Odp: filtry oleju i czujniki
Założyłem dziś fitr od Piotra i wykręciłem czujnik różnicowy. W środku nie ma sprężynki a na końcu jest tłoczek i lekko się porusza do przodu i do tylu ale sprężynki nie ma. Musi być ta sprężynka? Po co ktoś to wyjął?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » filtry oleju i czujniki
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Założyłem dziś fitr od Piotra i wykręciłem czujnik różnicowy. W środku nie ma sprężynki a na końcu jest tłoczek i lekko się porusza do przodu i do tylu ale sprężynki nie ma. Musi być ta sprężynka? Po co ktoś to wyjął?
Sprężynka musi być, bo to jest nieodłączna część tego czujnika. Ktoś to wyjął i później albo zgubił, albo zapomniał włożyć. Potem nie wiedział dlaczego ciągle pali mu się kontrolka i żeby ją zgasić, całkowicie odłączył czujnik. Pamiętaj tylko, żebyś nie zakładał obojętnie jakiej sprężynki, bo ona musi być ściśle określona. Ten czujnik, dzięki właśnie tej sprężynce, odpowiednio współpracuje z zaworem bezpieczeństwa i działanie tych elementów musi odpowiednio zgrywać się w czasie. Jeżeli miałbyś założyć inną sprężynkę, to nie będzie to miało sensu.
Witam . mam takie male pytanie odnosnie filtra oleju w e-514 . dostane go wszędzie?? czy wyczyscic sie go da jakos??
Kup nowy najlepiej u piotrak w Grudziądzu (zakładka serwis).
witam, moje pytanie też wiąże się ze wskazówką ciśnienia oleju, jeden z forumowiczów twierdził że u niego najpierw stoi a potem drży wskazówka, u mnie jest inaczej, dawniej wskazówka była dosyć żwawa, zależało to od obrotów silnika, w tym roku wymieniłem przewód ciśnienia od filtra do wskaźnika, zalałem nowy olej i wskazówka jest jakaś niemrawa, wchodzi na zielone pole bez problemu ale stoi w miejscu gdy dodaję gazu, gdzie szukać przyczyny? w kulce i sprężynce czy może sam wskaźnik się zacina(niedawno podnosiłem i odwracałem pulpity ze wskaźnikami)?
dodam od siebie, bo widzę że dużo dyskutujecie o zgniatających się filtrach oleju, że u mnie zamiast filtra oleju są takie jakby metalowe dyski z siateczkami, są osadzone na dorabianej, metalowej rurce
Metalowe dyski to stary typ filtra ja też mam takie w 303 i nie zamieniam na papierowe. Jeśli zaś chodzi o wskazówkę ciśnienia to chyba dobrze że nie drży. Skoro po zgaszeniu silnika opada do zera a po zapaleniu wędruje na zielono to nie ma się czym przejmowac
drżenie to za mocno powiedziane, ona wcześniej pokazywała na bieżąco zmieniające się ciśnienie, a teraz jakby zatrzymywała się w jednej pozycji na zielonym, jak gaszę kombajn opada na czerwone, wolałbym żeby wróciło do stanu poprzedniego tylko nie wiem od czego zacząć
Powietrze w nowym przewodzie daje taki efekt?
U mnie po remoncie silnika wskazówka wchodzi na 5,5 i stoi czyli jest genialnie
witam, moje pytanie też wiąże się ze wskazówką ciśnienia oleju, jeden z forumowiczów twierdził że u niego najpierw stoi a potem drży wskazówka, u mnie jest inaczej, dawniej wskazówka była dosyć żwawa, zależało to od obrotów silnika, w tym roku wymieniłem przewód ciśnienia od filtra do wskaźnika, zalałem nowy olej i wskazówka jest jakaś niemrawa, wchodzi na zielone pole bez problemu ale stoi w miejscu gdy dodaję gazu, gdzie szukać przyczyny? w kulce i sprężynce czy może sam wskaźnik się zacina(niedawno podnosiłem i odwracałem pulpity ze wskaźnikami)?
dodam od siebie, bo widzę że dużo dyskutujecie o zgniatających się filtrach oleju, że u mnie zamiast filtra oleju są takie jakby metalowe dyski z siateczkami, są osadzone na dorabianej, metalowej rurce
A czy przy tym nie czyściłeś tych metalowych dysków z siteczkami? Jak je czyściłeś, to musiałeś je rozkręcić, a jak je rozkręciłeś, to musiałeś je skręcić i jeżeli skręciłeś je za mocno, to właśnie dokładnie takie problemy powinny się pojawić z ciśnieniem oleju...
Mam pytanko ,jakie powinno być ciśnienie oleju w silniku u 516.Bo u mnie coś jest nie tak ,założyłem zegar od stara i skala jest do 6 atm , jak odpalę bestie to ciśnienie jest cały czas na 6 atm i wydaje mi się za wysokie i zastanawiam się czy ktoś nie podłożył za dużo podkładek pod sprężynę.
jak miałem silnik V to jak był zimny i na całym gazie też szedł na 6
No to mnie uspokoiłeś ,widocznie mają ustawiony zawór na 6 atm.
Tomek, a w tym E516, to jaki masz silnik?
V8, ulubiony przez Ciebie
Nie, no ja tam lubię każdy silnik, gorzej z właścicielami, gdy przyjdzie do ich naprawy czy poważniejszego remontu
bo to nie filtr od piotra
A olej w obudowie filtra?
ano od razu nie spłynie
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » filtry oleju i czujniki
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo