Odp: Ursus C-360
Jaka jest trwałość miekkiej osi w 4011? Mam okrągłą oś w mojej 60 i juz wybite zwrotnice. Może zamiast robić sztywne założyć amortyzowane od 4011?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » Ursus C-360
Strony Poprzednia 1 … 17 18 19 20 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Jaka jest trwałość miekkiej osi w 4011? Mam okrągłą oś w mojej 60 i juz wybite zwrotnice. Może zamiast robić sztywne założyć amortyzowane od 4011?
Dobra panowie tak na szybko. Ma ktoś może w 360 dodatkowy rozdzielacz podłączony nie z głównego rozdzielacza? Mam przy nim tura i podnośnika nie używam wcale a ten rozdzielacz w podnośniki to już 3 raz po regeneracji. Myślę zrobić tak zaślepić kłucie na dole żeby nie pchać oleju rurką do góry do rozdzielacza a wykręcić ten korek z dołu i tam dać nypel + wąż do rozdzielacza dodatkowego od tura. Powrót zrobić do korka wlewu do skrzyni. Powinno grać...
No i gra. Jak znowu okazało się że rozdzielacz w plecaku padł. Podłączenie bezpośrednio do zewnętrznego rozdzielacza dało pożądany efekt
rurkę zaślepiałeś na dole czy górze i zmieścił Ci się nypel kolo zaczepu ?? bo jak dobrze rozumiem że z tego poziomego korka wyprowadziłeś
na dole zaślepiłem, a o w sumie jest 355 i musialem odkręcić tego pitoka od zaczepu żeby podejść z nylpem
bo naszła mnie taka myśl po obejrzeniu mojej zapasowej pokrywy która nie ma tego kanału olejowego w ogóle czy nie dało by się przewiercić i wyprowadzić nypli do dołu zatkać kanał poziomy i używać dodatkowego rozdzielacza jako szeregowego z głównym
zawsze to przyczepę można by wywrócić i podnośnik unieść
panowie mam pytanie czy w c360 da sie zalozyc szybka skrzynie ,tak jak to robia z c385 lub 912
Proponuje wyzsze opony
wątpię by było możliwe bo już by oferowali w każdym większym sklepie (tak jak to robią do serii ciężkiej) teoretycznie jest możliwe (po wymianie wałka sprzęgłowego koła 5-go biegu i dwóch kół na wałku pośrednim współpracujących z nimi) a w praktyce nie ma części i pewnie miejsca w obudowie
A szybka to znaczy ile? Jaką ma prędkość rozwijać? Załóż na tył wąskie od forsza to zobaczysz różnicę
W zwolnicy można szukać. Musisz policzyc ile oska zdawcza ma zębów były opcje 11 i 12 chyba
4011 miały inne zwolnice
stary typ zwolnicy 12/55 nowy 11/56 to różnica wynosi 11% czyli zamiast 25,4 km/h będzie 28,2km/h
oponami więcej przybędzie maksymalnie duże koło wchodzące pod błotniki (w moim przypadku błotniki oryginalne do sokółek i kabin puszek ) może mieć 1,62 gdyby było węższe od oryginału a gdyby takie same lub szersze 1,53
czyli dla pierwszego przypadku koła 9,5 r 44 mają średnicę 158 prędkość wyniesie 29,7 km/h
gdyby pod błotnik weszły 11,2 r 44 (teoretycznie brakuje 1 cm) lub 9,5 r 48 (brakują 2 cm) to by odpowiednio były prędkości 30,7km/h i 31km/h
A co miały wsadzone małe zetory? Przecież obudowa skrzyni w zetorach 50xx-70xx jest ta sama a wystepowały chyba skrzynie 40?
Mamy sześćdziesiątkę i zmodernizowaną czterdziestkę-skrzynia, silnik, kolumna z czterdziestki został dyfer zwolnice i przednia oś. W 40' jest wyraźnie ciszej i jak wcześniej zostało napisane jest szybsza od 60' no i miękki przód też zdecydowanie na plus.
Czy któryś z forumowiczów spotkał się z przeróbką silnika c-360 na zetora 7711? Natknąłem się kiedyś na film na yt gdzie autor twierdził, że do bloku chyba ursusa 4011 założył wał korbowy i tuleje i tłoki zetora 7711, blok rozwiercony pod tuleje. Czy 7711 ma taka samą wysokość bloku co c360?
sąsiad miał z zetora 5511 założony 3 cylindrowy, chyba podeszło to bez przeróbek wiekszych, ale była silniejsza niz na polskim silniku
Czy któryś z forumowiczów spotkał się z przeróbką silnika c-360 na zetora 7711? Natknąłem się kiedyś na film na yt gdzie autor twierdził, że do bloku chyba ursusa 4011 założył wał korbowy i tuleje i tłoki zetora 7711, blok rozwiercony pod tuleje. Czy 7711 ma taka samą wysokość bloku co c360?
A po co wyważać otwarte drzwi? Są na OLX całe silniki gotowe do montażu i do remontu, bloki itp, wszystko jest.
https://www.olx.pl/oferta/silnik-blok-7 … bfa11305b2
Moj sasiad jak mu silnik wyzionoł ducha to wstawił od 7711 pasuje bez wiekszych problemów.
Witam, chodzi mi po głowie taka sprawa,bo kiedyś natrafiłem na takiego magika co niby potrafi wymienić taśmę ręcznego bez ściągania zwolnic.
Ktoś coś wie o takim patencie? Może ktoś też tak robił
Zastanawia mnie jak on tam wszystko upchał przez to okienko na górze,no i jak przecisnąć taśmę przez bęben?
Spytałbym go o szczegóły,ale nie mam do niego kontaktu.
Strony Poprzednia 1 … 17 18 19 20 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » Ursus C-360
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo