Temat: przerywacz do kierunkowskazow
witam mam problem z przerywaczem do kierunkowskazow jak go kupilem nic nie bylo a jak kupie na skladnicy taki zwykły przerywacz 24v to podziała dzien i znowu nie ma kierunkow.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Elektronika i elektryka » przerywacz do kierunkowskazow
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
witam mam problem z przerywaczem do kierunkowskazow jak go kupilem nic nie bylo a jak kupie na skladnicy taki zwykły przerywacz 24v to podziała dzien i znowu nie ma kierunkow.
a dobrze masz podłączony? bo to nie możliwe żeby tak się paliły chyba że zapomnisz wyłączyć kierunków
to co pisze dadam to prawda u mnie też nie było nic jak kupiłem 323 i po zamontowaniu przerywacza 24v zaraz się spalił wymieniłem chyba jeszcze dwa aż w koncu się zdenerwowałem i przerobiłem kierunkowskazy postojówki i stop na 12v i teraz dopiero teraz mam spokój
miałem podobny problem tyle że kupiłem elektroniczny, taki jak jest montowany w starach (koszt ok 50 PLN) i jak narazie działa idealnie
ja jednak wole mieć na 12v bo pasuje mi do wszystkich narzędzi wyposażonych w instalacje i nie musze już za każdym razem przekładać żarówek
przecież ciągnik ma 24, a na wyjście przyczepy jest 12 V
u mnie tez jes gniazdo na 12v
ponieważ gniazdo jest podłączone pod jeden aumulator a sterowanie światłami odbywa się przez przekaźniki
ja miałem nie kompletną instalacje i nic co oryginalne to nie działa więc zrobiłem prawie jak oryginał ale i tak wszystkiego nie zrobiłem np włączników napędów i blokad, ale z tym też sobie poradze
pomocy panowie mam problem spalił mi się przerywacz wstawiłem nowy i na ciągniku działa idealnie ale nie mam kierunków na przyczepie a wcześniej wszystko działało bez zarzutu niema wogóle prądu na kierunki na wyjściu z gniazda przy ciągniku czy może mógł by mi poradzić od czego mam zacząć szukać i gdzie, z góry serdeczne dzięki
Tutaj http://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php?id=728 masz schemat elektryczny, jeśli jest instalacja oryginalna to kierunki do gniazda przyczepy idą bezpośrednio z wyłącznika z dodatkowych styków.
tylko od czego tu zacząć szukać najlepiej bo przyznam że z elektryki to jestem noga
Sprawdź może dokładnie czy podczas wymiany nie odłączyłeś czegoś przypadkiem bo z przerywacza prąd idzie na przekaźnik i dopiero dalej a jak coś po drodze wypiołeś a pewnie tak jest to niestety ale nie będzie działac więc moja rada zacznij najpierw od sprawdzenia dopiero szukaj dalej.
jutro sprawdze ale obawiam się że to walnoł przekaźnik
Panowie...w moim 323 jest jeden przerywacz do awaryjnych i kierunkowskazów i jest on zasilany napięciem 12V i dzięki temu kierunkowskazy sa bezpośrednio podpięte pod gniazdo przyczepy......
.... dodam że wygląda to na oryginalne fortschritt-owskie rozwiązanie
Panowie...w moim 323 jest jeden przerywacz do awaryjnych i kierunkowskazów i jest on zasilany napięciem 12V i dzięki temu kierunkowskazy sa bezpośrednio podpięte pod gniazdo przyczepy......
Czyli masz już coś pokombinowane z instalacją a to żadna radośc bo już nic nie zrobisz według schematu i byle jaka awaria jeśli nie masz pojęcia o tym to leżysz.
ja mam oryginał i też leże bo jutr jade w teren z przyczepą i musze mieć sprawne
Na odległość nikt ci instalacji elektrycznej nie naprawi, masz schemat i szukaj. Jeśli działają kierunki w ciągniku to przerywacz i wyłącznik powinny być sprawne. Pozostał przekaźnik, który oryginalnie jest między nimi i od niego lecą jeszcze kable do dodatkowej kontrolki od kierunków przyczepy. Na schemacie przekaźnik to 38, a kontrolka to 39.
http://allegro.pl/przerywacz-kierunkows … 77784.html
Jak takie coś podłączyć zamiast oryginalnego przerywacza?
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Elektronika i elektryka » przerywacz do kierunkowskazow
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo