koło pompy to nie mam pojęcia gdzie :hmmm:
Jeśli pompę od hydrauliki lub od wspomagania wykręcałeś to raczej olej hydrauliczny, który spuszcza się z prawej strony korkiem w zbiorniku oleju. Do tego zbiornika masz przykręconą kolumnę kierownicy, a olej hydrauliczny sprawdza się bagnetem, który jest na górze zbiornika. Jego się wykręca, obok jest taki duży aluminiowy korek, który po odkręceniu wychodzi razem z filtrem i tam wlewa się olej do hydrauliki czyli podnośnika i ukł. kierowniczego. Dostać się do tego najłatwiej otwierając klapkę obok korka wlewu paliwa na masce przy przedniej szybie.
Fotki, które może lepiej wytłumaczą
Pod korkiem wlewu oleju masz filtr magnetyczny i wkład wymienny, filtr nr.2 jest do czyszczenia, korek spustowy tak wygląda po zdjęciu blachy z prawej strony, która go zasłania. Korek wlewu i bagnet normalnie też są zasłonięte 2 częścią maski silnika
Na fotkach jest wersja wyścigowa bez osłon