Odp: SW 400 Leyland do ZT323
Nowa końcówka bodaj 150 bar + - 5 bar.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Strony Poprzednia 1 … 31 32 33 34 35 … 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nowa końcówka bodaj 150 bar + - 5 bar.
Poulm to twój? Piękna maszyna, jestem zachwycony. Pytanie czy pracuje jeszcze w polu?
Nie,to nie jest moj Forsch,to jest z Reichu:
https://www.google.cz/search?q=Oldtimer … mp;bih=829
Nie wierzyłem,że to ktoś niekiedy dokończy s tym silnikem V8, jest to bardzo imponujące, niestety jest w polu nie stosowany :nie_wiem::nie_wiem:
Co ja pacze!!! Czyżby ifa V8???. Poziom wykonania 6+
Za...bisty !
Moge zalozyc nowy watek na tema silniky V8???
Lub to nie ma sensu?
Forsch sa tym przesuwa do dalszy sfery do najcięższy kategorię ciagnikow :smiley:
ciekawe jaki ma filtr powietrza? chyba nie ten sam co ifa
ja mam teraz taki
Uploaded with ImageShack.us
A ten twój jest lepszy czy ładniejszy?
jano323 no właśnie czy ten twój ma większy wkład niż oryginał forsza, ja mam 2 forszajowskie bo wiadomo silnik doładowany potrzebuje więcej powietrza, no ale nie ma co ładny jest.
też miałem 2 filtry pod maską ale teraz za mało miejsca więc jest z boku a wkład jest szerszy i dłuższy i wydajniejszy co widać po wlotach a pochodzi od ciężarówki na pewno o większej mocy
a to jest taki sam jak ten....
http://allegro.pl/obudowa-filtra-powiet … 15697.html
Wszystko jasne, też pomyślę nad takim, co do interculera to podobnież powinien być założony od samochodu czy ciągnika o bardzo zbliżonej pojemności skokowej.
... co do interculera to podobnież powinien być założony od samochodu czy ciągnika o bardzo zbliżonej pojemności skokowej.
Tu bym polemizował, im wydajniejszy intercooler tym zimniejsze powietrze i większa sprawność. Dlatego w samochodach z górnym intercoolerem (TMIC) po zmianach w silniku i zwiększeniu mocy na ogół przenosi się instalację i montuje duży intercooler z przodu (FMIC)... aby miał zapewniony nadmuch zimnego powietrza...
ja np. nie wiem jaki jest intercooler od leylanda , ja mam od NH 180km i jest chyba dobry bo rura z powrotu jest zimna nawet w te upały .
a po odłączeniu kompresora od kolektora powietrza ciśnienie doładowania wzrosło do 0,7atm.
i wystarczy
Uploaded with ImageShack.us
to ciśnienie to chyba na pusto. Bo pod obciążeniem mi przekracza 0,7 bez żadnego chłodzenia....
ale ty nie masz ley. a ciśnienie zawsze mierzy się pod max obciążeniem
a jak masz 0,7 na ifie. to kicha
u mnie ciśnienie pod max obciążeniem wynosi 1,1 -1,2 bara zastanawiam sie nad intercolerem takim jak ty masz jano czy mógł byś mi powiedzieć dokładnie gdzie go kupiłem i czy jest nowy czy uzywany
ale ty nie masz ley. a ciśnienie zawsze mierzy się pod max obciążeniem
a jak masz 0,7 na ifie. to kicha
Ja 0,7 mam zazwyczaj.... jak jest naprawdę ciężko idzie do góry w okolice pewnie jak się przyciśnie gaz do końca to przekroczy 1 jakoś nigdy w to nie wnikałem dokładnie.
Tu masz odpowiedź - http://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php … 41#p109641 , a poza tym to trochę nie ten wątek, nie?
zmienić licznik
Strony Poprzednia 1 … 31 32 33 34 35 … 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo