6,381

Odp: GG FORUMOWE

W zeszłym roku za dom o wartości 160 tyś zapłaciłem 1700 bez paru groszy .

6,382

Odp: GG FORUMOWE

Dostałem nk od kolegi na taniego notariusza więc porównam ceny i zobaczę. Co do spółki nie wiem czego się bać? Tak to wygląda 5ha za 125000 wart w operatu. Kupuję 75% za 93750zł. W najgorszym przypadku pójdzie do sądu i sąd wytyczy jej 1,2ha będę miał 3,8ha za które zapłacę bo przecież nie płacę za wszystko a mi zależy na ziemi, którą i tak uprawiam chyba od 6lat.

6,383

Odp: GG FORUMOWE

CWKS co by nie mówić dał radę.

Małe świństwa mówi się głośno... Wielkie - szeptem. Prawdy natomiast nie mówi się w ogóle. Kto wie czy każda prawda nie jest w gruncie rzeczy największym świństwem? więcej
Marek Hłasko - Ósmy dzień tygodnia

6,384

Odp: GG FORUMOWE

chłopaki mam pytanie
amianowicie czy jest ktoś na sali co jest żetelny i naprawia pompy wtryskowe do aut i czy ma szeroki zakres wiedzy aby mi coś podpowiedzieć?
chodzi mi o to że moja mazda rano cieżko pali (świece są ok) odpali ale jest starsznie zdechła cieżko wkręca sie na obroty przez chwile i jak stoi bez gazu to sama z siebie zwiększa obroty tak jak by zaciagała paliwo i je podawała dopiewr po odpaleniu tak rosnaco az obroty sie ustalają. Śmiem twierdzić ze to jest wina pompy silnik troche pochodzi i odpala normalnie trach i działa ale ruszajać z 1 biegu  ledwo sie kula ąż złapie te 1800 obrotów potem turbo sie otwiera i rura az kołami szarpie i powyzej obrotów już ładnie ciagnie, ogółem myslę ze to problem jałowego biegu pompy ale jest sterowana elektronicznie więc dalej jestem zielony i czy np jest opcja zmiany pompy z silnika 2.0ditd 90km (taki właśnie mam) na 2.0 ditd 101km i czy zda to rezultat. Jezeli jest ktoś co potrafi mi to wyjaśnic niech sie odezwie.

Nie ma to jak FORTSCHRITT

6,385

Odp: GG FORUMOWE

a to nie są objawy niesprawnego zaworu EGR ?

6,386 Ostatnio edytowany przez tomek 323 (2016-11-03 10:49:53)

Odp: GG FORUMOWE

egr sam w sobie działa nawet czyszciłem to już tak samo jak cały układ dolotowy bo był cały zaklejony ale to zaraz po zakupie mocy mu wróciło nawet turbine  słychać a przed czyszczeniem to już nie bardzo

Nie ma to jak FORTSCHRITT

6,387

Odp: GG FORUMOWE

Panowie myślę nad zakupem chwytaka do bel do tura do C360 nie mam zbytnio pojęcia o nich i myślę, że jedno siłownikowy będzie lepszy. Mam na oku chwytak f-my Sonarol tylko nie wiem który wybrać- mniejszy http://www.sonarol.pl/pl/oferta/dla-rol … -1500.html czy większy z "zapasem" http://www.sonarol.pl/pl/oferta/dla-rol … el-cb.html Niby nie robię większych bel niż 120cm.... Ma ktoś chwytak z tej firmy?

6,388

Odp: GG FORUMOWE

ja bym brał jak najlżejszy. Przy c-360 każdy kg mniej to bezpieczniejsza praca.

gg 5118068

6,389 Ostatnio edytowany przez androl (2016-11-03 16:19:08)

Odp: GG FORUMOWE

Tomek to że czyściłeś go kiedyś to nie znaczy że nie mógł paść.

6,390 Ostatnio edytowany przez tomek 323 (2016-11-03 21:02:49)

Odp: GG FORUMOWE

powiedz mi androlu czy jezeli by padł to mam problem tylko z paleniem i jazdę na zimnym czy ciagle by był problem? bo jezeli ciągle to musze go wykluczyc bo jak jest rozgrzany odpala na dotyk i rusza w miare przestepnie gorzej jak jest zimny najlepiej z nocy masakra jeździc nim trzeba sie nauczyc a jak włącze klime to taki mół ze głowa mała

a mam go od stycznia a czysciłęm pod koniec lutego
od stycznia do teraz nalatałęm 12tyś km

Nie ma to jak FORTSCHRITT

6,391

Odp: GG FORUMOWE

Kolega tak miał że gdy padł ledwie odpalił i dowlókł się do domu, wcześniej dwukrotnie czyścił. Kupił używkę i problem zniknął. Twój przypadek może być podobny aczkolwiek to tylko jedna z opcji. Osobiście w na początku lipca pożegnałem z żalem okulara, ze względu na problemy z pompą.

6,392

Odp: GG FORUMOWE

ja się też bym go pozbył ale szkoda mi go naprawde fajne auto mało pali i juz mi to udowodniło tylko drażni mnie ten własnie problem co do reszty zastrzeżeń brak wybiorę sie do Iławy moze oni go uzdrowia ale to jak opłace OC na nowy rok

Nie ma to jak FORTSCHRITT

6,393

Odp: GG FORUMOWE

tomek 323 powiem ci co myślę ,pompa jest sterowana komputerem i nie można zakładać innego typu nawet jednego typu są różne i muszą się zgadzać roczniki i symbole co może być popsute ano dużo na początek podłącz pod diagnostę może jakiś błąd wyskoczy co jeszcze rozrząd mógł przeskoczyć ,filtr paliwa,ciągnie lewe powietrze do paliwa i jak pisałeś pompa + bieg jałowy i powiem szczerze że nie cierpię naprawiać samochodów smile

6,394

Odp: GG FORUMOWE

ja tez nie cierpię naprawiać aut a szczególnie jeżeli chodzi o nowsze silniki unikam tego. pod komputerem juz był zdiagnozował mi kilka błędów niby lepiej było filter i to wsio powinno być ok jeszcze zastosuje dodatkowy zawór zwrotny tak dla sprawdzenia gdzie mogłem nowe węzyki są gumowe dane rozrząd jest ok bo i na ciepłym by nie zapalał a na ciepłym pali na dotykl tylko zimny ma problem świece wykluczam bo to juz sprawdziłem no nie wiem cos wymyśle a jak nie to sie z nim porzegnam ale raczej go naprawie bo dobry jest ogółem i juz troche w niego wsadziłem pracy i mi się zwraca 2 lata musi pojeździc

Nie ma to jak FORTSCHRITT

6,395

Odp: GG FORUMOWE

Z okulara można wyrzucić elektroniczną pompę lucasa, wstawić w jej miejsce rzędówkę boscha. Wyspecjalizowało się nawet kilka warsztatów w takich przeróbkach, jest to jednak koszt min. 1700 zł.

6,396

Odp: GG FORUMOWE

Moje volvo też nie chciało odpalać na zimnym, cudowałem, sprawdzałem a w jednym wtryskiwaczu takie oringi wytarło i ciśnienia nie trzymało.

6,397

Odp: GG FORUMOWE

a właśnie jeden wtryskiwacz ma kabelek i ustawia zapłon

6,398

Odp: GG FORUMOWE

nie u mnie u mnie kabelków do wtryskiwaczy nie ma za to do pompy od groma

Nie ma to jak FORTSCHRITT

6,399

Odp: GG FORUMOWE

tomek 323 napisał/a:

powiedz mi androlu czy jezeli by padł to mam problem tylko z paleniem i jazdę na zimnym czy ciagle by był problem? bo jezeli ciągle to musze go wykluczyc bo jak jest rozgrzany odpala na dotyk i rusza w miare przestepnie gorzej jak jest zimny najlepiej z nocy masakra jeździc nim trzeba sie nauczyc a jak włącze klime to taki mół ze głowa mała

a mam go od stycznia a czysciłęm pod koniec lutego
od stycznia do teraz nalatałęm 12tyś km

raczej ciągle byś miał problem.

Obstawiam, ze problemem jest tutaj pompa. Mogę brata jutro zapytać bo ma warsztat mechaniczny i od 10 lat ma taką mazdę jak twoja.

6,400

Odp: GG FORUMOWE

tomek 323 napisał/a:

powiedz mi androlu czy jezeli by padł to mam problem tylko z paleniem i jazdę na zimnym czy ciagle by był problem? bo jezeli ciągle to musze go wykluczyc bo jak jest rozgrzany odpala na dotyk i rusza w miare przestepnie gorzej jak jest zimny najlepiej z nocy masakra jeździc nim trzeba sie nauczyc a jak włącze klime to taki mół ze głowa mała

a mam go od stycznia a czysciłęm pod koniec lutego
od stycznia do teraz nalatałęm 12tyś km

Po tym co naisałeś a konkretnie o klimie to nie obstawiam układu paliwowego :wow: