Odp: Uszczelka pod głowicą
Sprawdź czy odstojnik nie jest zsyfiony
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Uszczelka pod głowicą
Strony Poprzednia 1 … 19 20 21 22 23 … 26 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Sprawdź czy odstojnik nie jest zsyfiony
Pompa wtryskowa to do robienia na pewno, ale z tą wodą i głowicami to bym nie przesadzał, sprawdź w pierwszej kolejności termostat, możliwe że jest cały czas otwarty i też będzie wyrzucać wodę...
Jupi czyli twierdzisz, że jak się termostat otworzy to ma prawo wyrzucać wodę? To ciekawe, choć mnie inaczej uczono
Gdy 10 lat temu montowałem 6ct107 do bizona to też mówię po co termostat w lato, od razu na zimnym wychlapał do rurek w chłodnicy, założyłem i 10 lat wszystko dobrze.
Oczywiście gdy jest, to otwarty czy nie, powodem wychlapywania nie jest.
odstojnik czysty .termostat raczej ok. (nowy od c 360 z obudową)
Jupi czyli twierdzisz, że jak się termostat otworzy to ma prawo wyrzucać wodę? To ciekawe, choć mnie inaczej uczono
Mnie też tak uczono, ale co innego teoria a co innego praktyka...z opisu wynika że ten silnik na zimno wywala około 3 litrów płynu, on poprostu wywala nadmiar...po rozgrzaniu jest dobrze a dolać może jedynie około litra bo płyn jest rozszerzony....
Na moje oko to termostat jest walnięty, miałem tak już kilka razy na tym samym silniku...
odstojnik czysty .termostat raczej ok. (nowy od c 360 z obudową)
A dlaczego od c 360 ? Kup oryginał to około 50 zł i zobaczysz...ten od 60siątki nie koniecznie jest dobry do silnika ify....
jak kupiłem ciagnik to była sama obudowa bez wnetrza(termostatu)wiec założyłem od c 360 bo akurat taki miałem,a wystarczyło tylko zrobić redukcje na cieńszy przewód
mi tez popsół sie termostat i rozmawiałem z PiotremK i on własnie radził od 360 załozyć
Pompa wtryskowa to do robienia na pewno, ale z tą wodą i głowicami to bym nie przesadzał, sprawdź w pierwszej kolejności termostat, możliwe że jest cały czas otwarty i też będzie wyrzucać wodę...
termostat jest sprawny,(otwiera i zamyka)wyjąłem go dzisiaj ale bez termostatu jest tak samo,wiec z powrotem założe.Wyjąłem dziś wtryski,chciałem zmierzyć kompresje,ale okazało się ,że niemam czym(mam zestaw ale do aut i żadna końcówka nie pasowała)Potem spróbowałem przestawić pompe,i wydaje mi się żę po przestawieniu troszke mniej kopci,ale i tak dużo,nie wiem czy coś mu mocy przybedzie po tym przestawieniu,jak sie uda to jutro sprawdze w polu
Kąt wtrysku przestawiaj maksymalnie o połowę podziałki na sprzęgiełku pompy. On będzie chodził prawie na pełnym zakresie regulacji, ale ogólnie jest bardzo czuły na to.
przestawiałem o dużo więcej,ustawiłem na oko,tzn.gdy mniej kopcił i lekko palił i tak zostawiłem,myślałem ,że mu coś mocy przybedzie,ale chyba nic nie pomogło.
Kurcze mi tez wode wyrzuca. tak jak przed remontem co jest? nowa pompa, nowy termostat. a jak popracuje troche to wody ledwo ponad żeberka w chłodnicy, temp na wskazówce ok. co moze byc?
A może korek nieszczelny ja tak miałem w bizonie i jumzie. Teraz uszczelnione lepiej, zakręciłem mocniej i spokój.
No tak może być. Jak oryginału nie ma to można dobrać z czegoś w "agromie". Ja tak robiłem. pasował tylko trzeba podpiłowac zaczepy co łapią za rant chłodnicy. Nie wiem od czego to było, coś " naszego " ursus MTZ bo w tym sklepie nic innego nie mają
Mi w bizonie gdzieś zgubiła się gumka od korka to oring założyłem gruby na jakieś 4-5mm tylko lżej dokręciłem, i jest git. A przez nieszczelny korek przygrzałem go nieco...
korek niby nowy, ale warto iśc w tym kierunku. dodam jeszcze ze przy docieraniu wody nie ubywało, ale jak zaczałem nim pracowac i temperatura podeszła do ok 70-80st to wtedy zacza zrzucac płyn
Masz płyn czy wodę?
I masz zbiornik wyrównawczy czy nie masz.
Bo jak nie masz zbiornika to musi ci wyrzucić bo rośnie objętość.
nie mam zbiornika, ale zeby az tyle wyzucało? przeciez od rzeberek do korka jest ok 5l rozumiem ze pod sam korek nie leje sie ale żeberka powinny byc zakryte.
ciagnik na płynie
Zrób sobie zbiornik wyrównawczy i będzie po kłopocie.
Strony Poprzednia 1 … 19 20 21 22 23 … 26 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Uszczelka pod głowicą
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo