Odp: Alternator
a czesc juz nie dokreciłem i dobrze kreci to dobrze ze kreci dzieki !
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Elektryka » Alternator
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
a czesc juz nie dokreciłem i dobrze kreci to dobrze ze kreci dzieki !
mała rzecz a cieszy:D
cieszy bo dziadek wyjechał a to sie zaczeło robic jak ja zaczałem jezdzic
A ja mam pytanie do was odnośnie alternatora w E-512. Mianowicie u mnie na alternatorze jest napisane 12V. Czy to jest ok? Bo mi się wydaje, że powinno być 24. Czekam na odpowiedź
Powinno być 24V albo masz silnik, bądź też alternator z silnika gdzie była instalka na 12 V
No to dobrze mi się wydawało... Dlatego nie mam ładowania...
Jeśli masz alternator 12 v to nie znaczy że nie naładujesz 2X12v od tego jest stycznik.
A ten regulator co jest pod tablicą, to może przez niego mi nie ładuje bo tam jest taka spiralka na nim z tyłu i jest pęknięta. Trochę już mnie denerwować zaczęło to, że nie mam ładowania a już trzeci sezon tak jeździłem...
Alternator może nie ładować z bardzo wielu przyczyn po prostu wszystko trzeba sprawdzać za dużo pisania o wszystkim napisz co robiłeś i jakie są objawy a może dojdziemy co jest nie tak.
Instalacje elektryczną masz na 12V czy 24V ? Wyciąg jakąś żarówkę i zobacz co na niej jest napisane. Co do regulatora to jeśli ma przerwaną spiralkę to działać pewnie już nie będzie bo to pewnie opornik był.
najlepiej by było przyłożyć miernik napięcia i będzie wiadomo czy ładuje i jakim napięciem ładuje ... ja kupiłem taki za jakieś 25 PLN i się przydaje...
instalację mam chyba jak każdy kombajn forszaja na 24v. Od kiedy go mam to świeci mi się lampka od ładowania. Dotąd nic nie robiłem z tym fantem bo używam go 4-5 dni w roku to jakoś żyłem ale trochę jest uciążliwe to, że czasami nie chce potem odpalić. Z tego co patrzyłem przed żniwami to chyba wszystko jest podłączone jak trzeba.
jak żyję to nie widziałem w instalacji 24V alternatora 12V
jeśli by to miało działać to musiałbyś mieć w skrócie mówiąc podłączony każdy akumulator osobno do alternatora czyli równolegle do jednego i do drugiego. Wg mnie musisz sobie sprawdzić czy ładuje. Zmierzyć albo zbadać odłączając prąd. możliwe, że tylko obudowę (korpus) masz w alternatorze od jakiegoś 12V bo stary pękł
czy ktoś wie gdzie można kupić szczotki albo kompletny szczotko trzymacz do alternatora DDR? albo od czego mogą pasować?
Panków , pszenno . bielany wrocławskie
Witam.
Mam prośbę o pomoc z ładowaniem w mojej e-512. Aletrnator ładuje za wysokim prądem, po za tym nie chce zgasnąć kontrolka ładowania. Świeci non stop. Prąd ładowania odczytany na mierniku - 31V.
Kupiłem nowy regulator napięcia i jet dokładnie tak samo jak na starym.
Dodam, że jest to alternator od Bizona. Może ktoś miał podobny problem?
Miałem w moim new hollandzie alternator od bizona i ciągle był z nim jakiś problem,teraz mam od dafa z regulatorem zabudowanym w środku i święty spokój,poszukaj sobie alternatora od jakiejś zachodniej ciężarówki i będziesz miał spokój
dzięki za cenną informację, Przeglądałem fora i z tego co widzę z ładowaniem w bizonach zawsze jest problem. Najchętniej to założyłbym ORI IFA ale nie wiem czy taki trafię.
Ja mam od MTz- ta na 24V w 323 ...
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Elektryka » Alternator
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo