Odp: Ford TW-15
Grzesiu nie lej tego co ci Janusz mówi bo to ATF czerwony na 99% a to jest olej do skrzyń automatycznych!
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » Ford TW-15
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 … 11 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Grzesiu nie lej tego co ci Janusz mówi bo to ATF czerwony na 99% a to jest olej do skrzyń automatycznych!
No ale w samochodach w układach kierowniczych jest przede wszystkim czerwony olej atf. Czasem żółty i zielony. Atf stosuje się również w automatach i sam wymieniałem u siebie w aucie. Olej był czerwony a powinien być żółty. Kupiłem żółty i wymieniłem, a na wiosnę wymienię jeszcze raz z racji, że sporo zostało starego w układzie.
http://www.mobil.pl/Poland-Polish-LCW/h … f-220.aspx
Grzesiu jak chcesz to mogę załatwić namiary na tanie i dobre filtry. Sam biorę do New Hollanda. Oryginalne CNH robione są w francji a te co od niego biorę są białe, nazywają się hifi wyprodukowane też w francji, niczym nie różniące się od oryginału oprócz ceny. Jak chcesz kontakt to wal śmiało!
Stachu ja jak kupowałem filtry kabinowe Hifi to pisało made in USA( zamawiałem w Filtronie) a co się tyczy zastosowania oleju Atf to na pewno jest dedykowany do układów wspomagania (mam w każdym ciągniku i samochodzie).
Jak kupuję angielskiego Donaldsona to jest south africa. Co do atf-a jest dedykowany do mercedesa i innych z automatami. Sam osobiście go stosowałem ale do mostu i wspomagania jest już inny. Nie pamiętam oznaczenia bo był to oryginalny z serwisu. Co do ciągników ja osobiście bym go nie stosował z racji jego rzadkiej konsystencji i przeznaczenia. Tym bardziej, że maszyny to nie samochody i biorąc pod uwagę technologię z dawnych lat ten olej jest za rzadki. To moje osobiste zdanie. To samo tyczy się hamulców nie lej płynu hamulcowego typu dot1-4.
apropo hamulców ja stosuje tylko takihttp://allegro.pl/okazja-plyn-hamulcowy-boryszew-dot3-0-5l-i5374135168.html kupuje go u jednego prywaciarza cześci do c 360 itp. i nigdy nie miałem problemu a pamietam jak przywozili mi taki smierdzący płyn żółty w białych buteleczkach to po pół roku wszystkie gumki i węzyki puchły niemiłosiernie http://allegro.pl/organika-plyn-hamulco … 94792.html a ten jak ktoś przywozi i chce robić hamulce to go z tym wyganiam bo to sie nie nadaje do niczego i jak wczesniej pisałem śmierdzi az głowa boli potem
http://www.orlenoil.pl/PL/NaszaOferta/S … -olej.aspx Piszą że do TW do układu wspomagania PLATINUM AGRO STOU 10W-40 Oczywiście każdy inny producent też może być.
ja leje tylko shell
New Holland pracował i dalej pracuje wszędzie Fuchs
Co do płynów dot1-dot4 nadają się do starych ursusów i innych dziadków typu forsch. Teraz już do nowszych i nowych leję się coś takiego http://allegro.pl/olej-plyn-hamulcowy-l … 81983.html http://allegro.pl/olej-plyn-hamulcowy-r … 12439.html To już jest olej hamulcowy. Po wlaniu płynu typu dot pompka, cylinderki itp. do wymiany. Wszystko popuchnie. Sąsiad ze mną kupował nowego i jak dokładali mu pneuamatykę to dolał dot 4 i rozp... cały układ. Wszystko spuchło.
New Holland pracował i dalej pracuje wszędzie Fuchs
ja w tej chwili tez wszystko na fuchsie, próbowałem lotos namawiali mnie na shell, ale fusch to fusch kto miał to wie ze inne sie chowają
Przy moim oleju fusch się chowa!
jasne pewnie sam tłoczysz
Nie leję do wszystkich poza kombajnem liqui molly mos2
tzn do t-25 330 i forscha?
stachu nie słyszałem nic o takim oleju,troche ,,wygooglałem,, i wyczytałem ze stosuja go zamiast castrola w mercach i bmw bo jest troche tanszy , ale ogólnie chwala go na forach ze w zastosowaniu w autach to dobry olej, ale nie znalazłem zeby ktos w maszynach go stosowal. valvolajna u nas chwalą tez.
Angielski CARLUBE też jest dobry, ale w oleju nie chodzi o producenta tylko o parametry i żeby utrzymywał te parametry. A co do płynu hamulcowego to jak producent pojazdu zaleca dot 4 to się leje dot 4. A są oleje hamulcowe case new holand stosuje w ciągnikach oleje hamulcowe i się leje takie jak producent pojazdu każe . Na zakrętce od zbiorniczka płynu hamulcowego pisze co trzeba nalać.
Do samochodów też polecam Valvoline
ja ostatnio wymiany oleji robiłem w autach i do oby dwóch zakupiłem valvoline oba auta w dieslu
Angielski CARLUBE też jest dobry, ale w oleju nie chodzi o producenta tylko o parametry i żeby utrzymywał te parametry.
parametry to nie wszystko, moga byc takie same w róznych olejach ale jakosciowo beda od siebie odbiegac, sam tego doswiadczyłem.
fuscha w serwisie NH leją
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 … 11 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » Ford TW-15
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo