Odp: Wybór Auta dla ,, Młodziaka ''
No tak bo dwa razy drożej gdyż do ukręcenia jest 4 pół oski a nie dwie Ale tak to audi spoko .
Poszukaj sobie info na jakiś forach np. tu : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2165207.html
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Pokój do pogawędek » Wybór Auta dla ,, Młodziaka ''
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 … 53 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
No tak bo dwa razy drożej gdyż do ukręcenia jest 4 pół oski a nie dwie Ale tak to audi spoko .
Poszukaj sobie info na jakiś forach np. tu : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2165207.html
Ogólnie z audi to polecam b3,b4 , a4 b5 i b6. W tej chwili jezdze b5 i sobie chwale.
Sebastian oski to nie mialbym zamiaru ukrecic heh a co do tych audi b3/4 itp o tak dobre sa. nie mowie nie. Ale mam paru znajomych co maja a6 c4 i nawet nakrecone maja po >600tys na silniku 2.5tdi 5 w rzedzie. a tylko drobnostki byly wymieniane juz z takiego przebiegu. mowia ze jak by znalezc w oryginale do 300tys km to brac i cieszyc sie z jazdy. ma sasiad c4 i a4 b5. Mowi tylko ze b5 wygrywa z c4 z powodu quattro a tak korzysc na c4.
Ja mam takie tylko bez 4x4, 2.3 benzyna gaz . Świeżo po wymianie silnika, z mojej winy przegrzałem. Powiem Ci jedynie że przepływomierze są słabymi punktami tego auta. Moim zdaniem setki są lepiej zrobione niż 80 i bardziej cierpliwe. Zaczynając od korozji do kierowcy. Części porównując że jakość dzisiejszych jest raczej kiepska, są anie i wygrywa moim zdaniem zawieszeniem jednowachaczowym. Samochód ponadczasowy i wszystko zrobisz sam. Ogólnie mało zakrętów jest u nas żebym przy 100km/h nie zebrał. Trzyma się drogi jak pies.
Stary silnik 2.5TDI pięciogarowy rzędowy jest dobrą konstrukcją, a w porównaniu do 2,5TDI V6 bardzo dobrą
Miałem taki 2,5D w t4 ,ale pamiętajmy że to dobra konstrukcja ale i stara.
Moze i stara ale bije na glowe V6 2.5. Ostatnio sasiad robil silnik w V6 bo przeskoczyl rozrzad. jak jezdzi v6 to jezdzi ale jak zacznie sypac to ulalaa
A nie miałeś jakieś auta z małym silnikiem kupić ?
Tzn mam Seat ibiza 1.2 Dobry samochodzik Lecz po przemysleniach mozna cos kupic z wiekszym silnikiem po szkole i miec cos wiekszego i komfortowego
W silnikach widlastych jest ten problem, że mało który mechanik chce się go dotknąć, a naprawa jest droga. Wiem coś na ten temat bo mam audi a4 b5 2.8 V6 w gazie. Bardzo denerwującą rzeczą są wieczne wycieki z silnika
To może warto pomyśleć o zmianie mechaników? Czym różni się taki widlasty silnik od rzędowego? Bardziej skomplikowany rozrząd, więcej elementów. Nie wiem czemu mechanicy omijają te silniki? Dl mnie bardzo dobre silniki może trochę bardziej awaryjne. Trzeba w nich dbać o rozrząd żeby nie potłukło i ma chodzić. Mnie jedynie blokowało to że mogą być smoki na paliwo to kupiłem mniejszy. A skąd masz te wycieki? Ja we wcześniejszym silniku miałem mokrą głowicę a w tym obecnym cały jest suchy. Problem przy 5garowych jest taki że po przegrzaniu głowica się kanceruje jest długa i z tego są problemy. W 4 cylindrowych nie powinno to się dziać.
Brat stryjeczny ma quatro z tym V6 180 km nogę ma ciężką to rzadko w 10l się mieści.
Z drugiej strony kupować auto z dużym silnikiem zakładać gaz i jeszcze skręcić go żeby mało palił to też bez sensu a i jazda nie jest przyjemna. Niekarmione konie zdychają.
Mam A4 2,5TDI automat dwa lata przejechałem 30tys na dzień dobry wymieniłem wszystkie płyny i oleje w skrzyni też i rozrząd i odpukać na razie zero problemów. Spalanie około 9l na sto.
9l/100??? co ty przyczepę ze zbożem ciągasz tym do skupu?
A skąd masz te wycieki?
W tych silnikach to standard:
- miska olejowa - mam już wymienione i uszczelnione bo pękła mi miska jak wjechałem w dużą dziure...
- uszczelniacze na wałkach rozrządu
- uszczelki pod pokrywami klawiatur
Dziwne krótsze pokrywy to nie powinny cieknąć. U mnie na razie suche. Ale miałem 80 1.8 i ojciec teraz ma i nie było z tym problemu. Jak kupiłem wymieniłem na korkową uszczelkę klawiaturą i było ok. A może noga za ciężka ?
A ile wg Ciebie ma palić auto o pojemności 2,5 l 150km?
Ostatnio gadałem z sąsiadem co jest mechanikiem co poleciłby za samochód a on mówi że jak na to moje jechanie bez wielkich przebiegów to lepiej jak bym se kupił coś w benzynie bo diesel jednak droższy w naprawach, mówił że podczas ostatnich dwóch tygodni wymienił chyba 8 kół dwumasowych... Z pompami paliwa też problemy, pompowtryski tak samo patrząc na to jakie są paliwa na stacjach...
No właśnie często słyszę, że gwarancja na pompę czy wtryskiwacze nie uznana, z powodu kiepskiego paliwa. Tankowane sprzęty paliwem na stacjach renomowanych to jakie mamy to paliwo w końcu tankować? Gdzie kupić dobre? Korki paliwa metalowe rdzewieją szopka jakaś. 5stopni mrozu i załazi filtr smalcem. ech nie o tym wątek. nie ma to jak dobry rower.
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 … 53 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Pokój do pogawędek » Wybór Auta dla ,, Młodziaka ''
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo