Odp: Zmniejszenie promienia skrętu dodany przez Miras
chyba chodzi o tłoczysko,ono się wykręca i wtedy skok tłoka jest większy?
+7/-0
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Zrób to sam » Zmniejszenie promienia skrętu dodany przez Miras
Strony Poprzednia 1 … 5 6 7 8 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
chyba chodzi o tłoczysko,ono się wykręca i wtedy skok tłoka jest większy?
chyba chodzi o tłoczysko,ono się wykręca i wtedy skok tłoka jest większy?
dokładnie na tym rozkręcanym siłowniku
faktycznie o tym nie pomyślałem
forszaj303 marek napisał/a:chyba chodzi o tłoczysko,ono się wykręca i wtedy skok tłoka jest większy?
dokładnie na tym rozkręcanym siłowniku
Kolego,powiedz co i jak dokładnie zrobiłeś,nie przestawiałeś tego wąsa na frezie? Bo po rozkręceniu tłoka wydaje mi sie że skręt wzrośnie tylko w jedną stronę ,bo w drugą i tak będzie miał opór. I jeszcze jedno,czym uszczelniałeś gwinty na tłoku.
Tak więc jakbyś mógł to wytłumacz co po kolei dokładnie niedługo będe zwalał maske z forsza,to bym rozkręcił te serwo
Widzę że odpowiedzi brak
Chyba jak sam nie zobacze i nie zepsuję to sie nie dowiem.
Z resztą pewnie nie tylko ja jestem ciekaw,a lepiej sie upewnić przed robotą
Mało jasno o tym roskręcaniu. Chodzi o to ze siłownik rozkręcacie na cylindrze na tych dwuch nakrędkach kontrowych? Przez co tłok w środku ma więcej miejsca do posuwu?
Jestem na etapie wymiany krzyżaka i chcę od razu przedłużyć wąs o 5cm. W którym miejscu jest ten ogranicznik co trzeba go wyciąć? Czy to jest ten od środka gdzie znajduje się krzyżak? Ma ktoś może jakieś zdjęcie.
Wąsa noe przedłużaj tylko poszukaj na złomie wąs od stara, obetnij oczko i ładnie je dospawaj do oryginalnego wąsa. Bez cięcia i kombinacji.
Ograniczniki masz na obudowie zwolnicy, w górnej części, schowane pod płaszczem zwrotnicy. Od przodu jesttaki delikatny cypek. Dasz mu po głowie młotkiem 2razy i puści. Od tyłu trzeba ciąć. I jest na tym samym miejscu jak przedni , tylko masywniejszy.
Dzięki ciężko teraz o stara na złomie. U ojca w pracy mają duże możliwości i zrobią mi to za flaszkę tak jak to opisał PiotrK na ,,krzesełko''.
A i jedno co dostrzegłem podczas remontu. Kliny można ciąć jak sie chce, zwrotnica i tak zatrzyma się na końcówce drązka kierowniczego. Więc bez obaw że za dużo się wytnie.
A nie szybciej błotnik na ramie?
Zależy jak masz błotnik wygły..... Apropo tych błotników. Próbował kto rozwiązać mocowanoe jakoś inaczej? By nie wchodziło w kolizję z ramą?
Trza by zrobić chudsze albo jak w U 914 z kawałkiem gumy
Albo skrętne .........
Zależy jak masz błotnik wygły..... Apropo tych błotników. Próbował kto rozwiązać mocowanoe jakoś inaczej? By nie wchodziło w kolizję z ramą?
Marek ja mam we forszu błotniki już inaczej niż oryginał nawet robiłem wątek http://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php?id=3680
Panowie ostatnio bawiłem się z zwiększeniem skrętu w jednym z moich 323 i potwierdzam to co kiedyś pisałem . Po pełnym rozkreceniu siłownika na serwie musiałem wyciąć ograniczniki na moście bo już blokowały (ok 0.5 cm). Serwo jeszcze by pociągło dalej ale wole żeby ograniczniki dobijały jak ma na serwie tłuc w punkcie końcowym na pełnym skręcie. Skręt bez porównania z tym co było wcześniej i jak dla mnie wystarczy. Przy rozkręceniu trzeba wszystko pomierzyc żeby nie przedobrzyć bo będzie się co najwyrzej olej lał, no i wąsa po tym zabiegu też musowo ustawić żeby w dwie strony równo skręcał.
Panowie ostatnio bawiłem się z zwiększeniem skrętu w jednym z moich 323 i potwierdzam to co kiedyś pisałem . Po pełnym rozkreceniu siłownika na serwie musiałem wyciąć ograniczniki na moście bo już blokowały (ok 0.5 cm). Serwo jeszcze by pociągło dalej ale wole żeby ograniczniki dobijały jak ma na serwie tłuc w punkcie końcowym na pełnym skręcie. Skręt bez porównania z tym co było wcześniej i jak dla mnie wystarczy. Przy rozkręceniu trzeba wszystko pomierzyc żeby nie przedobrzyć bo będzie się co najwyrzej olej lał, no i wąsa po tym zabiegu też musowo ustawić żeby w dwie strony równo skręcał.
Czyli lepsze rozwiązanie jak przedłużanie wąsa,bo u co nie których hydraulika po przedłużeniu nie daje rady,a tu wszystko zostaje w oryginale.
Odświeżył by ktoś fotki dodał ? Bo z chęcią sam bym przedłużył tego wąsa
Wąsa nie przedłużaj tylko poszukaj na złomie wąs od stara, obetnij oczko i ładnie je dospawaj do oryginalnego wąsa. Bez cięcia i kombinacji.
Ograniczniki masz na obudowie zwolnicy, w górnej części, schowane pod płaszczem zwrotnicy. Od przodu jesttaki delikatny cypek. Dasz mu po głowie młotkiem 2razy i puści. Od tyłu trzeba ciąć. I jest na tym samym miejscu jak przedni , tylko masywniejszy.
tu masz bez cięcia.
może spróbuj jak kolega Arek rozkręć serwo,bo jak pisałem wcześniej nie każdemu hudraulika wystarczająco daje rade na dłższym wąsie
Strony Poprzednia 1 … 5 6 7 8 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Zrób to sam » Zmniejszenie promienia skrętu dodany przez Miras
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo