1 Ostatnio edytowany przez sławek 42 (2008-02-22 22:55:54)

Temat: Czujnik ciśnienia oleju

Zamiast pełnego korka końcówki magistrali - redukcja na czujnik C 330, 360 - gwint 10 x 1. Przewód miedziany z porządnym pancerzem 2,2 m.
http://img245.imageshack.us/my.php?imag … 372nu5.jpg
Przekaźnik 24 V na pięć łapek
http://img233.imageshack.us/my.php?imag … 374ix6.jpg
Niestety brakło mi koszulek termokurczliwych.
Czerwona kontrolka obok zegara ciśnienia oleju
http://img299.imageshack.us/my.php?imag … 375bf8.jpg
12 V, prąd przepływowy idzie z pierwszego lewego bezpiecznika
http://img244.imageshack.us/my.php?imag … 379oz3.jpg
Prąd sterujący idzie ze stacyjki. Na sucho działa. Po odpaleniu zobaczę efekty.
Nad bezpiecznikami widać przekaźnik dodatkowych świateł dalekosiężnych.