Panowie jak coś będziecie malować, mówie o maszynach, ciągnikach itp, ogólnie wsio co pracuje w warunkach dość nieprzyzwoitych to polecałbym nie brać pod uwagę farb "kramp". Jedyny plus to to że robią farby pod kolor maszyn i kolor jest praktycznie jak oryginał, ale na tym się plusy kończą. Schnie w temp 15-20st około tygodnia, mało wydajna i wogóle nie odporna na chemię, mechaniczna wytrzymałość max 5/10. Zlazła mi z błotnika po zmoczeniu płynem hamulcowym DOT4, puszcza lemmi kolor od aktywnej piany. Zobaczymy co zrobi po nawozach...
Z kolei bardzo mnie zaskoczyła grunto-emalia firmy Almacolor, od której to zazwyczaj brałem samochodówki i podkład. mówie o tej farbie http://www.almacolor.pl/katalog-produkt … idowa.html
w temperaturze około 10st schła 48 godzin, Zaraz po nałożeniu przez około 12godzin biedaczka była narażona na mróz około -7st. po 4-5dniach wytrzymała zmywanie ksylenem oraz płyn DOT4, wytrzymałość mechaniczna 8/10.
Kosztowała połowę co kramp, kolory robią w całej palecie RAL, wydajność wiele większa. Mają też podobną linię farb na utwardzacz.
Polecam jako zadowolony użytkownik.
Lepiej być nie może, co będzie się okaże....