Odp: Ursus C-360
Ciągnik był odczepiony prosto od gównomiota. Wszystko uświnione od błota oleju, musiałem czyścić, skrobać i rozbebeszać...
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » Ursus C-360
Strony Poprzednia 1 … 7 8 9 10 11 … 20 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Ciągnik był odczepiony prosto od gównomiota. Wszystko uświnione od błota oleju, musiałem czyścić, skrobać i rozbebeszać...
krzywdy nie będzie miał jak jeszcze trzeba było mu mycie fundnąć
Gównomiot Normalnie Pierwsze Słysze Ha Ha Ha Dobre
Witam,robię remont silnika i mam takie pytanie,po wciśnięciu tulei i przykręceniu korbowodu z tłokiem ,ile tłok w górnym punkcie powinien być niżej od kołnierza tulei ? Pozdrawiam.
Tłok zazwyczaj powinien być równo z blokiem.
troche z innej beczki.
Nie posiadam c 360 ale dziś na złomie wpadła mi w ręce nie używana pompa olejowa od tego ciagnika. Być może wykorzystam ją jako silnik hydrauliczny. Tylko mam kłopot. Z pompy wystaje ośka z frezem. Potrzebuję taką tulejkę pasującą na ten frez. O co mam pytać w sklepie by nie wyjść na matoła?
W naturze komponuje się z tym "sprzęgięłko " a co Tobie potrzebne to nie wiem
http://allegro.pl/wspornik-naped-pompy- … 03016.html
http://allegro.pl/c-360-krzyzak-sprzegl … 56106.html
Jeszt jeszcze jeden problem pompa ta pracuje na dole tynego mostu i w ciągniku pływa w oleju dlatego konstrukcyjnie nie jest szczelna nie ma uszczelniacza na wałku i na tynej kapie ma otworki przez który wylatuje olej smarujący tylne ułożyskowanie.
Mam jakiś silnik hydrauliczny polskiej produkcji,jest dość duży,jakby kogoś interesował oddam w za jakieś niewielkie pieniądze bo mi niepotrzebny.dodam że ten silnik jest nowy.
Ano jest tak dziurka, zastanawiałem się co to, a to 10 zł w dupie....
Jeszt jeszcze jeden problem pompa ta pracuje na dole tynego mostu i w ciągniku pływa w oleju dlatego konstrukcyjnie nie jest szczelna nie ma uszczelniacza na wałku i na tynej kapie ma otworki przez który wylatuje olej smarujący tylne ułożyskowanie.
To akurat nie problem, wystarczy na grubej blasze Powiedzmy 30x30 obstalować a później do góry obspawać tworząc pudełko, działałoby jako zbiornik oleju. Góra rozbieralna na śruby, dekiel na uszczelce. Najtrudniejsze byłoby wyjście napędu na zewnątrz, i uszczelnienie.
Mam jakiś silnik hydrauliczny polskiej produkcji,jest dość duży,jakby kogoś interesował oddam w za jakieś niewielkie pieniądze bo mi niepotrzebny.dodam że ten silnik jest nowy.
jakieś foty parametry typ ?
podaj mail to podeśle foty
Po sprawdzeniu symbolu okazało się że to nie silnik a pompa tłoczkowa dużej wydajności WPT 02-10,sory za zamieszanie.
Znajomy jakiś czas temu mówił że jeśli pompa od hydrauliki w 60 pada to wystarczy te otworki (o ile dobrze pamiętam to są 3) nagwintować i wkręcić śruby. Pompa ma gorsze smarowanie ale ponoć na jakiś czas ciśnienie wzrasta. Sam tego nie praktykowałem jak na razie pompy z tucholi nie zawodzą
Wedle 300 złociszy za pompę rozbierać jeszcze raz wszystko - nigdy w życiu!
Witam,mam tura trzy sekcje przy c-360 i pojawił mi się taki problem ,jak cofam dżwignie od rozdzielacza od tura ,że olej wraca do skrzyni to wszystko trzeszczy i węże aż podskakują ,czyżby padł rozdzielacz w podnośniku i za wolno na powrocie cofa się olej,pozdrawiam
gdyby to rozdzielacz to też powinno trzeszczeć bez używania tego dodatkowego rozdzielacza jak tylko byś podał olej na niego z tego rozdzielacza traktora bo przecież olej też musi wracać powrotem. Albo tylko się coś gdzieś przytkało
Slaw 1 masz zle podłączonego tura i na powrocie wali ciśnienie na pompę i wykończy pompę .Bo w 99 procentach w kraju jest zle podłączonych turów bo firmy zajmujące się produkcją i montażem turów i widlaków niemają pojęcia o podłączeniu hydrauliki.Ja zajmuję się od 10 lat przeróbkom hydrauliki do tura w c 360 c330 mf t25 mtz zetor i wielu innych. naprawom siłowników hydraulicznych i ciągników rolniczych montażem wspomagań kierowniczych .U mnie na takie objawy stoi 2-3 ciągniki w tygodniu .Chcesz wiedzieć jak powinien być prawidłowo podłączony tur dzwoń tel.883-883-615 czynny całą dobę .
najprostszy sposób na powrót oleju z tego dodatkowego rozdzielacza to zrobić otwór w pokrywie skrzyni biegów i zrobić wolny powrót z dodatkowego rozdzielacza przez co olej z powrotu nie musiałby wracać przez rozdzielacz traktora
Strony Poprzednia 1 … 7 8 9 10 11 … 20 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » Ursus C-360
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo