Odp: Uszczelka pod głowicą
Ale on ma 303 sprawdź ogólnie czy wszystko w porządku i czy ten bezpiecznik blaszany jet pod kierownicą dobry.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Uszczelka pod głowicą
Strony Poprzednia 1 … 21 22 23 24 25 26 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Ale on ma 303 sprawdź ogólnie czy wszystko w porządku i czy ten bezpiecznik blaszany jet pod kierownicą dobry.
A to się czymś różni bo nie wiem, nigdy nie porównywałem...
323 ma instalacje i rozruch 24V a 303 instalacje 12V a rozruch 24V.
wtedy przepalił mi się miedziany mostek łaćzący 2 styki w wyłaczniku,po połączeniu wszystko ok,porobiłem troche w polu,ale po tej wymianie uszczelki forsz po kilku dniach zaczą jakby mocniej kopcić na niebiesko,brał olej ale teraz bierze więcej,pozatym, znowu zaczął wyrzucać wode,wiec zciagłem teraz obydwie głowice,ta uszcelka co wymieniałem miesiac temu znowu uszkodzona ,czemu?? czy to wina uszczelki,głowica była planowana ,dokręcane na 3 razy i 1 raz na ciepłym silniku,silnik nie katowany po wymianie.
Będe wymieniał pierscienie. tłoki i cylindry są w dobrym stanie,zawiozłem drugą głowica to planowania i sprawdzenia
Powiedzcie co zrobić żebym za miesiac znowu uszczelki nie zmieniał?
półblok planować?
Kup lepsze uszczelki półbloki nie planuj tylko wymień u mnie gdzieś leży niepotrzebny
Panowie proszę o pomoc . Czy można wymienić pierścienie w 512 bez wyciągania silnika przez odkręcenie i wyjęcie półbloków? (od tyłu)
...........Tak .
Panowie zaczęło mi się sączyć z pod uszczelki. Uszczelka nowa, nie ma roku. Czy dokręcenie głowicy coś da? Pytam się bo na całym obwodzie się sączy, a nie tak jak wcześniej z jednego miejsca
Przyłączam się do pytania......
Sprobuj nie zaszkodzi. Ja dokrecalem i pomoglo.
Też miałem taki przypadek przed remontem silnika tylko na pół bloczu od strony chłodnicy. Moga byc dwie przyczyny słaba jakoś uszczelek pod głowicę lub za nisko osadzona tuleja w pół bloczu
Ja tak miałem ostatnio tylko z drugiej strony co u Miśka.. od rozrusznika. Tuleja dobrze osadzona, uszczelki z Grudziądza, i wywaliło. W tym miejscu na moje oko jest przy cienko i nie chłodzi dobrze. Myślę ze ja mogę mieć też nieco krzywy półblok, i jedna szpilka słabo trzyma. Było sianie rzepaku skręciłem i dalej w pole. Na razie trzyma.
Ja dokręcałem po około 50 godzinach pracy poszło z pół obrotu. Przecieki oleju się zmniejszyły do ilości nie podnoszącej cisnienia krwi.... A jak sprawdzalem kluczem to mniej więcej 130N/m a było dokręcane z 2 godzinną przerwą przed powaleniem z 150 do 180.
Właśnie u mnie jest w tym miejscu przeciek nie duży oleju.. Mozna bez problemu docisnąć głowicę?
spróbować warto. Moja poszła tyle że popuszczałem zawory bo luzu było "0"
Dziwne ze mi jej nie wydmuchało.
Piotr czy nawet instrukcje nie mówią chyba nic o takim zabiegu. Przy innych silnikach to normalne....
Pamiętam że FSO 1500 jak robiłem to składałem odpalałem czekałem aż się "zagotuje" i potem ostygnie dokręcałem. znowu odpalałem czekałem aż się zagotuje i szybko brałem się za ustawienie zaworów na prawie " 0" luz.
No i miałem najszybszego fiata w okolicy.... no i chyba najcichszego..... bo zaworów nie było słychać.....
u mnie tez duzo poszła po 30 godzinach pracy
JA zastanawiam sie czego te silniki sie tak pocą z pod głowicy i z pod uszczelek pod pół bloczami
czy czegoś tam nie dajemy nie stosujemy jakiegos uszczelniacza odpowiednich uszczelek czy nie wiemy jeszcze co jak i ile dokręcić aby było sucho ??
Jak wszystko jest zrobione jak powinno być to nic się nie poci chyba że operator przy tej pow.szyb w kabinie.
Jak miałem pług 5skibowy to jeździłem mniejszym biegiem i silnik był suchy. Teraz mam 4skiby i jeżdżę wyższym biegiem i się poci, chyba przeciążony?
Strony Poprzednia 1 … 21 22 23 24 25 26 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Uszczelka pod głowicą
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo