Odp: Klin głównego koła pasowego silnika
Kiedyś liczyłem ile obrotów potrzeba, ale nie pamiętam ile, na pewno dużo. Jak poskładałeś na znaki to będzie dobrze.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Klin głównego koła pasowego silnika
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Kiedyś liczyłem ile obrotów potrzeba, ale nie pamiętam ile, na pewno dużo. Jak poskładałeś na znaki to będzie dobrze.
Liczyłem na to !!! że wreszcie ktoś napisze że mam rację
Górna koło pośrednie w c 360 ma 51 zębów koła pompy i rozrządu 44 więc potrzeba 102obr by się znaki na kołach zgrały
jak się mierzy koło do stałego elementu (np znaku na obudowie) to musi zgrywać się co 2 obroty
Dokładnie bo 2 obroty wału to wszystkie 4 cykle.
Androl chyle czoło, miałeś racje, mam ustawione na znaki jutro spróbuje odpalić, najważniejsze że kręciłem silnikiem i nie ma kolizji
Traktor odpalony, no teraz to co innego ładnie wkręca sie w obroty,jeszcze musze zajrzeć do zaworka zwrotnego w pompie coś mi on nie pasuje. Jak podpompuje pompką to pali od razu a jak bez pompowania to troche trzeba pokręcić motorem.
Duży plus dla arka 323 jak zwykle poratował mnie gratami.
witam mam taki problem jak kolega wyżej,odkręciło mi sie koło pasowe,dziwi mnie to że śruba nie była w żaden sposób zabezpieczona,a na wale zaraz za kołem latały jakieś dwie blaszki dystanse,one tam powinny być?
U mnie była jedna podkładka jak były u Ciebie dwie to tak je złóż ktoś tak ustawił dystans koła od obudowy rozrządu, chyba że sam ustawisz sobie a śrube to wklej na klej do gwintów, po to jest klin żeby się koło nie przekręcało, a gwint jest prawy czyli takvjak obroty silniki, czyli nie powinna się odkręcić, zobacz dobrze może Ci klin ścieło, jak nie to składaj i ogień
właśnie jak silnik bedzie sie kręcić w prawo patrząc od przodu to siła na tą śrube jest przeciwna czyli w lewo dlatego sie odkreciła. klina raczej nie ścieło bo wyjąlem cały,a jaki on jest płaski a nie półksieżycowy?
Silnik się kręci w tą stronę co wkręca się śrubę to jak ona ma się odkręcać, a klin jest płaski ale żeby go wyciągnąć trzeba zbić koło zębate z wału chyba że masz jakoś rzeźbe, może ktoś go podzielił?, zobacz w temacie jest foto
klin mam taki jak na zdjęciu,i wylazł sam,a śruba bedzie sie odkręcać jak ma prawy gwint i prawe obroty wału,bo wtedy sie nie kontruje ,jak nie wierzysz to kręć wałem w prawo i trzymaj śrubę kluczem zobaczysz że sie odkręci
To klin jakiś dorabiany bo wyjść nie powinien ja zbijałem koło zębate, a ty jak wyciągnąłeś ten klin to chyba motorem nie kręciłeś? W moim była rzeźba z jakiegoś szmela ale już powoli ścinał się, niemasz go przesuniętego? A co do śruby to masz racje pokićkałem z moją fronterą bo ostatnio w niej grzebałem, tam jest lewy i śruba sama się dociąga, w forszu wkleiłem na klej do gwintów, ciekawe dlaczego nie zrobili lewego gwintu żeby się nie odkręcała.
raczej nie,bardziej prawdopodobne jest że koło zębate sie wyrobiło w miejscu klina,jak to wszystko sobie latało jak chciało
Koło wchodzi za ciasno żeby się wyrobiło pewnie klin jest mniejszy, wkładaj składaj i ogień
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Klin głównego koła pasowego silnika
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo