Odp: GG FORUMOWE
kolega mechanik mówi że indyjskie wały mają przestawiony frez na klin koła rozrządu i ciężko palą ale to mówił o c-360 nie 3p
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Hyde Park » GG FORUMOWE
Strony Poprzednia 1 … 353 354 355 356 357 … 593 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
kolega mechanik mówi że indyjskie wały mają przestawiony frez na klin koła rozrządu i ciężko palą ale to mówił o c-360 nie 3p
Koledzy proszę o pomoc bo jutro ranko muszę założyć głowicę i muszę grzać po drzewo a nic nie mogę w necie doczytać.
Stachu tylko teraz Ciebie nie rozumiem. Ty masz złozony już rozrząd? czy jest u Ciebie problem z rozrządem? Bo kąt wtrysku ustawisz przecież regulując pompą tam są na niej znaki przecież. Bo jesli chodzi ci o rozrząd to jutro zrobię ci przy świetle dziennym lepsze fotki i tam mam rysunki i opis dokładny.
Nie o rozrząd tylko o prawidłowy kat wtrysku i dopóki mam tłoki na wierzchu to ustawił bym ten kąt w mm
ty chyba coś żle tłumaczysz , nie znam sie ale to sie chyba pompą ustawia?
Tak nie chodzi o rozrząd. Potrzebuje informacji technicznej. Wiem, że kąt wyprzedzenia wtrysku to od 14 do 18 stopni czyli Ok 16 będzie super. Reguluję się pochylaniem pompy wtryskowej. Z tąd moje pytanie ile mm przed gmp tłoka ma wypłynąć ropa dla kąta 16 stopni przy skoku tłoka 127mm. Jakieś dane albo wzór?
poszukaj cos o mf 255
Z wysokości tłoka dokładnie nie ustawisz ....., jak miałeś rozebrany ciągnik to mogłeś sobie na kole zamachowym nanieść nowe znaki gmp i przy pomocy kątomierza zaznaczyć początek wtrysku .
No nic dalej twierdze, że trzeba zrobić tak. Odnaleźć gmp na kole i początek wtrysku mimo, że jest przesunięcie na kole i policzyć różnice i już
No nic dalej twierdze, że trzeba zrobić tak. Odnaleźć gmp na kole i początek wtrysku mimo, że jest przesunięcie na kole i policzyć różnice i już
Czytam to co piszesz i tak się zastanawiam co Ty kombinujesz bo jeśli myślisz że złożysz ten silnik lepiej niż wszyscy to robią i będzie lepiej chodził to jesteś w błędzie bo nic lepszego nie wymyślisz a producent tego silnika po to zrobił widełki tych ustawień bo uznał że w tym zakresie praca silnika jest prawidłowa i Twoja "błyszcząca" wiedza nic tu nie zmieni a jak lubisz sobie komplikować życie to się ożeń i może wtedy nie będziesz miał czasu na pierdoły.
Dajesz dajesz nie przestajesz! Gmp jest 4mm przed Gmp i w czym masz problem?
Dajesz dajesz nie przestajesz! Gmp jest 4mm przed Gmp i w czym masz problem?
Nie unoś się tylko grzecznie, powoli i ze zrozumieniem poczytaj co piszą koledzy i pod żadnym pozorem nie sugeruj się danymi od Perkinsa bo na 100% będzie wszystko źle bo to nie ten silnik. Napisz co wymieniłeś na nowe w silniku jak masz pompę ustawioną na fasolkach i nie kombinuj bo polegniesz.
Taka ciekawostka dla zainteresowanych. Znam gościa co "Perkinsa" z C360 ma w jednym palcu i zrobił ich dziesiątki jak nie setki i latem z nudów wziął wózek widłowy do naprawy a konkretnie silnik też Perkins tylko wózek sprowadzony i może to śmieszne ale silnik go pokonał bo cała wiedza jaką miał była do niczego i nic mu nie pasowało. Gość jest moim sąsiadem.
potrzebowałem tylko informacji odnośnie konta wtrysku i tyle nie dał rady to trudno .
Tak jeśli chodzi o kąt wtrsku to w książce piszą tak jak sie to robi. Na kole zamachowym znaki i pod nie ustawiać pompę. Wiec nic innego Ci nie pomoge.
No właśnie tak ustawiałem ale jak zdjąłem głowicę to Gmp jest 4mm przed Gmp wg koła zamachowego i nie pokrywa się z faktycznym Gmp.
Ciągle nie napisałeś co wymieniłeś na nowe w tym wynalazku.
Pompę wtryskową w tym wynalazku
Pompę wtryskową w tym wynalazku
Na jaką bo to ważne. Chodzi mi czy pompa jest jest od 3P czy od perkinsa bo to jest różnica.
Jak mu się gmp nie zgadza i tu pytanie dlaczego? to pompa następny temat
Jak mu się gmp nie zgadza i tu pytanie dlaczego? to pompa następny temat
Do 3P jest pompa i pompa i obie prawie pasują.
Pewnie zaraz będzie wielki szum po tym co napiszę ale Ursus C360 to była zemsta na Polskim rolniku a jak włożyli w to "COŚ" silnik 3P to dokończyli dzieła.
Chcesz coś z tego zrobić to zdejmij koło pośrednie ustaw wał następnie pompę i załóż koło powinno pasować na 2/3 ząbka a resztę musisz wyregulować pompą a i tak nie będzie idealnie i nie kombinuj bo nie ma innej opcji. A i pamiętaj żeby do spasowania dociągać w stronę gdzie jest mniej i pompę nie wał.
Strony Poprzednia 1 … 353 354 355 356 357 … 593 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Hyde Park » GG FORUMOWE
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo