Odp: Silnik Cieżko Pali Pw

a na ile ustawiacie cisnienie jak wszystko jest ok!!

8

Odp: Silnik Cieżko Pali Pw

Na 15 MPa, lub 150 atm.
Tak sobie słucham i ....
Dlaczego wymieniasz tylko dwie końcówki. Można wymienić dwie ale pozostałe trzeba sprawdzić. Czyli - wyjmujesz wszystkie i te które nadają się do ustawienia, zostawiasz - te które są złomowe - wymieniasz na nowe. Dlaczego wymieniłeś akurat te dwa wtryski ? Po czym poznałeś że są padnięte ? Może wymieniłeś te dobre a zostawiłeś złom. Czym się sugerowałeś ? Po objawach ? - jakich ? Znam Mack Gajwera, który na dotyk przewodów wysokiego ciśnienia, potrafi określić który wtrysk nie pracuje. Jego skuteczność wynosi 50 do 50. Czyli na dwoje babka wróżyła. Tak to i ja potrafię ! Znam następnego, odkręca kolektor wydechowy, i patrzy na spaliny z każdego gara. Skuteczność taka sama. Kolego, czasy Leonarda Da Winci dawno się skończyły. Teraz jest wąska specjalizacja. Nie porywaj się na tematy które znasz "po łebku". To znaczy może Ci się udać, ale nie musi ! Zrób to zgodnie ze sztuką techniczną. To co umiesz zrobić - rób. Czego nie znasz - odpuść sobie. Daj ludziom zarobić ! Oni (fachowcy) też chcą żyć.

9

Odp: Silnik Cieżko Pali Pw

alez mozna sprawdzic w domowych warunkach wykrecasz wtryski i podłaczasz pod przewod krecenie rozrusznikiem i gaz na maxa i widac co ktory warty tak tez mozna sprawdzic pompe dobra koncowka a pompe za padnieta sie uwaza jak nie potrafi wskrzesac z siebie 25 mpa i podtrzymac ich chociaz 10 sekund

10

Odp: Silnik Cieżko Pali Pw

Jasne Pepe, dobrze radzisz Człowiekowi !
Jak będzie miał padniętą sekcję w pompie, to w życiu nie dojdzie do ładu. Niech kombinuje, to szare komórki rozwija.

11

Odp: Silnik Cieżko Pali Pw

sławek 42 czemu piszesz ze ustwaiasz cisnienie na wtryskiwaczach  150atm jak według  danych technicznych powinno byc    Ciś. wtrysku paliwa - 17,2 - 18,2 MPa chyba ze ja cos nie tak kombinuje ale ustawienia fabryczne fabrycznymi jak wy ustawiacie  te cisnienie  bo przeciesz im wieksze cisnienie na wtryskach tym lepiej rozdrobnione paliwo co jest skutkiem braku dymu z komina wtedy najmniejsza strata paliwa  ja tez mam teraf wtryski regenerowac i juz niewiem której teori sie trzymac

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

12

Odp: Silnik Cieżko Pali Pw

Wojtas, Grzesiu zadał pytanie. Na ile ustawiacie wtryski, jak wszystko jest OK ? W domyśle - wszystko zrobione. Więc, ustawiłem pompę u gościa ( od dwudziestu lat robi mi pompy). Sekcje były dobre, tylko dawkę paliwa miał x 2. Nowe tuleje, tłoki, pierścienie, szlif wału itd. Czyli w pojęciu Grzesia - OK. Ustawiłem wtryski na 150 atm., bo tak było w instrukcji. Pali na dotyk (ze świecą). Nic nie wiem o ciśnieniu 17,2 - 18,2. Może masz inne dane, albo ja. Mój Man ma ciśnienie na wtryskach 240atm. - szok !
Skłaniam się ku opinji Taty - nie jesteś pewny pompy, ustaw ciśnienie o 20 atm. w dół. Nigdy nie zaszkodzi, a może pomódz.

13

Odp: Silnik Cieżko Pali Pw

Dlatego masz ustawić na 150, bo jeśli masz pompe podjechaną, to poradzi sobie z wtryskami o tak ustawionym ciśnieniu, a fabryczne dane stosujesz, jeśli cały zespół masz nowy, czyli pompa i wtryski!!! Jeszcze nie rozumiesz??? nie wszystko co jest napisane jest prawdą, jak czytasz książkę, to pracujesz wyobraźnią, a oczy są tylko narzędziem, więc zwiększ obroty mózgownicy a zrozumiesz.

tel: 605107385  czynny non stop
ZT 323 A 89`
E 512 77`
B 200/5 83`
Brakuje mi Trabanta   http://img77.imageshack.us/img77/6011/fzt303nb5.gifhttp://img519.imageshack.us/img519/7425/cccp.jpghttp://img148.imageshack.us/img148/4215/trolex.jpg

14

Odp: Silnik Cieżko Pali Pw

rozumie  ale  ja mówie o takim roemoncie wtrysków co i pompa idzie do przegladu bo jaki w tym sens by  wszystko ładnie  ustawic wtryski  a pompe zostawic a puzniej okaze sie ze  nie wina wtrysków była tylko pompa siedzi bo sekcje sa zajechane  a tak apropo danych to nie mam instrukcji forszaja sugeruje sie danymi z forum    tak jest napisane w danych technicznych

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

15

Odp: Silnik Cieżko Pali Pw

Wojtas - spokojnie bez emocji ! Z tego co widzę Tata lekko się wkurwił ! - i miał rację. Ile razy można tłumaczyć, że nie powinno się szczać pod wiatr. Albo zgodnie ze sztuką, albo odpuść sobie.

16

Odp: Silnik Cieżko Pali Pw

ja sie spokojnie pytam co gdzie i jak  by bylo najlepiej ale widze ze to "grzazki" temat  dlatego oddam wszystko do pompiarza w słotwinie i niech on sie martwi co zrobic by było wszystko wpozadku i by chodziło jak trzeba ale dzieki wszystkim za wypowiedzi smile

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

17

Odp: Silnik Cieżko Pali Pw

No i w sumie o to mi chodziło.  Wyjdziesz na tym na plus. To nie jest grzązki temat. Jest jeden na tym forum, ale nie ten. Pytaj o co chcesz. Wojtas, bądź optymistą. Żeby dyskusja była owocna, ktoś musi być za a ktoś przeciw. Z natury jestem baran, bardzo uparty. W pewnych kwestiach  byłbym gotów zgodzić się z przedmówcą, ale nie pozwala mi na to znak Zodiaku. Nie bież tego tak do siebie !
Oby się kręciło ! Mam nadzieję że mnie rozumiesz.

18

Odp: Silnik Cieżko Pali Pw

Przepraszam, poniosło mnie :red: Ale jednak oddaj pompe i wtryski do sprawdzenia i niech ci służy jak najdłużej smile

tel: 605107385  czynny non stop
ZT 323 A 89`
E 512 77`
B 200/5 83`
Brakuje mi Trabanta   http://img77.imageshack.us/img77/6011/fzt303nb5.gifhttp://img519.imageshack.us/img519/7425/cccp.jpghttp://img148.imageshack.us/img148/4215/trolex.jpg

19

Odp: Silnik Cieżko Pali Pw

nie masz za co przepraszac wszystkich  czasami poniesie nie ty jeden co sie zdenerwował na tym forum tongue   ale dzieki za ochrzan  czasami sie przydaje big_smile

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

20

Odp: Silnik Cieżko Pali Pw

Sprawa miala sie tak ze dalem 4wtryski do sprawdzenia do fachowca który tym sie zajmuje .Stwierdzil ze dwa sa dobre a dwa szrot . wymienil te dwa szroty na nowe i ustawil cisnienie na 170 uwazam ze za duze cisnienie MÓJ BLAD ze niezawiozlem pompy wtryskowej .ale teraz wymieniam tarcze sprzeglowa wiec i pompe dam do sprawdzenia .A O CISNIENIE PYTALEM SIE DLATEGO ABY MIEC PORÓWNANIE NA ILE JE  USTAWIACIE  .POZDRAWIAM.    NIEKLUCIE SIE Z TAK BLACHEGO POWODU .