Odp: SW 400 Leyland do ZT323
Dobra robota,plusik leci
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Strony Poprzednia 1 … 33 34 35 36 37 … 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Dobra robota,plusik leci
Dobra robota i plusik dla Ciebie. No i czekam na wrażenia z pracy.
Też mi się podoba + się należy.
Byłem dziś w sklepie i prosiłem o wentylator od Rekorda. Sprzedawca dał mi taki jak na zdjęciu.
http://imageshack.com/a/img138/8121/vj2u.jpg
Moim zdaniem to nie jest od rekorda wentylator, gdyż ma śmigła wyginane w inna stronę.
Powiedzcie mi proszę czym tak naprawdę różni się ten od rekorda od tego z autosana???
ten wiatrak to jest właśnie od autosana , bo chłodnica jest z boku silnika i ustawiona w kierunku jazdy autobusu i można sobie wyobrazić dla czego śmigła są odwrotnie jak np w rekordzie
jak pokopiesz w tym wątku to znajdziesz temat o wentylatorze , ja w pierwszej wersji miałem chłodnicę do 323 i wentylator plastikowy , potem założyłem chłodnicę od bizona i wentylator metalowy 8 ramienny morze i od rekorda i mam spokój z temp.
w pszennie widziałem wentylator plastikowy z szerokimi łopatami , otwory prawie pasują
Tak jak pisze jano323 natomiast porównując go do wentylatora w ZO56 to tamten ma 6 śmigieł o blisko 1cm węższych i pod mniejszym kątem.
Udało mi się przerobić korpus, stopę filtra oleju. Co o tym sądzicie??
http://imageshack.com/a/img850/4080/ialy.jpg
I jeszcze jedno zdjęcie zbiorniczka oleju do wspomagania kierownicy. Układ zasilany olejem ze skrzyni zapowietrzał się z uwagi na wysoko usytuowaną pompę.
Można i tak choć strasznie blisko ramy jest a silnik pod obciążeniem lubi na boki się przestawiać . Jak ja wkładałem leylanda to filtr wywaliłem i przykręciłem tylko zaślepkę zamiast wkładu a nowy filtr kompletny założyłem z przodu tak jak u ciebie jest ten zbiorniczek.
pompa zapowietrzała się bo masz zużyty zemering na pompie i ciągnie powietrze , ja mam ze zbiornika oryginalnego i jest ok
Udało mi się przerobić korpus, stopę filtra oleju. Co o tym sądzicie??
http://imageshack.com/a/img850/4080/ialy.jpg
I jeszcze jedno zdjęcie zbiorniczka oleju do wspomagania kierownicy. Układ zasilany olejem ze skrzyni zapowietrzał się z uwagi na wysoko usytuowaną pompę.
jacek możesz zdradzić jak to zrobiłeś ? tam są 2 kanały.....
chodzi mi o filtr
Jacek ja tez czekam aż zdradzisz tą słodką tajemnicę no dobra będę strzelał, po skróceniu skleiłeś tak żeby zachować kanały i dopiero spawanie dookoła.
Ja po przecięciu wyciąlem tam taki klin by módz pospawać kanaly w środku tam od dolu. Ja tego nie spawalem gdyz nie mam czym. Spawal mi to znajomy.
a to... tak... no to muszę kupić na szrocie korpus i się pobawić.
obecnie też mam przycięty kielich
Jacek a jak gasisz silnik, ja tą dźwigienkę mam przełożoną na dół i założoną linkę od mf czy 3p nie pamiętam, ale tą dłuższą.
Zapalanie przy niskich temperaturach to też nie problem mam płomieniówkę zasilaną ON ze zbiorniczka od MTZ żeby wyeliminować ewentualne puszczanie świecy.
Odpalałem dziś rano forsza bo kolega poprosił żeby mu naciągnąć topolę przy ścinaniu, i tak mi się przypomniało że u Ciebie ta dźwigienka nie zagospodarowana.
Wiesz Androl przed remontem pompy, wykręciłem tę śrubkę od niskich obrotów na tyle, że po cofnięciu gazu ręcznego sam gasł, a teraz to planuje zrobić mu pneumatycznie po wciśnięciu zaworu. (mechanizm od kamaza). a odnośnie tej świecy płomieniowej, to gdzie ją zamontowałeś?? uruchamiana jest po przekręceniu kluczyka?? mój w ogóle teraz nie chce palić bez samostartu. ;/
Silnik kupiłem z tym tłoczkiem pneumatycznym do gaszenia ale go nie podłączałem linka prostszy niezawodny sposób. IFA przecież ma świecę płomieniową więc instalacja jest i przycisk na desce, świece montujesz na środku kolektora ssącego jest tam taki korek na klucz wywalasz go i wkręcasz świecę.
A Ty Androl, też masz silnik turbo??
Nie inaczej, jutro zrobię zdjęcie tej świecy i zbiorniczka.
Dzięki Androl za zdjęcia. Oczywiście plusik dla Ciebie za pomysł i za fatygę. Jak znajdę chwilę to też postaram się tak zrobić. Muszę teraz ogarnąć wycieraczkę i blachy skręcić w całość, gdyż zima idzie a on ma chodzić w pługu i odśnieżać gminę.
Strony Poprzednia 1 … 33 34 35 36 37 … 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo