Odp: problemy z hydraulika
heh czyli w takim wypadku tylko kręciłeś do 600atm i dałeś spokój a kto wie ile by pokazało jak byś jeszcze chwilke kręcił jeśli dobrze rozumie. Ale fakt co fakt jak jeszcze bije 600atm to na pewno pompa jest dobra
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Układ hydrauliczny » problemy z hydraulika
Strony Poprzednia 1 … 9 10 11 12 13 … 27 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
heh czyli w takim wypadku tylko kręciłeś do 600atm i dałeś spokój a kto wie ile by pokazało jak byś jeszcze chwilke kręcił jeśli dobrze rozumie. Ale fakt co fakt jak jeszcze bije 600atm to na pewno pompa jest dobra
Można zammontować dodatkowy zbiornik oleju w 323 tak aby skrzynia miała olej przekładniowy, a hydraulika hydrauliczny?
Chcę tak zrobić ponieważ nie moge pożyczać sprzętu od znajomych bo oni mają w hydraulice olej hydrauliczny a nie przekładniowy.
To bardzo ciekawy pomysł u siebie też nad tym pogłówkuje.
ale jak będzie zbyt mały zbiornik tego oleju to jest mozliwośc zagotowania go wiec trzeba wszystko dobrze obliczyc lub zamontowac chłodnice oleju wtenczas
Do czego ten zbiornik miałby być, przecież w 303 jest rozdzielony układ hydrauliczny od smarowania skrzyni biegów i mostu ? W 32x skrzynia jest jakaś dziurawa czy co ?
W323 i320 olei do pompy pobierany jest z zbiornika który jest połączony z przestrzenią tylnego mostu i skrzyni biegów i dlatego jest ten sam olei .Pojemność ok. 95 litrów.
Dzisiaj oglądałem ciągnik i nie widzę większych problemów jedyny to jak wlać olej do skrzyni biegów i wymyśliłem że najprostszą sprawą będzie podłączenie jakiegoś węża do skrzyni biegów na dole gdzie łączy się ze zbiornikiem i pociągnąć go do góry koło akumulatora i zrobić jakąś zaślepkę.Zbiornik na dole zaślepić i gitara.
@ojanusz, to ja wiem, w 303 olej hydrauliczny jest pobierany ze zbiornika, a skrzynia biegów i most są zalane olejem przekładniowym, żeby się olej nie nudził jest nawet dodatkowa pompa, która go przetacza. Dlatego pytam, po co dodatkowy zbiornik, jak można by ten co jest zastosować tylko do hydrauliki, a skrzynie i most zalać olejem. Są to wystarczająco duże pojemniki, żeby zmieścił się tam olej obok trybów i nawet zostanie miejsca na drobne narzędzia Konstrukcyjnie 30x i 32x nie różnią się aż tak, żeby nie dało się tego przerobić.
jeszcze ze 2 lata główkowania tego forum i stosowania wszystkich pomysłów na forszajach to z forstchritta zostanie tylko nazwa:D reszta to będzie nowa technologia ciągnika:D bo z tego co pamiętam co wyczytałem na tym forum to juz zostało przerobione :
wymiana silnika ,założenie turbiny, zmieniony układ wydechowy,przerobiony układ kierowniczy,wzmocniona hydraulika ,dorobione dodatkowe smarowanie trybów w skrzyni biegów itp to z tych najważniejszych
Co sądzicie o takim pomyśle:
pomysł nr1.
Zbiornik powietrza przełożyć gdzieś pod silnik, tylni most, a w miejsce niego wstawić dodatkowy zbiornik na olej
pomysł nr2.
Przesunąć oryginalny zbiornik bliżej skrzyni <u mnie chyba tak się da> i w wolną przestrzeń wstawić nowy zbiornik oleju z tym, że byłby on dosyć mały. Ewentualnie można przerobić troche schodki na koszt większego zbiornika.
Podoba mi się też wizja tomek1974 tylko ja bym zrobił jakiś wąski zbiornik wysokości oryginalnego i wstawił go między ciągnikiem a org. zbiornikiem tak aby złapać stan oleju.
Pytanie do posiadaczy 300/303: jaka jest pojemność zbiornika z olejem do hydrauliki?
Czy istnieje jakieś ryzyko że z podnośnika wydostanie się olej hydrauliczny do skrzyni i tylnego mostu?
Pojemność zbiornika to chyba 40lit z podnośnika olej nie powinien przeciekać do skrzyni bo zbiera go dociążanie z powrotem do rozdzielacza ale tu mogę się mylić jak bede miał chwile to sprawdze to jest jeszcze hamulec skrzyni gdzie może przeciekać ale tylko jak naciśnie się sprzęgło.Nie mam bladego pojęcia czemu chcesz montować drugi zbiornik na olej czy ten jest za mały.
Nadal nie rozumiem po co wam dodatkowy zbiornik oleju ?
ja mam zbiornik na olej po prawej stronie pod schodkami a olej może przecieknąć do skrzyni w razie awarii uszczelniaczy w siłowniku
Troche poczytałem na forum i wyszło że olej może przeciekać siłownikiem na uszczelniaczach a zwłaszcza przy dociążaniu i symeringiem na pompie hydraulicznej więc jeśli te dwie rzeczy są dobre to można rozdzielić zbiorniczek od skrzyni.
ale po pewnym czasie te rzeczy też sie z użyją i zanim to zobaczymy juz bedizemy mieli nie tylko te uszczelniacze do wymiany ale i olej w skrzyni czy zle myślę??
Nie wiem jak u was ale ja przez pomyłkę pomieszałem oleje hydrauliczno-przekładniowy agrol z olejem hydraulicznym nie pamiętam nazwy i na razie nic podejrzanego się nie dzieje.
Właśnie dlatego zaczynam się poważnie zastanawiac czy podejmować się takiej przeróbki
Ja też mam problem z pożyczaniem przyczep każda ma inny olej i nic na to nie poradzę jedynie jak jest zalana luksem to kipuje ciapkiem jak innym olejem to ręcznie.Jak by bała poważniejsza robota to można odżałować kilka litrów oleju i przepłukać przewody i siłownik.
Witam ma ktoś może jakieś namiary na nowa pompe do forschnita ZT303D bo bym był zainteresowany kupnem (nowej nie regenerowanej) lub wie ktoś może jak sie nazywa ta pompa jej symbol jakiś nr katalogowy, jeszcze tylko mnie ta pompa denerwuje w tym ciągniku, gazowanie żeby podniósł 1500kg po prostu śmieszne proszę pomórzcie
Nr.kat.1105209141 pompy ma PiotrK a to do innych firm 0 74 8519622, 0 71 3112788, 0 56 4982391 i na allegro http://www.allegro.pl/item526369676_zes … hritt.html
Strony Poprzednia 1 … 9 10 11 12 13 … 27 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Układ hydrauliczny » problemy z hydraulika
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo