Miras jak możesz daj jakieś oznaczenia tej pompy i najlepiej jakieś foto z allegro czy google. Tych pomp jest tyle modeli, są lewoskrętne, prawoskrętne... różne wydajności. To jest wada rusków że tam to 5 różnych pomp, każda identyczna z wyglądu, a różne zastosowania, wydajności, kierunek obrotów.
Na wstępie ustalmy cośmy tutaj wywnioskowali. Pompa główna (ta pod sprzęgłem) ma dwa wyjścia ciśnieniowe (jedno główne na kiper i podnośnik, drugie o mniejszym ciśnieniu na sterowanie zaawansowane w rozdzielaczu) jest pompą którą bardzo trudno podmienić i znacznie lepiej wydać te 800 zł za konkretną regeneracje niż marnować czas, prąd (spawanie, toczenie, szlifowanie). Dlatego skupmy się na tej pompie wspomagania. Ciśnienie nie ma tutaj większego znaczenia (oby powyżej 100 bar) ponieważ większość wtedy wróci przelewem orbitrola(główny strumień z pompy idzie tam, dopiero później wspomaga resztę). Z tego co ktoś tutaj napisał wydajność tej pompy to około 27 L/min.
Pompa od c330 ma 20 L/min ale jak pisał pepe75 sprawuje się swietnie już parę lat. Jeśli chodzi o przystosowanie to też duży problem to nie jest (mocowanie do dołu, zgodny kierunek obrotów itp). Pomp od rusków jest dużo i mają różne wydajności (nawet do 100L/min). Dlatego proszę o więcej info na temat pomp od MTZa ponieważ (pomimo że są troche droższe od tych od c330) mają dużo większą żywotność (zresztą nawet ze spadkiem wydajności z wiekiem taka pompa i tak będzie miała zapas możliwości).
Jedyny wymóg przy kombinowaniu to sprawny orbitrol (żadnych kombinacji z zaworem przelewowym w celu zwiększenia ciśnienia) oraz z chłodnicą a większe ciśnienia i wydajności nie sprawią problemów. Takie jest moje zdanie - jak źle gadam to poprawiajcie