Temat: elektryka elektrozaworu
Mam prośbe o zdjęcia ,porady,schemat jak mabyć podlączona elektryka w 323 od elektrozaworów
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Elektronika i elektryka » elektryka elektrozaworu
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Mam prośbe o zdjęcia ,porady,schemat jak mabyć podlączona elektryka w 323 od elektrozaworów
Kolego na początek wypadałoby się przywitać i przedstawić. Następnie przeszukać forum bo schemat instalacji elektrycznej do 323 już tu jest od dawna. Wypadałoby najpierw dobrze poszukać np w dziale literatura i instrukcje. Pozdrawiam i życzę żeby czas spędzony na forum przebiegał w milej atmosferze.
Witamy ,zauważyłem że ostatnio prawie każdy nowy forumowicz unika wpisywania gdzie mieszka .
ja zadalem pytanie o ciągnik a nie chcialem opini a szukalem w literaturze i instrukcjach a tam na ten temat glucho a ze schematu instalacji to za dużo się dowiedziec nie idzie
Jeśli nie potrafisz czytać schematów elektrycznych to nie bierz się za naprawę instalacji, bo zrobisz sobie krzywdę i ciągnikowi. Znajdź w okolicy elektryka, pokaż mu schemat i naprawi elektrykę bez kłopotu.
Ja sie znam na elektryce ale na tym schemacie nic nie widac wiec prosze o zdjęcia
Ja sie znam na elektryce ale na tym schemacie nic nie widac wiec prosze o zdjęcia
Kolego wszyscy korzystają z tego schematu i jakoś nikt nie narzeka, ja bym zalecał silniejsze soczewki i obraz schematu się wyostrzy.
Kolejny problem jak włącze przedni napęd to włącza mi od razu blokady natomiast jak wlącze tylko blokady to wszystko jest ok (napędu nie włącza). Sprawdzałem zgodnie ze schematem połączenia są prawidłowe więc podejrzewam że mam coś nie tak z zespołem diód tym przy elektrozaworach. Czy możliwe aby tam w środku coś zwierało że jak włącze przedni napęd to puszcza też prąd na blokady? Jesli tak to dlaczego nie puszcza jak włącze tylko blokady?
Sprawdź elektrykę a głównie przełączniki bo może tam było coś kombinowane pewnie wina będzie w nich a nie w zaworach może byc coś zmostkowane.
Piotrze jeszcze po lewej stronie kabiny (siedzac w kabinie) na dolnym słupku tuż nad akumulatorem są 2 kostki rozczep je przeczyśc spryskaj WD40 lub czymś takim i zczep je z powrotem u mnie też cos takiego się działo przeczyściłem styki i wruciło do normy
Piotrze obstawiałbym ten mostek diodowy. Od tego są diody aby w jedną stronę puszczały a w drugą nie (i tak właśnie z jednego przycisku idzie ci na drugi, a z drugiego na pierwszy już nie). Spróbuj to rozebrać... jak nic nie pomoże to dam ci schemacik jakie diody kupić i jak to złożyć. Sam złożyłem na czujniki i gra i buczy
Najciekawsze jest to że wczoraj było ok przedni włączał się bez blokady, za to światła same się włączyły i musiałem bezpiecznik wyjąć
musisz zweryfikować trochę instalację. Czy nie ma pęknięć na przewodach, czy się wsuwki nie stykają... czy masa wszędzie dochodzi....
Dzisiaj w necie zakupiłem kontakt WL kontak 60 i 61 z myślą o instalacji
Ja coś tak podejrzewam, że gdzieś ucieka masa i takie zbytki robi.
Ja coś tak podejrzewam, że gdzieś ucieka masa i takie zbytki robi
w pewnych sytuacjach na pewno ale masą świateł nie włączysz
Po prostu masz wypalone styki w włączniku 1i 2 od lewej.
Piotrze obstawiałbym ten mostek diodowy. Od tego są diody aby w jedną stronę puszczały a w drugą nie (i tak właśnie z jednego przycisku idzie ci na drugi, a z drugiego na pierwszy już nie). Spróbuj to rozebrać... jak nic nie pomoże to dam ci schemacik jakie diody kupić i jak to złożyć. Sam złożyłem na czujniki i gra i buczy
maxi możesz wrzucić jakis opis lub schemat zastąpienia oryginalnego mostka diodowego?
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Elektronika i elektryka » elektryka elektrozaworu
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo