Dario napisał/a:Kto ten tekst tłumaczył ?....
He he
Cytuję: "Niniejsza instrukcja użytkowania opracowana została przez kolektyw autorów z Zakładów VEB IFA-Automobilwerke...".
Takich przejęzyczeń w tego typu instrukcjach jest bardzo wiele, ale też trzeba pamiętać w jakich warunkach i na jakim sprzęcie takie publikacje wtedy powstawały. Dziś są o wiele większe możliwości wszelkich poprawek. Z reguły do każdej książki w tamtych czasach dodawane były erraty i one w pierwszej kolejności się gubiły.
We wszystkich pojazdach i maszynach, w których montowane były te silniki, z instalacją 12V do rozruchu używany był włącznik rozrusznika (taki jak u Ciebie Dario), a z instalacją 24V, do podgrzewania tej świecy instalowany był osobny przycisk. W instalacjach 12V, chodzi o to aby w temperaturach dodatnich, nie grzać świecy tylko od razu kręcić rozrusznikiem. W praktyce, jak zwykle bywa inaczej, ale lepiej przestrzegać tego zalecenia w wyższych temperaturach.
www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl - Raj dla stóp
Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal
Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.
Piszę poprawnie po polsku.