81

Odp: stracił moc

Grzegorz89 napisał/a:

Bamreras dokładnie kręciliśmy tą śrubką pod pokrywką. Najlepsze wrażenie jak ręką się pociągnęło za tą śrubkę. Wchodził w obroty jak samochód, obroty może ze 3tys i dymił jak lokomotywa. Czuć było moc. Jednak, aż strach było stać koło niego...

Wytłumaczenie dokładnie gdzie znajdę ta srubke o której piszecie!  I jak optymalnie ja ustawić nie wyjmujac pompy?

82

Odp: stracił moc

Optymalnie bez wyjmowania pompy? Wcale. Nie ma na to regóły. Wszystko zalezy od stanu pompy i tego jak ją podczas naprawy ustawili.  Jeśli masz sprawny regulator obrotów bez zbędnych luzów to wkręcenie jej o 1/3 - 1/2 obrotu teoretycznie dołoży 5-10KM. Ale praktycznie może się okazać że doszło ich sporo więcej lub dało efekt odwrotny. Druga sprawa to jesli niewiesz o której śrubie mowa to podejrzewam że o budowie pompy wtryskowej nie wiesz za dużo. Przykro mi ale nie powiem o noej więcej niz powiedziałem, byś czasem nie byl mi wdzięczny za awarie silnika kręcąc nią za dużo.
Co do tej M6 po lewej stronie obudowy, co tomek wspominał to jak b3dzie przez kogoś za mocno wkręcona to nie tylko ograniczy ilość paliwa przy rozruchu, ale tez b3dzie zatrzymywac listwe przed zdezakiem. Możesz spróbować ją wykręcić i zobaczysz czy jest efekt.

Lepiej być nie może, co będzie się okaże....

83

Odp: stracił moc

InfinityPG napisał/a:

Wiec tak filtry wymienione!  Pierwszy filtr był dość mocno brudny,  odstojnik czysty!  Jest niby trochę lepiej teraz wkreca się na 2000 obr.! Pierwszy filtr jest taki sam jak w C 330 trochę mały jak na taki silnik ale jeśli nie będzie zabity powinien chyba dać radę. ..

Ten mały to ten przy pompce zasilającej tak?
Wstaw jakiś odstojnik przed tym i będzie spokój.
W zbiorniku po tylu latach coś się mogło zebrać, w beczkach też.

84

Odp: stracił moc

bamreras napisał/a:

Optymalnie bez wyjmowania pompy? Wcale. Nie ma na to regóły. Wszystko zalezy od stanu pompy i tego jak ją podczas naprawy ustawili.  Jeśli masz sprawny regulator obrotów bez zbędnych luzów to wkręcenie jej o 1/3 - 1/2 obrotu teoretycznie dołoży 5-10KM. Ale praktycznie może się okazać że doszło ich sporo więcej lub dało efekt odwrotny. Druga sprawa to jesli niewiesz o której śrubie mowa to podejrzewam że o budowie pompy wtryskowej nie wiesz za dużo. Przykro mi ale nie powiem o noej więcej niz powiedziałem, byś czasem nie byl mi wdzięczny za awarie silnika kręcąc nią za dużo.
Co do tej M6 po lewej stronie obudowy, co tomek wspominał to jak b3dzie przez kogoś za mocno wkręcona to nie tylko ograniczy ilość paliwa przy rozruchu, ale tez b3dzie zatrzymywac listwe przed zdezakiem. Możesz spróbować ją wykręcić i zobaczysz czy jest efekt.

Zgadza się o budowie pompy wiem niewiele,  wiec jak juz będę wyjmowal ja to razem z wtryskami pojedzie go Grudziądza i sprawa będzie załatwiona  ... bo zająć życie pewnie bym coś tylko dodatkowo popsuł skoro to nie jest takie proste  .

85

Odp: stracił moc

Krzysiek napisał/a:
InfinityPG napisał/a:

Wiec tak filtry wymienione!  Pierwszy filtr był dość mocno brudny,  odstojnik czysty!  Jest niby trochę lepiej teraz wkreca się na 2000 obr.! Pierwszy filtr jest taki sam jak w C 330 trochę mały jak na taki silnik ale jeśli nie będzie zabity powinien chyba dać radę. ..

Ten mały to ten przy pompce zasilającej tak?
Wstaw jakiś odstojnik przed tym i będzie spokój.
W zbiorniku po tylu latach coś się mogło zebrać, w beczkach też.

Chodzi mi o pierwszy filtr który  dostaje paliwo z baku i od niego idzie do pompki zasilającej .
Ten filtr jest prawie identyczny jak od c 330 i taki założyłem!  Trochę mały jak na moje oko   ... wstępny odstojnik to bardzo dobry pomysł  muszę tak zrobić ba nawet mam taki w domu kiedyś kupiłem i nie używany  leży wiec pójdziedo forsza smile

86

Odp: stracił moc

Ten pierwszy to odwadniacz

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

87

Odp: stracił moc

Nie zapomni sprawdzić kranik w zbiorniku ,jak będzie słabo wypływać paliwo to odkręć kranik tam powinna być siateczka.Ja kiedyś na mrozie postawiłem Fortschritta z górki a w zbiorniku było troszkę wody i ona mi zamarzła w tym sitku ,na szczęście zacząłem wtedy szukanie przyczyny (zapalił a potem się zapowietrzył) od odstojnika pod pompkom zasilającą  i zauważyłem że nie leć paliwo z zbiornika.

Nie ma że się nie da, jak się nie chce to się nie da...;)

smile E-516 na części. smile

88

Odp: stracił moc

Temat kranik mam już zalatwiony!  Wiec tam problemu nie powinno być  ... a tak dokładniej to w pierwszym filtrze było dużo szlamu  ...