Odp: Uszczelka pod głowicą
No jak 4-ka bierze tyle co 5-ka to bardzo możliwe. U mnie przy 5-tce zagonowej (zabiera całe lewe koło) na II-3 nawet ciut dymi, ale nie widać przecieków, temp. do ok.80-90*C
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Uszczelka pod głowicą
Strony Poprzednia 1 … 22 23 24 25 26 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
No jak 4-ka bierze tyle co 5-ka to bardzo możliwe. U mnie przy 5-tce zagonowej (zabiera całe lewe koło) na II-3 nawet ciut dymi, ale nie widać przecieków, temp. do ok.80-90*C
Grzegorz nikt ci nie odpowie na pytanie to musisz sam wyczuć. Przeciażony silnik ma się grzać a nie pocić pocić to Ty się możesz jak ci pasek od klimy ślizga.....
Nie no i grzał się ogólnie jakoś ciężko, coraz ciężej mu co roku... A może ja więcej wymagam....?
No jak 4-ka bierze tyle co 5-ka to bardzo możliwe. U mnie przy 5-tce zagonowej (zabiera całe lewe koło) na II-3 nawet ciut dymi, ale nie widać przecieków, temp. do ok.80-90*C
u mnie piatka zabiera jedna skibe za lewe koło jezdze na II3 lubI3
dajcie sobie spokój z tymi II III IIII IIIII -4 Ja na jednym kawałku jadę II-4 a na innym II-2.
Grzegorz grzał się tzn ile miał stopni? Mi Jak ma co robić nie przekracza 85 stopni zazwyczaj lekko poniżej 80
JA mam czujnik z forda założony to mniej więcej wiem ile jest dobrze a ile się już gotuje. Tu było w skrajnym przypadku że wywalało płyn prawie, także na skraju zagotowania, ale nie miał lekko. Dalej obwiniać mogę też termostat który moim zdaniem zaczyna się przycinać, mimo ze ma dopiero 3lata. Teraz 4 kryje równo z ciągnikiem, ale jakoś twardo orać i nawet mokrą ziemię było jakoś ciężko. Może też dawka paliwa za duża, bo w nocy ogień widać jak ostro mu daję , lub zawory już puszczają i siła ucieka z dymem zamiast na koła. Możliwości mnóstwo.... Ogólnie się nie przejmuję, aby płyn był.
Ale wiecie panowie że jak jest nieszczelny korek wlewu to silnik będzie miał podwyższoną temperaturę pracy .
Korek od płynu chłodniczego? No faktycznie woda przy zwiększonym ciśnieniu nie będzie się gotować przy 100 stopniach.
witam w zt 303 idzie mi woda do oleju,sciągłem głowice ale po uszczelkach nie widać żeby tam się przedostawała,gdzie dalej szukac??
Tuleje w bloku się rozszczelniły ?
a wiec tak na uszczelkach niewidze żeby gdzies kanał wodny z olejowym się łączył,głowice oglądałem raczej nie popękana,zalałem półbloki wodą na noc żeby sprawdzić czy ucieknie,nie uciekła,teraz byłem zobaczyć te tuleje,wziałem mały srubokret i wbijałem pomiędzy tuleje a półblok i wchodzi i wtedy przesuwa się tuleja,czy to to??ale którędy ta woda by szła do oleju?
Ciągnik chodzi na wodzie?
nie jest na płynie ,niecały rok temu wymieniałem pierścienie i robiłem głowice.
U mnie brok przepuszczał, z tym że u gebelsa ciągnik jeździł na wodzie... A może wymiennik?
nie wiem tera co robic czy zakładac te głowice czy półbloki sciągać ,może gdzieś tam ta woda idzie?
Ciężko coś Ci doradzić. Generalnie na zimno moze nie puścić wody ale jak się rozgrzeje to pójdzie. W głowicach pod pokrywami są broki ( Grzesiek pisze) jak któryś puszcza ..... tam szukaj. A ten płyn to kiedy ci uciekł? Silnik chodził normalnie? Ile tej wody?
witam w zt 303 idzie mi woda do oleju,sciągłem głowice ale po uszczelkach nie widać żeby tam się przedostawała,gdzie dalej szukac??
Praktycznie wszystkie odpowiedzi masz w wątku obok, którego tytuł nosi nazwę "Woda w Oleju" i tam powinieneś zajrzeć zamiast do wątku p.t.: "Uszczelka pod głowicą".
http://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php … 991#p31991
http://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php … 061#p32061
Witam. Jestem tutaj nowy wiec prosze kolegów o wyrozumiałóść.
Mam problem z moim zt 323a a mianowicie pekł mi pół blok wiec zamówiłem drugi używany.
Mojenpytanie brzmi nastepujaco- czy powinienem dac ten pol blok do planowania?
Głowica byłą planowana jakieś 15mtg temu wiec czy planowac jeszcze raz?
moim zdaniem daj sobie spokój z głowicą pół blok mozesz zplanować ale u dobrego fachowca zmieniajac wysokosć musi przetoczyć kanały w których osadzona jest tóleja aby się zagłebiła jest to na forum opisane w dziale Uszczelka pod głowicą musisz poszukać
Witam, mam pytanie. Wydmuchuje w moim forszaju uszczelkę, to już 3. Głowica planowana i zawory ustawiane. Kopci czarnym dymem, 4 kółka w agregacie i buum, uszczelka wydmuchnięta. Trzeci raz w tym samym miejscu.. W czym może tkwić problem.
Pozdrawiam
Strony Poprzednia 1 … 22 23 24 25 26 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Uszczelka pod głowicą
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo