Odp: Remont 303
No w końcu się wziałeś za tą przeróbkę oby służył jak twój silnik w moim forszu, a nie myślałeś o skróceniu go wtedy wyszedłby fajny traktor
Rolnik hobbbysta ( zmieniam hobby na wino kobiety i śpiew
Specjalista od "burz"
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Zrób to sam » Remont 303
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
No w końcu się wziałeś za tą przeróbkę oby służył jak twój silnik w moim forszu, a nie myślałeś o skróceniu go wtedy wyszedłby fajny traktor
scoda19 napisał/a:Większość by zwiększyła ilość cylindrów a on poszedł jak szlachetna ryba pod prąd.
Mniej cylindrów to mniej paliwa do nakarmienia
Arek mogłeś wysłać pompę od 4 do Piotra z tego co pamiętam można ją ustawić już chyba od 70 do 125 km
tylko skrócić i będzie miał lepszy skręt
Skruce jak będzie wszystko dobrze śmigało a na razie jest możliwość powrotu do oryginału lub innego silnika. Pochodzi trochę i pokaże na co go stać. Narazie jest bardzo obiecująco
A czego napisałeś, że 3p?
arek323 napisał/a:scoda19 napisał/a:Większość by zwiększyła ilość cylindrów a on poszedł jak szlachetna ryba pod prąd.
Mniej cylindrów to mniej paliwa do nakarmienia
Arek mogłeś wysłać pompę od 4 do Piotra z tego co pamiętam można ją ustawić już chyba od 70 do 125 km
Oczywiście że można ją ustawić ale ta 3 garówka chodzi bardzo fajnie bo jak już mówiłem mam taki w widlaku, który użytkuje już kilka lat. Przy minus 15 pali od strzała gdzie 4 garowy ma problem (choc nie wiem z czym to związane bo oba mają tą samą konstrukcję ). To jest podobna sytuacja jak by porównywać c360 z silnikiem perkinsa do c360 z oryginalną czwórką. Mniej pali a mocą aż strasznie nie odbiega.
A czego napisałeś, że 3p?
Bo pracuje prawie identycznie. I tak jakoś napisałem. Przepraszam mój błąd. Myślałem że każdy pozna ze zdjęcia o co chodzi
Silniki trójki perkinsa były produkowane i przerabiane w różnych krajach. Myślałem że to właśnie taka chimera. silnik oryginalny perkinsa znam w końcu 10 lat miałem MF 255.
Drwinę Jano przeżyję, w naszym fachu nie takie stresy trzeba opanowywać
A byłem ciekawy jak będzie 3p dawał radę ... Może wyjść to fajna bryczka.
Silniki trójki perkinsa były produkowane i przerabiane w różnych krajach. Myślałem że to właśnie taka chimera. silnik oryginalny perkinsa znam w końcu 10 lat miałem MF 255.
Drwinę Jano przeżyję, w naszym fachu nie takie stresy trzeba opanowywać
to nie była żadna drwina i to nie do ciebie , 3p to nie 3ifa też o tym myślałem a że arek tak sobie napisał to nic chyba złego, to jest forum nie OLX czy allegro tam ludzie dopiero piszą cuda.
Nie no wiadomo, tylko chodziło o samą zmotę jak tak mały silnik będzie sobie dawał radę. A Arek powiedz ile mniej mocy wydaje się po odjęciu jednego cylindra?
https://www.youtube.com/watch?v=HnRT_OovdDQ tu jest fajny,tylko przodek dać to jak u 914,z lekką różnicą,że tego już 80 koników tak szybko nie wykończy.
fajne sprytne tylko czego to jest mod fenda z kabina 303 czy jak?
W niedalekiej planach mam założenie kabiny z 303 do c360 tylko jak zawsze czasu brak a kabina już dawno czeka
Nie no wiadomo, tylko chodziło o samą zmotę jak tak mały silnik będzie sobie dawał radę. A Arek powiedz ile mniej mocy wydaje się po odjęciu jednego cylindra?
Co do mocy jeszcze za wcześnie na opinię szczegółową bo narazie tylko po podwurku się pokręciłem. Silnik bardzo żwawo reaguje na gaz i na pusto nie widać różnicy między 3garowym a 4garowym. Mam z tyłu założone koła 48 cali a z przodu 28 i to też zmienia trochę jazdę i dobór biegów bo jest teraz szybszy o jeden bieg.
To jest dobry pomysł na skrócenie ciagnika,wstawiasz 3 cyl plus turbo i masz prawie to samo co na 4,skracasz rame,dajesz cieższy obciażnik i ciagnik zwrotniejszy.
Ciekawe też czy da sie połączyc koło zamachowe z jednym kapeluszem sprzęgła,bo wtedy tez by troche się silnik przesunął w tył
To jest dobry pomysł na skrócenie ciagnika,wstawiasz 3 cyl plus turbo i masz prawie to samo co na 4,skracasz rame,dajesz cieższy obciażnik i ciagnik zwrotniejszy.
Ciekawe też czy da sie połączyc koło zamachowe z jednym kapeluszem sprzęgła,bo wtedy tez by troche się silnik przesunął w tył
No właśnie jest na jednym kapeluszu a skrucić ciężko bo zwężony jest na 150 cm rozstawu i tak kołami o ramę ociera przy pełnym skręcie
Kuwa trzy? jakie trzy cylindry? ja tu w drugą strone, poszedł bym dalej ( https://www.youtube.com/watch?v=L0T5-RCHwm0 ), ale sie boje, a tu nagle 3cylindry wyskakują...
A tak serio to do c360 bym taki wstawił, bo lekki, ale do forsza już nie. Za duża masa, za mały zaprzęg.
Kuwa trzy? jakie trzy cylindry? ja tu w drugą strone, poszedł bym dalej ( https://www.youtube.com/watch?v=L0T5-RCHwm0 ), ale sie boje, a tu nagle 3cylindry wyskakują...
A tak serio to do c360 bym taki wstawił, bo lekki, ale do forsza już nie. Za duża masa, za mały zaprzęg.
Nie Kuś mnie bo V12 wstawię do forsza 😲 . A tak po za żartami to mi już chodził po głowie silnik z ify L60 ten nowszy z dodatkiem turbo ale na razie trzeba zrealizować obecne projekty. Po tym 303 pierwszym projektem jest zrobienie quada samorubke 4x4
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Zrób to sam » Remont 303
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo