Odp: Instalcja pneumatyczna Forszaja szczególy
niestety tak mnie też to czeka
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Układ pneumatyczny » Instalcja pneumatyczna Forszaja szczególy
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 13 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
niestety tak mnie też to czeka
Niestety Enzo, nie ma innej opcji. Ale jak już odkręcisz, naklniesz się, to załuż jeden na sprężarkę i dwa na zapas (przymocuj drutem do podstawy pompy). To samo z paskami od alternatora i pompy wody. U mnie wygląda tak
http://img245.imageshack.us/my.php?imag … 372nu5.jpg
Nie trzeba odkręcać pompy. Jak jest dobra to nie ma problemu, ale jak nie za bordo to jest problem, aby zaciągnęła olej. Wystarczy odkręcić krzyżak napędzający pompę i podstawę, do której jest przykręcona. Po odciągnięciu pompy robi się na tyle miejsca między gumami a krzyżakiem od pompy, że można przecisnąć paski. Za drugim razem wymiana nie zajmuje dłużej niż 30 min. I polecam paski z ząbkami od środka są dużo trwalsze.
Te dwie dźwignie powinny być połączone sprężyną, tak ze trzy cm. średnicy zewnętrznej. Dłuższa dźwignia jest zamocowana na wałku hamulca ręcznego. Krótka na zaworze powietrznym hamulców przyczepy. W zestawie, po zaciągnięciu hamulca ręcznego, hamuje też przyczepa.
Panowie mam takie pytanie. Ile macie wyjść pneumatycznych w forszaju na przyczepe? Ja mam trzy wyjścia. Jedno bezpośrednio z butli druge normalne a trzecie działa na odwrót tzn po wciśnięciu hamulca przyczepa nie hamuje a po zwolnieniu hamulca przyczepa zaczyna hamować.
Czyli masz wyjście na przyczepę z hamulcami dwuobwodowymi.
Wczoraj wieczorem pękł mi któryś z węży i nie pompuje mi powietrza. Jeszcze nie patrzyłem który bo wczoraj było ciemno a dziś jeszcze nie było kiedy. Najprawdopodobniej gumowy łącznik ten pomiędzy ramą a silnikiem zaraz poniżej pompy wtryskowej ale do rzeczy. Jakie są skutki braku ciśnienia powietrza poza:
- niedziałającym żółwiem i napędami,
- brakiem hamulców w przyczepie,
- ... ??
Proszę dopisywać
II stopień sprzęgła się nie włączy jak dobrze mi się wydaje
po kolei:
-brak hamulców w przyczepach
-brak żółwia
-brak przedniego napędu podczas cofania
-brak blokady mostów
-fotela nie napomopujesz więc siedzisz na ziemi
... nic innego nie jest z nią podłączone...
mi ta przypadłość zdażyła się dwa razy... pękł ten przewód pod sprężarką co łączy metalowy wąż sprężarki z metalowym podłączeniem prowadzącym do zaworu ciśnieniowego.... co ciekawe pękł wzdłuż :[ ...lepiej wydaj więcej i kup lepszy bo jest go raptem niecały metr albo zagnij go na ucho jak będzie miejsce ponieważ ruchy wzdłużne potrafią go tak uszkodzić....
Zorak, zrób ten łącznik !
nom już zrobione i tak jak mówicie pękł ten łącznik.
panowie co to może być sprężarka nie pompuje powietrza tzn jak odkręcę rurkę ta co dochodzi do zaworu i przytknę palce to niby pompuje ale słaba a jak dam na pełen gaz to tak samo słabo . co to może być stało sie to tak nagle
Skoro stało się to nagle, to prawdopodobnie dostał Ci się jakiś brud do zaworków sprężarki i nie działają one tak jak trzeba. Zdejmij głowiczki, wyjmij zaworki i je przeczyść. Jak to nic nie pomoże, będziemy martwić sie dalej;-)
Sprawdź manszetkę łącząca wlot do sprężarki z kolektorem ssącym, filtr powietrza i przewody powietrza.
Może pasek się obluzował lub na jakimś wcześniejszym łączeniu uszczelka padła. W najgorszym przypadku pierścienie poleciały
Panowie najbardziej mi to tutaj pasuje. Najpierw opisze wykonany przeze mnie rysunek:
kolor szary - silnik
kolor żółty - koło napędzające
kolor zielony - napinacz paska?
kolor czerwony - srężarka
kolor brązowy - pasek
Problem polega na tym że zgubiłem gdzieś w polu <rozsypał sie> napinacz tego brązowego paska <kolor zielony>. Gdzie moge cos takiego dostać i jeżeli to możliwe to poprosze o jakieś wymiary tego napinacza - może uda mi się dopasować od czegoś
Tutaj http://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php?id=620 masz katalog, nie jest kompletny ale co nieco jest w nim, możesz sobie pooglądać jak to wygląda.
po prostu założ krotszy pasek. mi ten napinacz tez sie rozsypał i nigdzie nie mogłem go kupic załozyłem bezpośrednio pasek chyba 1500 i chodzi bez problemu.
Mam przestroge jak by ktoś chciał wyciągnąć siłowniczek pneumatyczny od blokady napędu.To niech po rzadnym pozorem nie wyciaga go poprzez rozmontowanie go na części i wyciaganiu po kawałku.Ja tak zrobiłem i mocno żałuje.Najlepiej spuścić olej i wymontować zbiorniczek wtedy jest dostęp oczywiście pisze o 323.
Bardzo tajemnicza ta przestroga, jak bym miał 323 to bym już poszedł rozbierać ten siłownik, wyciągając go po kawałku
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 13 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Układ pneumatyczny » Instalcja pneumatyczna Forszaja szczególy
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo