Odp: Pompa wspomagania
Jakie kręcenie masz na myśli? Kierownicą ? czy silnikiem?
Bo to ciśnienie które podałem to jest manometr wpięty bezpośrednio w pompę na pełnych obrotach silnika.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Układ hydrauliczny » Pompa wspomagania
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Jakie kręcenie masz na myśli? Kierownicą ? czy silnikiem?
Bo to ciśnienie które podałem to jest manometr wpięty bezpośrednio w pompę na pełnych obrotach silnika.
Nie no to moim zdaniem pompa za małe ciśnienie daje jak powinno być ok 100 to masz połowę.
Dzięki Grzegorz za odpowiedz to trzeba kupić ruską,
leci plus
Ja wiem że moja była już wykiełtana, i nie pomogła nawet woda z Wisły, pompę założyłem ruską i jest spokój. Kierownica kręci się lżej niż w aucie na obrotach tak niskich aby ciągnik nie zgasł. Ogólnie jestem zwolennikiem oryginałów, ale nie oszukujmy się, liczy się grosz a przerobienie prócz drutu do migomatu i paliwa kosztowało 204zł.
Jakieś sugestie masz pprzy zmianie pompy?żeby w miarę sprawnie to poszło i nie główkować jak ją wycentrować w uchwycie? może na coś zwrócić uwage? Bede miał ją w rękach to bedzie wiadomo już od czego się szybko zabrać
W którymś wątku opisane już było dokładnie, ale przekładka jest prosta. Kupić trybek od ,mtz lub jumz do napędu pompy, wspawać a krzyżak oryginalny, rozwiercić dziury na pompę w uchwycie silnika. Do tego nowe króćce do węży i zrobione. Mi dłużej zeszło zdjąć maskę i chłodnice jak wszystko przy pompie. Udało się wycentrować idealnie i nie ma w ogóle bicia. Najpierw trybek od mtz wspawałem w krzyżak i później założyłem na gumy oryginalne od napędu. Później już było widać co gdzie rozwiercić. Tylko pomierzyć żeby dobrze wspawać i cieszyć się że lekko się kręci kierownica, o ile reszta w porządku.
panowie a ja mam takie pytanie w 323 ciezko kreci sie kierownica praktycznie na postoju idzie ukrecic ale bardzo ciezko i druga sprawa ciezko chodzi wspomaganie sprzegla czy to ma zwiazek ze soba od czego zaczac sprawdzanie
Pewnie, że ma bo wszystko chodzi na jednej pompie. Chociaż ja wymieniłem pompę, a sprzęgło dalej chodzi raz lekko raz ciężko, ale to raczej wina pompki sprzęgłowej.
Lub zatykającego się dławika, uszkodzony zawór trójdrożny, lub zdechła pompa.
Ok po probach dalszych powiem ze kreci sie ciezko i zauwazylem takie cos ze sprzeglo wdusze z calej sily i nic a za chwile lekka pusci i jak by od polowy idzie lzej jutro zmienie pompe ale co z tym sprzeglem to niemam pojecia a marku o jaki zawor ci chodzi gdzie sie on znajduje
z prawej strony pod kabiną obok aku. wykręć, rozkręć na atomy i wyczyść taki mały metalowy filterek jak masz wiertełko 1mm to rozwierć dławik i wyczyść filtr oleju na powrocie.
rozkrecilem i wyczyscilem ten zawor no i poprawy niema sitka nie rozwalalem zostawilem jak bylo walniety mialem ten oring na koncu zaworu moze ciut lzej sie kreci albo takie moje odczucie wiec wywalam pompe teraz
Panowie wiec tak filtry wymienione zawor przeczyszczony pompa nowa ruska 16 i szalu niema kreci sie lepiej ale d..nie urywa w miejscu idzie ukrecic jedna reka ale z oporami sprzeglo bez zmian co radzicie gdzie jeszcze zajrzec
michu23 a pedał hamulca ?
hamulec idzie bardzo lekko ale nie ma plynu w zbiorniczku bo gdzies rurka walnieta takze nie wiem jak chodzi wspomaganie hamulca
No mozliwe ze cos tam sie stalo ale dlaczego jeszcze tak ciezko sie fajera kreci a silnik he powiem tak projekt odlozony w czasie kolega mi przywiezie wiosna 6 chlodzona powietrzem z niemiec a teraz zajmuje sie nastepnym nowym forsiem hehe jeszcze sie nie chwalilem tak ogulnie
Pierwsza rzecz to na końcu przewodu u wejścia do wspomagania sprzęgła jest dławik i on może być zatkany, a jak nie to, to wewnątrz tego serwa jest taki dinks zatykający otwór w tłoczku i sprawiający zamknięcie obiegu i wspomaganie działa. Dinks opiera się o sprężynkę powodującą jego powrót i swobodny przepływ oleju. PiotrK mi kiedyś tłumaczył, że czasem ta sprężynka lubi się zdeformować, zagnieść i dinks nie zamyka otworu i wspoma nie działa, ale zanim to, to sprawdź czy dochodzi Ci do tego wspomagania jakiekolwiek ciśnienie.
Przed wczoraj była ogłoszona 6ka luft i na szczęście zdążyłem kupić, rok czasu szukałem.
Ok jutro szukam rurki doprowadzajacej cisnienie i tego dlawika jak ok to wywalam wszystko na stol
Jaka?
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Układ hydrauliczny » Pompa wspomagania
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo