21

Odp: ULS w 303

Poprostu jak włączysz ten uls w skrzyni powinno ci załączyć takie 2 trybiki stąd ten zgrzyt i jak wciśniesz 1 stopień to dzięki połaczeni tych trybików napęd przekazywany przez 2 stopień i przekładnię zwalniającą powoduje to wzrost mocy. Może masz źle ustawiony 2 stopień.

22

Odp: ULS w 303

no i nie panikuj jak ja lol

[you] nie zaśmiecaj forum zanim napiszesz pomyśl[you]

23

Odp: ULS w 303

ULS już się włącza ale nie wiem kiedy jest włączony ta dźwignia od ULS przy włączonym ma być w prawo czy w lewo?

OK już wiem w PRAWO włączony

Kto pyta jest głupcem przez pięć minut , kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie
GG 5280421  Stosując się do zasad ortografii i interpunkcji wyrażasz szacunek wobec czytających Twoje posty

24

Odp: ULS w 303

Panowie czy dźwignie WOMu i ULSu są ze soba powiązane? tzn. jak włączam jedno to i włącza sie drugie??

25

Odp: ULS w 303

to pręt w rurce te 2 dzwignie wiec chyba jesli sa krzywe to sie klinuja

26 Ostatnio edytowany przez pawlon (2008-01-15 21:58:25)

Odp: ULS w 303

Kurcze to u mnei chyba jest coś nie tak. W sobotę rozkręcałem cały ten układ dzwigni i niby wszysto oki. będe musiał jeszcze raz sie temu przyjzeć.

Dobrałem sie dziś to tych dzwigienek i u mnei ta zewnętrzna rurka (od ULSu) jest zaciśnieta na precie (od WOMu) i jak załączam WOM 1000 obr. to mi ULS wskakuje. Powinno tak być??

Panowie a moze zamieściłby ktoś skan z katalogu pedału sprzęgła, chodzi mi o tą blokadkę do ULS - w tym co kupiłem to brak tego i nie mogę zablokowac sprzęgła na II stopniu

27

Odp: ULS w 303

Jak w 323 powinno się prawidłowo włączać ULS? Ja to robie tak: jade na jakimś tam biegu tak na średnich obrotach. Wciskam guzik od ULS i strasznie zgrzyta <taki dźwięk jak zębatka o zębatke - tak jakby nie chciał zatrybić> no i od razu wyłączam bo nie wiem czy tak powinno być hmm

28

Odp: ULS w 303

no tak nie powino byc  to od obrotów niezalezy mozna ULS właczac na małych i wysokich obrotach  prawdopodobnie siłowniczek od właczania ULS zamały skok ma  musisz sciagnac podloge i sprawdzic co sie dzieje z tym silowniczkiem  umnie akurat był zapieczony i sie nie ruszał a jest to mozliwe ze ci przydzerwiał i niewyskakuje  jak tak bedzie to wez go wyciagnij rozkrec i przeczysc  by mógł wyskakiwac tak jak powinien a jak dalej bedzie sie tak dzialo to w tym silowniku to oczko co sie przykreca zała dzwidnie od zembatki ULS  mozna wykrecic dosc sporo  wykrecaj isprawdzaj co bedzie (tzw.metoda prób i błedów)  poprostu ten siłowniczek musi byc tak wyregulowany by wyskakiwał na taka odleglosc by mogły sie zebatki zazebic wtedy bedzie ci działalo i nie zgrzytało  big_smile

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

29

Odp: ULS w 303

a czy ten siłowniczek widać jakoś od spodu, tak żeby nie rozbierać podłogi ?

30

Odp: ULS w 303

niestety nie bo on jest polozony tak mniej wiecej pod nagrzewnica  na wysokosci pompki sprzegowej w prawo bez wyciegniecia podłogi nie sprawdzisz czy działa niestety muszisz ja zdemontowac

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

31

Odp: ULS w 303

U mnie zgrzyta tylko gdy włączam w czasie postoju, gdy ciągnik nie jedzie, ale to zgrzyta tylko gdy jest zbyt małe ciśnienie w układzie pneumatycznym, więc zacząłbym poszukiwania niedomagania od sprawdzenia ciśnienia, nie może być niższe niż ok 4 atm i powyżej tego ciśnienia nie powinno być kłopotów, ja mam ustawiony zawór na 6 atm podczas pracy na normalnych obrotach, niekiedy jest więcej, ale to nie przeszkadza, najbardziej nieporządane jest zbyt niskie ciśnienie, bo wtedy to co sterowane powietrzem, nie będzie działać jak trzeba.
Więc najpierw Misiek sprawdź ciśnienie, na zegarze na kokpicie wskazówka powinna być na ok połowie skali i jeśli przy tym ciśnieniu dalej będzie zgrzytać, czyli nie będzie się chciało załączyć, to sprawdź wtedy ten siłowniczek pod podłogą, zdjęcie podłogi to kilka minut roboty, tylko cięgno od pedału gazu musisz wychaczyć bo nie wyjmiesz podłogi.

tel: 605107385  czynny non stop
ZT 323 A 89`
E 512 77`
B 200/5 83`
Brakuje mi Trabanta   http://img77.imageshack.us/img77/6011/fzt303nb5.gifhttp://img519.imageshack.us/img519/7425/cccp.jpghttp://img148.imageshack.us/img148/4215/trolex.jpg

32

Odp: ULS w 303

ciśnienie mam tak ustawione:

http://www.fothost.pl/upload/08/13/7e41094e_zegar.jpg


więc chyba dobrze ?

33

Odp: ULS w 303

wiec dobre cisnienie masz   wiec zobacz na ten siłownik chyba ze elektrozawór ci sie zacina i niepodaje odpowiedniego cisnienia   mozesz to sprawdzic jak napompójesz cisnienie do układu to wlez pod spód odkrec rurke od tego elektorozaworu (rurka co idzie do siłownika  ULS) i jak nacisniesz klawicz co sie włacza ULs powinno pozadnie dmuchac powietrzem nieprzerwanie jak cos przerwie lub bedzie psikało jak by chciała a niemogło to rozbiez i sprawdz moze jakis kanalik jest przypchany lub prad ci niedochodzi do elektrozaworu  a jak nie to  musisz patrzec na ten siłownik bo juz innej przyczyny chyba nie moze byc  smile

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

34 Ostatnio edytowany przez misiek (2008-03-25 16:43:55)

Odp: ULS w 303

dzisiaj próbowałem znowu włączyć żółwia.... zgrzytło kontrolka mrógła i na tym koniec... hmm i od tej pory przyciski od ULS i II stopnia sprzęgła nie działają hmm sad

35

Odp: ULS w 303

zobacz na  dojscie pradu  do właczników  bo jak kontrolka mtugała to znaczy ze prad niedochodzil  a jak dochodzi do włacznika to sprawdz czy dochodzi puzniej do elektrozaworu  jak bedzie tu i tu to znaczy ze nie masz problemu z pradem  puzniej tak jak pisałem wyzej sprawdz czy elektrozawór podaje powietrze jak bedzie podawał to jeszcze tylko zostanie ci siłowniczek

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

36 Ostatnio edytowany przez domas17 (2008-03-25 20:19:42)

Odp: ULS w 303

ja milem taką sytuacje nic mi sie nie załączało czasami wskoczył przedni napęd a ciśnienie miałem takie jak misiek....Za butlą od powietrza jest taki zaworek coś niby jak w STARZE który otwiera sie jak butla sie napełni i wtedy daje ciśnienie na ten cały układ...Zaworek po prostu sie przycinał i nie dawał powietrza.....

37

Odp: ULS w 303

moze i tak ale wtedy by nic nie działalo blokada właczanie przedniego  a miskowi nie działa tylko 2 stopien sprzegła i ULS wiec to raczej nie wina tego zaworka a czegos innego  musi poszukac bo innego wyjscia niema tongue

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

38

Odp: ULS w 303

Układ pneumatyczny mam dobry bo robiłem jego remont prawie że generalny. Zostało mi jeszcze jeden zaworek zrobić za prawym kołem po syczy. Więc ten zaworek o którym mówi domas jest sprawny bo też go robiłem.

Wydaje mi się że możą to być wina przełączników w kabinie bo akórat tych nie czyściłem bo działały, a mam takie wrażenie bo teraz nie słychać tego psyknięcia jak się wyłącza hmm

39

Odp: ULS w 303

mozesz sprubowac na krótko big_smile przy tych wlacznikach i zobaczysz czy bedzie psikało czy nie jak tak to bedziesz wiedizał ze czesciowo lub w calosci wina siedzie po stronie właczników big_smile

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

40

Odp: ULS w 303

Dziś mając chwile wolnego czasu grzebałem przy moim forszaju... i sukces :smiley:
Zrobiłem wkońcu żółwia big_smile:smiley: na jeździe próbnej przestawiłbym brame ale jakoś mi się udało wychamować:D