Odp: Sprzegło 323A
chyba tak założyłem tarcze piastami do siebie (wysuniętymi stronami pierwszy stopień od silnika a drugi do silnika) , jak tu się dołącza rysunki ?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Sprzęgło , WOM , ULS » Sprzegło 323A
Strony Poprzednia 1 … 18 19 20 21 22 23 24 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
chyba tak założyłem tarcze piastami do siebie (wysuniętymi stronami pierwszy stopień od silnika a drugi do silnika) , jak tu się dołącza rysunki ?
Co do obrazków to znajdź jakąś stronę z darmowym hostingiem np. Fotosik i wklej tu link do zdjęcia . A moje obrazki nie pomogły ?
http://www.fotosik.pl/u/pab-lo/zdjecie/1/album/1489614
http://www.fotosik.pl/u/pab-lo/zdjecie/2/album/1489614
tak Sebastian, Twoja pomoc była duża ale problem pozostał, bo poskładałem środek sprzęgła tak jak na rysunku 2 ( tak jak pisałem tarcze są do siebie piastami pierwszego stopnia, nie da się inaczej włożyć ale 2 stopień 25 na rysunku tak, i chyba jutro tak zrobię), a to ustrojstwo na rysunku pierwszym nie założyłem pozycji 5 (moim zdaniem jest to pierścień oddalający) a u mnie nie mogę skręcić obudowy, bo jakby sprzęgło jest za grube. To co zrobiłem, to zmieniłem wałek pozycja 16 na zdjęciu 2 oraz rozebrałem i poskładałem całe sprzęgło niczego w nim nie zmieniałem.
Tarcze zakładasz piastami czyli stroną dłuższą w stronę skrzyni jedną jak i drugą co do problemu tarcia to na wałek sprzęgłowy zakładasz po kolej dystans który robi za tulejkę która przylega do uszczelniacza- dystans >łożysko>dystans>seger.Od strony obudowy zaczynając od strony sprzęgła- uszczelniacz>łożysko>uszczelniacz>gruba podkładka >seger.
Witam kolegów. Pojawił się problem ze sprzęgłem a mianowicie wracając z pola zaczęło piszczeć tak jakby zacierało się jakies łożysko . Rozebrałem całe sprzęgło i podpadające było łożysko to co jest od wałka pierwszego stopnia od strony silnika , złożyłem wszystko i problem dalej jest.Dodam ze jak wcisne pedał sprzęgła to przestaje piszczeć.
Witam prosze o podpowiedz ktora rurka jest zasilajaca wspomagania hamulca i sprzegla, cienka czy gruba fortschritt 323a.bo czym wiecej widze to mniej rozumiem zasade dzialania sprzegla.
POZDRAWIAM
Gruba jest zasilająca a cieńka sterująca.
Wiekie DZIEKUJE teraz sprzeglo smiga, rozwiercilem dlawik na pompie sprzegla w grubej rurce wspomagania .Zobacze jeszcze w polu jak sie olej rozgrzeje,ale powinno byc OK.
Mam jeszcze jedno pytanie czy chlodnica olejowa ta przed chlodnica wody ma jakos dysze bo mam slaby przeplyw jakby cos blokowalo.
Cdo regulacji "sprawności" sprzęgła można jeszcze trochę podregulować na zaworze sterującym. Ten przy prawym słupku kabiny.
Walczyłem 3 dni ze wspomaganiem sprzęgła i hamulców,pozmieniałem uszczelnacze sprężynki i dalej to ustrojstwo nie chciało współpracować.Dziś po raz kolejny rozebrałem,bo zrobił się wyciek oleju z serwa od hamulców.Po złożeniu chodziło lepiej ale jak nacisnołem hamulec to sprzęgło mogłem wcisnąć jednym palcem. Podciągnołem na dzwigniach hamulec i o dziwo wspomaganie ożyło, teraz chodzi lepiej niż w osobówce zobacze co będzie się działo jak olej się rozgrzeje. Jak ktoś ma podobny problem proponuje zacząć od podciągnięcie hamulca.
i znowu brak wspomagania sprzegla jutro rozbiore jeszcze pompke, a co do regulacji zaworu gdzie sie go steruje
Zawór masz po prawej stronie za akumulatorem.
tak wiem ale co tam mozna podkrecic ,rozebralem w drobny mak wymienilem oringi wyczyscilem co jeszcze mozna zrobic
Waldek na zaworze patrząc od stronu silnika jest nakrędka bodajże m17 z kapturkem. Po odkręceniu jej masz trzpień gwintowany i wkręcając go lub wykręcając regulujesz przepływ.
Mocne co do twojego przypadku to po podciągnięciu hamulca zamknąłeś przepływ oleju przez zawór w serwie hamulca i tym samym zwiększył ci się wydatek oleju w przewodzie zasilającym. Morał z tego taki że albo masz za małe ciśnienie w zasilaniu albo zawór sterujący się z tobą przekomarza.... dobrze przejżyj też dławiczki naasilaniu i sitko w zaworze sterującym...
Jeżeli sprężynki były całe, sitko wyczyszczone i wszystko złożone tak jak trzeba (zdjęcie jest tu gdzieś na forum), to już raczej nic więcej z tym zaworem nie zrobisz. Zmierz ciśnienie oleju na wejściu na wspomagania. Zmierz je przy nie naciśniętych pedałach i przy wciśniętym np. jednym.
ok jurto podlacze zegar.a jakie powinno byc cisnienie
czy dostane nr tel od pana PiotrK jesli mozna jutro bym zadzwonil.
POZDRAWIAM
Zakładka serwis na górze strony
I w każdym moim poście, pod kreską, masz wszystkie możliwe do mnie namiary
cisnienie 95-140 , a cisnienie na zasilaniu ok20,po nacisnieciu pedalu ok40.Rano jad odpalilem sprzeglo jak mazenie nawet na malych obrotach ale jak pochodzil jakies 15min to zanikalo stopniowo .Dodam ze pompe wymienilem bo stara dawala ok70atm(objawy te same),zastapilem ja urzywana od fortschritt 512 pasowala tylko przerobilem naped -czy do kombajna ma inna wudajnosc sam juz niewiem co dalej robic
Strony Poprzednia 1 … 18 19 20 21 22 23 24 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Sprzęgło , WOM , ULS » Sprzegło 323A
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo