Odp: Rozrusznik
Odkręć tyną obudowę tą blaszaną i zobacz czy cały wirnik cofa się do końca jeśli się cofa to możesz mieć problem z wałem.Może wytarły się dystanse i wał przesuną się do przodu.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Elektronika i elektryka » Rozrusznik
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 9 10 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Odkręć tyną obudowę tą blaszaną i zobacz czy cały wirnik cofa się do końca jeśli się cofa to możesz mieć problem z wałem.Może wytarły się dystanse i wał przesuną się do przodu.
Cofnięty został całty rozrusznik i narazie jest gitara,ale zastanawiam się czy nie dorobic podkładki między silnik a rozrusznik.a z wałem to mnie wystraszyłeś!!!!!!
I tu się mylisz nic nie będzie stukać bo jak by stukło to by było po silniku tylko wał będzie wycierał blok.Jeszcze bym sprawdził czy masz dobrze osadzony wieniec może poprzednik go wybił do przodu ale dystanse też są ważne.Dystanse się wycierają jak sprzęgło gumowe nasiąknie ropą i się powiększy guma wtedy jest duży nacisk na dystanse i łożysko w sprzęgle i wcześniej czy pużniej któreś pości.
Wiesz, nie mówię, że nie może się tak stać, ale gdyby sprzęgło gumowe miało ulegać zniekształceniu i rozpychać się, to prędzej rozpieprzy się samo sprzęgło gumowe, zanim wytrze dystanse czy uszkodzi łożysko na sprzęgle, nie wspominając już, że na pewno nie wytrzyma tyle, żeby zjechać całe dystanse i zacząć wyżerać blok.
I znowu jesteś w błędzie za nim sprzęgło gumowe sie rozpieprzy to zdąży popsuć łożysko i dystanse przynajmniej w moim poleciały pierwsze dystanse.Już ten temat przerabiałem z PiotrK więc jak nie wierzysz to spytaj jego.
Koledzy widzę ,że przez ten rozrusznik to,aż zawrzało na forum,ale chyba o to chodzi na forum .gwarno jak u nas na zebraniu w remizie.A więc tak wieniec osadzony jest poprawnie, ropka na gumę nie sączy bo droga ,rozrusznik kręci jak trzeba i niech narazie tak zostanie.
Tomek ma rację. Przyczyna z pozoru błaha, ale skutki mogą być opłakane. Z reguły jak traktor miał przekładkę silnika, to pochodził z samochodu, rzadziej z równiarki. Jak tam ktoś nie dbał o sprzęgło to dystanse wycierały się bardzo szybko, ale kto by na to uwagę wtedy zwracał. W dużej mierze również nie ma w silnikach wszystkich dystansów. Potem dochodzi do tego "wychlapane" sprzęgło gumowe w traktorze i się zaczyna. Najpierw wyciera dystanse do końca, potem spadają one do miski, następnie wyciera się stopa główna, potem dostaję się pompie olejowej, a na koniec wywala kopyto. Tak więc tatko, to naprawdę może narobić sporo bałaganu.
nie wiecie ile moze kosztowac nowy lub regenerowany rzrusznik do 323 a
Mam taki ile dajesz?:walka:;)
mam do forszaja sprawny.
Nowego Typu Po Regeneracji 300 Stówki
Co Jest Jeżeli W Forszaju 323 Pali Tylko Na Krótko
Napisz, jak go odpalasz na krótko, bo odpalenie go na krótko to nie taka szybka sprawa. Najpierw napisz jak to robisz.
323 mają czujnik biegu więc jak jest na biegu to go nie zapalisz jeśli tam jest ok to stacyjka.
aż głupio się przyzac ale przy stacyjce wyczepił się kabelek
Ja w swoim E 512 mam rozrusznik od starego Jelcza (pasuje bez żadnego toczenia i przeróbek, a kosztował pół litra rozpite ze sprzedającym na szybko) bo oryginał ktoś zapier.... jak kombaj stał na łące w sezonie. Kręci elegancko na dwóch używanych bateriach z busa 100 Ah i jest OK :smiley:
A oto on w całej swej okazałości wydłubany specjalnie dla użytkowników forum z mojej E 512
Wcześniej pracował w autobusie Jelcz PR coś tam
Mam nadzieję że te informacje komuś się przydadzą. :beer:
a co mogło się stać gdy:rozrusznik kreci a jak silnik zaczyna łapać to rozrusznik wyskakuje i kreci się osobno
Pierwsze co siada to wieniec albo zębatka na rozruszniku.
ale on normalnie kreci tylko jak jest zimny i musi pokręcić trochę dłużej i jak zaczyna silnik odpalać to wyskakuje
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 9 10 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Elektronika i elektryka » Rozrusznik
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo