Odp: SW 400 Leyland do ZT323
Dobra, Kaczka jak chcesz podaj mi na PW swojego e-maila to wrzucę Ci kilka fotek które mam na komputerze.
Aha na youtube znajdziesz filmik jednego z forumowiczów z obfilmowanym zamontowanym tym silnikiem.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Strony Poprzednia 1 … 44 45 46 47 48 … 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Dobra, Kaczka jak chcesz podaj mi na PW swojego e-maila to wrzucę Ci kilka fotek które mam na komputerze.
Aha na youtube znajdziesz filmik jednego z forumowiczów z obfilmowanym zamontowanym tym silnikiem.
Mam pytanie,jakie maximalne obrotki ma ten silnik Leyland?
Polum tu masz odpowiedź
https://pl.wikipedia.org/wiki/SW-400
Dzieki,ale chcę wiedzieć rzeczywistość, wikipedia ma często błędy.
Tych 2400-2600obr jest możliwe?
Faktycznie to i na większe się wkręca.
https://www.youtube.com/watch?v=mbtlXh5wMic
Na filmiku wolnossący, one na mniejszych chodzą i słabiej się wkręcają.
silnik 6 ct 107 wkręca sie w autobusie do 2600 obrotów
To jest ciekawe, silnik z 2500-2600obr plus wielke tylne kola R42, to potem moze ciagnik jechac przez 50km/h :walka: :dance:
43 na oryginalnych kołach.
A jeżeli już o tym to ja mierzyłem czas na 1km i z obliczeń na 4 wychodzi mi przy 1600 obr to co teoretycznie jest przy 1800. Obrotomierz zaniża?
Mój też pokazywał raz tak, a raz inaczej, a ostatnio walnął focha i nie robi.
Naliczyłem, ze przy kolach R42 co maja 195cm a z silnikem co kreca 2600obr moge Forsch jechac 56km/h :brawo:
Albo z silnikem 3000obr i kola R42 moge jechac 65km/h :satan:
To jest ciekawe :dance:
Polum jak zmajstrujesz taką wyścigówkę to musowo musisz zakładać spoiler i pod żadnym pozorem nie otwieraj dachu!
Witam, rozglądam się ostatnio za kombajnami m-ki bizon, praktycznie dogadałem się z gościem na jednego, jutro mam z Grzegorz89 go ściągać do domu
ale wczoraj wieczorem zadzwonił do mnie gośc że ma takiego i go chce oddać w miarę rozsądnych pieniądzach
Tylko pytanie na temat ciśnienia oleju w silniku, przesłał mi foto zegara ciśnienia pokazuje ponad 0,2 Mpa czyli ponad dwa bary, szału nie ma tym bardziej że zalany jest lotosem 20W50, ale czy na wysokich obrotach czy na niskich ma takie samo wskazanie, czy to coś może być z zegarem, bo to jest mechaniczny, czy już po prostu jest marne ciśnienie,
Dodam że gość twierdzi że tak jest od 2009r. jak go nabył, i poprzedni właściciel też zalewał go olejem 20W50. tylko jak ktoś chce sprzedać to powie wszystko co się chce usłyszeć
Prosiłbym o radę czy zawracać sobie głowę czy dać sobie spokój, na razie od mechaniora w pracy dowiedziałem się ze ciśnienie jest za małe ale zegary mechaniczne mogą przekłamywać
Przekłamują? Chyba chinskie. Dziwi mnie to że na na wolnych i wysokich obrotach to samo.
Ja miałem w ciągniku jak zacisnął mi papierowy wkład filtra oleju. Czy wolno czy szybko czy zimno czy ciepło oscylowało w okolicy 2,7
Tam po prostu jest tak że jak go zapali to pokazuje przykładowo 1.8 bara,jak się silnik podgrzeje to idzie na dwa bary no bo 20W50 w zimie to jak smar gęsty, jak dodaje gazu to wzrasta do 2,2 bara, a czego ktoś go zalał 20W50 bo prawdopodobnie ciśnienie na 15W było jeszcze niższe
ale jakby prawdę powiedział to powiedziałby że jak się rozgrzeje to na wysokich ma ok.2 bary może mniej a na wolnych praktycznie nie wskazuje nic
Prosta sprawa silnik na wykończeniu i tyle,
poniżej 1,5 bara to już odtrąbić powinien brak ciśnienia 3-5 bar to zielone pole
To jest 50tka ma zegar od 0 do 1,5Mpa, prawidłowe ciśnienie zaznaczone na zegarze to granica 0,4-1 Mpa. A ta maszyna na zimnym silniku ma 0,2 Mpa, czyli 2 bary
Także odpuszczam go
odradzam kupno 50 lepiej szukaj 56
Mam 56 jade dzisiaj z Grzegorzem89 go zabierać jak wszystko sie uda to napisze
Strony Poprzednia 1 … 44 45 46 47 48 … 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo