A na których krawędziach uszczelka jest niedociśnięta?
Sprężyny nie masz kręcić, tylko ją rozciągnąć. Wtedy cały nadmiar oleju, który ten zawór z filtra odprowadza do miski, pójdzie dalej do silnika. No chyba, że gniazdo kulki masz wyrobione, tym bardziej, że wirówka już Ci padła. Panewki nawet jak mają duży luz, to i tak więcej oleju nie przepuszczą niż im ten luz na to pozwoli. Może to trochę pomóc, ale nie musi. Tu jest jeszcze kwestia pompy olejowej i walka rozrządu.
Na zimę są superole zimowe lub wielosezonowe. IFA ma przewidziane takie specjalne grzałki na zimę, ale to już na duże mrozy.
Kupno drugiego ciągnika na części zawsze ma sens, ale trzeba uważać, bo nieraz można się "nadziać".
Ja i tak dalej obstawiam u ciebie pękniętą tuleje, pod kołnierzem. Taka partia wadliwych tulei kiedyś była na rynku i takie sprawy się zdarzają. Choć i zdarza się to z kilku innych powodów. Na dobrą sprawę teraz jest to takie "wróżenie z fusów". Powodów może być wiele, a i tak wszystko okaże się po rozebraniu silnika.
www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl - Raj dla stóp
Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal
Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.
Piszę poprawnie po polsku.