Odp: przerywacz do kierunkowskazow
U mnie po włączeniu w którąś stronę świecą na stałe kierunkowskazy.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Elektronika i elektryka » przerywacz do kierunkowskazow
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
U mnie po włączeniu w którąś stronę świecą na stałe kierunkowskazy.
No więc tak. Kupiłem identyczny przerywacz taki jak miałem w moim 323. Oryginał hella zadowolony że dostałem w miejscowym sklepie za 30zł, bo na allegro nie mogłem znaleźć a na jakiejś stronce DDR za 120 Ojro,biorę się za podłączanie. Oczywiście nie działa! założyłem z malucha kolega ze sklepu motoryzacyjnego dał mi darmo bo i tak nikt nie kupi. Przynajmniej działa wyjście na tył ma 42W i działają zespolone awaryjne.
panowie mam taki problem siad mi przerywacz kupilem nowy i nie wiem jak go podlaczyc sa takie oznaczenia 49.49a,31,cl,cr i tak 31-masa 49a-zasilanie z bezpiecznika 49-wyjscie na przelacznik kierunkow a reszta nie wiem podlaczylem to co wypisalem i nie dziala
49a kontrolka
cl lewe światło
cr prawe światło jak dobrze pamiętam.
Panowie mam pewien problem, robiąc remont skrzyni biegów nieco stary "przerywacz" dostał w dupkę (ten przerywacz od elektrozaworów) poprostu sie połamał, i nie działał napęd blokada ULS itd, teraz załozyłem drugi nowy i gdy wcisnę klawisz od 4x4 zapalają sie kontrolki przy ULS i blokadzie mostu napędu niestety dalej jak nie było tak nie ma... Interesowałby mnie jakiś schemat jak powinno być wszystko podłączone, i czy moze szukam winy tam gdzie nie trzeba?
chodzi ci o te puszke koło zaworów jak przerywacz od c-360 ?
mozesz to pominąć bo to jest swego rodzaju zespół diodowy jak działa to ok jak nie działa to sie to wyczepia i przekłada kable bezposrednio omijając te puszke i też działa
Tak? to teraz jak to ominąć i które kable są od którego jak dojść do tego?
prosto to tak bierzesz kontrolke tam do cewki idzie juz prąd po klawiszu wciskasz np. przedni napęd pokazuje ci się prąd i znajdujesz cewke od napędu później sprawdze która to jest ale moge mieć odwrotnie przewodu niż ty albo ty niz ja ale po przewodach dojdziesz która to cewka otwierasz pokrywke od cewki tam gdzie wchodzą przewody jeden jest minus a drugi plus wpinasz jeden w plus drugi w minus omijając te puszke z diodami ale jeszcze później sprawdze dokładnie jak to wygląda ale tak też bedzie działać a jak nie to na gg dam ci schemat to sam zerkniesz co gdzie idzie
patrzyłem jak to wygląda a wiec jest tak ze bez tego "przerywacza" tez ci beda napędy działac więc nie musisz go montować wcale bo w ten "przerywacz idą kable od włącznika do "przerywacza i są pomostkowane razem z kablem do cewki wiec jezeli tak u cb jest to nie musisz zakładac przerywacza żadnego i elektrozawory muszą działać bez niego
No własnie nie działa jest to "zmostkowane" wcisnąłem klawisz od napędu właczają sie kontrolki przy ULS i blokadzie mostu, ale tylko kontrolki bo przy wyłączeniu zawsze było "psyknięcie" na elektrozaworze teraz cisza. przy 4x4 tak samo po rozłączeniu zawsze "spyknął" elektrozawór, nie wiem gdzie szukać przyczyny, bynajmniej przy elektryce nic nie grzebałem jedynie tam podczas remontu skrzyni na elektrozaworach mozna było "zaczepić" nogą bo nie wyjmowałem skrzyni z traktora. Ja tez zrobię fotkę jakby co i pokazę jak wygląda.
ok zrób fotki ja zerkne moze być tak ze wyczepiły ci sie kable w cewkach pod tymi kostkami co sie przykreca do cewki zdejmij kostke i zobacz czy tam dochodzi prąd weź jakaś zarówke z kabelkiem i będziesz wiedział
Wiesz najbardziej mi zalezy na 4x4 blokady nie uzywam i ULS tez nie bardzo działa przy właczeniu ciagnik dosłownie sie zatrzymuje i nie uzywam tego. Napęd to jednak jest bardzo potrzebny
musisz zrobić tak jak ci mówie od klawisza zobaczyć w którym kablu pojawi się prad wpiać go pod cewke i nie ma bata żeby nie działał
http://www.fotosik.pl/zdjecie/4341757071de5b8e tu masz fotkę moich kabelków. Prąd na przystawkę napędu idzie ten niebieski kabel idzie na własnie napęd w nim prąd jest ale cewki nie zdejmowałem widzisz zapomniałem zaraz skoczę i spróbuję.
ojoj ale bangladesz ale to jest proste do podłączenia i sam podłączysz w jednyk przewodzie powinien być pomostkowany jako masa a drugim powinien przychodzic prąd z włącznika ja tak podłączałem cewki w zetorze i działa jest to najprostsze musisz wziaść zobaczyć jak klawisze sa ułożone wciskasz klawisz szukasz prądu i wpinasz w cewke i tak kolejno i kazda cewka bedzie na swoim włączniku
Już kolego doszedłem;) własnie byłem zobaczyć był kabel własnie od masy wytarty i i juz działa 4x4 reszte to nie ma problemu zmontowac;)
no widzisz zawsze trzeba obejrzeć i musi działać
A drugi stopień sprzęgła Ci działa?
Bo chyba kabelki przy pompce są do tego potrzebne..
Tak działa mi drugi stopień sprzęgła
tak przy pompce jest czujnika tak jak by od 60 od hamulców od swiateł i on za to odpowiada
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Elektronika i elektryka » przerywacz do kierunkowskazow
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo