Odp: Ford TW-15
To cena dobra. Jakoś na wiosnę muszę się zebrać, i porobić łady w nim. Ogólnie potrzebny dopiero na jesień to będzie czas.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » Ford TW-15
Strony Poprzednia 1 … 6 7 8 9 10 11 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
To cena dobra. Jakoś na wiosnę muszę się zebrać, i porobić łady w nim. Ogólnie potrzebny dopiero na jesień to będzie czas.
fuchs utto 20 litrów kosztuje od 329 do 350 zl w zależności od promocji
Grzesiu i jak Fordzik? Już ganiales go po polu z czymś?
Na wyświetlaczy pojawia mi się OPEN i nie widać ani prędkości jazdy, ani obrotów silnika. Szukałem po instrukcjach i internecie. Nic sensownego nie znalazłem. Prędkość silnika, sczytuje z alternatora chyba, ale przyciskanie przycisków powoduje, że wyświetlają się głupoty...
a jak ci się wg to sprawdza w polu jak spalanie itp ??
Powiem Ci szczerze, że na dniach dopiero doprowadziłem do ładu. Było kilka bzdetów gdzie był problem rozwiązać, a w tym tygodniu wywożę zboże, to zobaczę jak ciągnie. Paliwa doleje i zobaczymy ile pali. Kiepsko wyszło, że nie dało rady nic nim robić na wiosnę. Teraz mam porównanie do case mx120 to jest masywniejszy. Wszystko cięższe i większe. Poprawiłem elektrykę, została klima do zrobienia. Na pewno jak w polu będzie się sprawdzał to tutaj napiszę. Jedno jest pewne pozmieniałem filtry i po wymianie filtra paliwa. Zapalił na rozładowanej baterii i pali na dotyk. Silnik ładnie chodzi w kabinie cicho, wszystko pod ręką. Nawraca się na miejscu jak 30stką dosłownie. Jedynie co nie podoba mi się to to, że rozdzielacze ma schowane w podnośniku, i do wałka też w środku. Do hydrauliki zewnętrznej, to są na wierzchu. Ogólnie myślę, że za takie pieniądze, to maszyny do prawdziwie ciężkiej pracy.
Robiłem uszczelniacze pół osi i hamulce przejrzałem przy okazji, to są brzytwy. Koła zatrzymują się w miejscu, i nie trzeba mocno deptać. Sprawia wrażenie prostej maszyny.
Ktoś coś wie o 8830? Jak z częściami? Mniej więcej ile co kosztuje? Wiadomo nie tanio
mam serie xx40 czesci sa distępne
Podpiąłem do forszaja nowy gruber i co się okazało nie dało rady zerwać przodu jak ruszałem pod górkę. Do forda jak podpiąłem wcześniej to podnosiło..... Niezłe jaja.
Miałem coś napisać jak coś nim porobię więc piszę. Ogólnie jestem bardzo zadowolony jak na razie, mocy to ma naprawdę dużo. Jedynie trzeba się pilnować bo z wolnych obrotów zanim turbo napompuje to mułek. Ciągałem nim trochę przyczepy i czy z tyłu było 20ton czy 30 nie było wielkiej różnicy. Ciągnik bez przednich obciążników pokazał na wadze pond 8ton. Planuję wylać obciążnik koło tony może 1.5tony to już będzie uciąg konkret.
Grześ bo to dobre maszyny mam na podnośniku z przodu rurę zalana złomem i betonem coś między 800-900 kg i jest w gruberze Ok.
i jeszcze jedno staram się nie przekraczać obrotów ponad 1700-1750 i spalanie wychodzi ok, szybkość robi swoje.
Nie miałem się czasu zająć zegarami dokładnie, tylko naprawiłem co trzeba żeby kontrolki awaryjności dobrze działały. Nie wyświetla mi się prędkość tylko komunikat open....
Muszę kupić sprężarkę do klimy, i powiem szczerze że nie wiem czy jest sens płacić grube tysiące jak w tym ciągniku w sumie brakuje tylko rewersu, ale klima jest cicho wszystko pod ręką i przede wszystkim dość prosto.
Piotr a my nie mamy takich samych silników?
Grzesiu to samo tyczy się kombajnów. Nie jeden co miał Megę i zmienił na Tucano to się przeliczył. Elektroniki napchane a zrobi i tak tyle samo. Jak juz ma hydrostat, klimę i dzojstik to co więcej trzeba? U henia co mają Lexiony to w tych 770 jest tylko Cebis a ten 780 ma Cebis i Cemos co podobno wszystkie ustawienia kombajnu robi sam... Porażka z tym bo kombajn zamiast kosić to stoi, tak więc w ogóle tego nie włączają. Najlepsze sprzęty to chyba te z lat 90-tych
Przewody do hydrostatów, dużo cieńsze w dominatorze 106 niż w 105. Słabe punkty podobne. Ogólnie to nie mam zajawki na nowe maszyny, Ojciec dziś ciągał casem przyczepy to też mówił, że czy będzie jakiś szok w mocy, ale mówił, że forszajek podobnie dawał radę.
Stare maszyny jak zadbane to naprawde cierpliwe są z resztą waga robi swoje i mówi sama za siebie. Teraz ciągnik który waży ponad 8ton miałby grubo ponad 200koni...
Musiałbym sprawdzić oznaczenie ale ma jest silnik forda coś koło 7,5 tys. pojemności. A co do sprężarki oryginału będziesz szukał czy jakiś zamiennik od czegoś innego.
Raczej używki, tylko nie wiem czy da się nabić tą klimę ale rozmawiałem z człowiekiem od klimy i powiedział, że pobawić się i przewody dorobić aby z końcówkami i nabije także myślę że nie będzie problemu. Poza tym dach jest plastykowy i nawet normalny nawiew włączyć i dmucha chłodnym powietrzem, otworzyć boczne szybki i szyberdach to naprawdę jest dość kulturalnie...
Nowa sprężarka będzie pewnie kosztować a nie chce mi się już bawić w lepienie nowej do silnika... Choć z drugiej strony mam z audi jedną..... :hmmm:
https://naforum.zapodaj.net/5603836513d6.jpg.html
Zrobiłem sobie wycieczkę dzisiaj, ponad 800 km zrobione i nowe obuwie dla forda kupione. Okolice Żywca i Suchej Beskidzkiej bardzo ładne tereny.
Ile taki zestaw?
Dałem moją prawię nową oponę z przyczepy do buraków w rozmiarze 16.9r38 i dopłaciłem 6stówek. Oponę do przyczepy kupiłem za 150zł żebym miał co wsadzić, i opony wyszły niedużo
Teraz w fordzie będą 710/70/r38 kawał buta. W forszaju też na dniach zmieniłem na 600/65/r34 i fajnie wygląda i ładnie się jeździ.
Ogólnie bez wymian do sprzedania facet cenił po tysiaku za sztukę, nie klejone nie spękane zdrowa gume i bieźnika ze 3.5cm także nieźle to wygląda. Trochę bujało do jazdy ale nie było tak źle, bo opona jedna ma prawie 190cm średnicy.
Pajej mam prośbę ,czy mógłbyś opisać biegi w swoim fordzie,ile jest i jak włączane.
Pajej mam prośbę ,czy mógłbyś opisać biegi w swoim fordzie,ile jest i jak włączane.
hym... napisze ale czy to zrozumiesz to inna bajka.
Sa 2 zakresy żółw i zając i jakies pełzajace załączane przyciskiem ale to chyba wersja premium. Na kazdym z tych 2 zakresów masz 8 biegów od 1 do 4 bez sprzegła i od 5 do 8 bez sprzegła z 4 na 5 musisz uzyc sprzęgło. do tyłu tyle samo (rewers mechaniczny)
Strony Poprzednia 1 … 6 7 8 9 10 11 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » Ford TW-15
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo