Odp: koła
ja znalazłem dwie od koparki w Lubaszczu, stan bdb, DUNLOP 16/70-20 ale cena o ile sie nie mylę 400...
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Układ jezdny » koła
Strony Poprzednia 1 … 9 10 11 12 13 … 25 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
ja znalazłem dwie od koparki w Lubaszczu, stan bdb, DUNLOP 16/70-20 ale cena o ile sie nie mylę 400...
400 za sztuke czy komplet ?
bo sytuacja wygląda tak:
Mam prawie nową opone 16/20 od koparki bardzo mocną ale nie moge znaleść drugiem tak żeby miała zbliżony bieżnik, a mam możliwość kupienia dwóch opon 12,5/20 za łączną cene 300zł i tu tkwi dylemat:/
Eeee no to masz już połowe sukcesu, szukaj drugiej takiej samej i już, a nie trać kasy na wąskie opony.
Proszę, oto opony:
http://www.allegro.pl/item333279046_opo … udeal.html
za sztukę
Eeee no to masz już połowe sukcesu, szukaj drugiej takiej samej i już, a nie trać kasy na wąskie opony.
Proszę, oto opony:
http://www.allegro.pl/item333279046_opo … udeal.html
mam całkiem inny bieżnik a po za tym za drogo jak dla mnie
W moim mieście znalazłem identyczną opone tej samej firmy co mam za 250zł. Tyle że była założona w koparce i jest lekko podrapana. Bierznik ma ok 2,5 - 3cm
Poza tym spaw to spaw... może rypnąć w najmniej oczekiwanym momencie....
Witam, już od dawna przeglądam to forum i w końcu zdecydowałem się napisac pirwszego posta i z tego miejca serdecznie wszyskich pozdrawiam
a co do cytowanej przeze mnie wypowiedzi, to nie moge się z kolegą zgodzić (pod warunkiem, że spaw jest dobrze zrobiony), gdyż ja przy swoim 323a mam tylne felgi spawane i juz 2 lata jeżdżą jak nówki z ciężkim sprzętem i trzymają idealnie:)
Cześć Sylwek !
Dzięki za zdecydowanie !
Dzięki za pozdrowienia !
Za to zdecydowanie i pozdrowienia masz plusa !
co trzeba rozłączyć żeby w czasie jazdy do tyłu nie ciągły się przednie koła w 323 a
Przedni wał napędowy.
Żartowałem !
Jak rozumiem to nie tyle żeby się koła nie ciągły, tylko żeby wyłączyć przedni napęd do tyłu
Przycisk na desce rozdzielczej po prostu wyłącz (trzeci od prawej z tego co pamiętam)...
Jeśli to nie pomoże to zajrzyj pod ciągnik, przy wale napędu przedniego masz przystawkę (po lewej patrząc od przodu ciągnika), od niej odchodzi wąż w stalowej plecionce, idąc nim dojdziesz do jednego z elektrozaworów będących pod kabiną po prawej (patrząc od przodu) obok pompki sprzęgła. Od tego zaworu odłącz przewód prądowy i wtedy sprawdź (w tym momencie wykluczymy wszelkie problemy z elektryką, ponieważ może być włącznik zepsuty bądź pomieszana elektryka..... )
Jeśli i to nie pomaga to może być albo elektrozawór zepsuty albo przystawka. Odkręć przewód powietrzny od przystawki i jeśli ustąpi to elektrozawór masz cały czas otwarty, jeśli nie to przystawka cały czas sprzęga....
Myśle że wszystkie możliwości rozpatrzyłem... tylko szukać
chodzi mi oto żeby nie włączał sie samoczynnie przdni nadęd w czasie cofania
przedni napęd włącza się automatycznie tylko i wyłącznie do przodu !ponieważ konstrukcyjnie inaczej nie jest to możliwe a jeśli ci chodzi o ślady jakie zostawiają przednie opony na ziemii podczas cofania to każdy foaszaj tak ma pozdr.
sasiada białorus 920 tez zostawia ślady w czasie cofania
chodzi o to że podczas cofania na skręcie zostawia głębokie ślady? przednie napędy mają dość dużą tzw. szperę i np w białorusie nie ma blokady przodu tylko tyłu a i tak nie spotkasz sytuacji żeby z przodu jedno koło ciągnęło. Amigo jak chcesz sprawdzić czy przód ciągnie zawiąż linę wokół solidnego drzewa (powtarzam: solidnego )podczep z przodu i rura do tyłu... jak zamieli to będzie pewniak że załączony
planuje zmienić przednie koła na takie jak miał Romek i on rozłanczał wolne koło
Powyciągaj wałki z wolnego koła, jak w starym rowerze i nie będzie się załączał napęd sam przy poślizgu tylnych kół.
Za nim to zrobisz najpierw załóż te koła i przejedź się po asfalcie na max biegu z jakimś obciążeniem. Jak będziesz czuł szarpanie (drgania) to wybebesz te tryby.... a jak będzie szedł gładko to odpuść sobie .. takie moje zdanie
ja tak ma jak jadę po asfalcie 323 to tak szarpie przód dodam ze mam 30 koła z tyłu przód norma
no to sam sobie odpowiedziałeś z tym szarpaniem tylne koła ze względu na miejszą średnicę tylne boracają się szybciej i mechanizm (myśli) że się ślizgasz więc przód zostaje załączony najlepsze wyjście to koła tylne oryginalne albo przednie mniejsze pozdr.
niedawno co zakupilem tego wielkoluda i nie wiem ktura wajcha jest od przedniego napedu??? POMOCY!!!!!!!!!!!!!
Strony Poprzednia 1 … 9 10 11 12 13 … 25 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Układ jezdny » koła
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo