Odp: SW 400 Leyland do ZT323
Też postąpił w porządku....
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Strony Poprzednia 1 … 46 47 48 49 50 51 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Też postąpił w porządku....
Krzysiek a nie lepiej by było dołożyć jakąś turbinę do ify w Twoim forszu?
Krzysiek to już chyba miał turbo tylko zdjął po remoncie silnika ( chyba że go z kimś pomyliłem)
Jo miałem turbo
Remot robiłem jesienią 2016, wiosną tego roku przy siewie wywaliło uszczelkę i się wku....
Jedyne co mogłem zrobić nie tak to nie wymieniłem półbloków. Od takie ryzyko. Widziałem że nie są idealne bo mają np pękniecia przy szpilkach. Ale że uzywki wszystkie to mają a nowe kosztują tyle co pół silnika to.... mam co mam... liczyłem właśnie nowe półbloki 1100+1200zł
one są gołe więc szpilka+podkładka+ nakrędka 24zł komplet x 18szt + uszczelki 500zł =2800zł
Zakładam turbinę i się martwie czy te 2800 plus moja robota to kasa dobrze wydana.... I mocy pewnie na styk....
No i jeszcze turbina moja ładowała max 0,6 bo była od 6 cyl silnika....
Moim zdaniem jeśli silnik turbo nie miał to kombinowanie z dokładaniem mija się z celem. Może pochodzi. Może zdechnie ? A KIEDY zdechnie jak nie podczas roboty...
A potem problem co robić bo to rzeźba. A tak gotowy silnik by był... A za taką cenę jak był dostępny to nawet nie warto się zastanawiać. Ale co zrobić jak sprzedawca nie fair.
Kutas....
NiC dodać nic ująć.
Krzychu może to i lepiej, w moim też miała być igła, a dymi jak lokomotywa i tłumikiem i odmą, ciśnienie leci na łeb jak się podgrzeje i jeszcze dzisiaj zaczęło zarzucać oliwą spod dekla klawiatury
Wyciągnąłem dzisiaj wtryski z andorii a tam jeden wtryskiwacz był dużo lżej przykręcony niż reszta, o podkładkach pod nimi już nie wspomnę pod jednym dwie pod następnym jedna cienka jak żyletka i ogólnie podkładki widać już zmęczone,
Zastanawia mnie teraz czy z tego jednego nie szła kompresja do silnika i czy nie mógł zaciągać oleju, wtryski są przecież pod deklem klawiatury, przy tym też wtryskiwaczu szedła olej na zewnątrz.
Jutro sprawdzą mi wtryski i zobaczymy czy któryś lał
Koledzy pomocy
Prosiłbym o opisanie jak ustawić początek wtrysku w moim 6ct107
Sprawa ma się tak na kole pompy i sprzęgiełku jest znak- ktoś to zrobił sam przecinakiem, i tak jeżeli jest na znaki to przy byle obciążeniu, czarno siwy dym jak z lokomotywy, jak przyspieszę tak do 2mm to dymu brak ale silnik tzw. dzwoni jakby spalanie stukowe było, natomiast na wolnych jak jest na znakach dymu nie widać, jak jest przyspieszony leci jasno siwy dym, na kole zamachowym są znaki i w okienku pokazuje się gmp, pt, chyba w i jak ustawiam na w to na pierwszym cylindrze- od strony chłodnicy, na pompie nie pokazuje się paliwo i po przekręceniu do przodu też jakieś 10-15cm paliwo się nie pokazuje,
Na pompie na kole jest znak oryginalny- kropka i na sprzęgiełku też jest ale nie nachodzą na siebie, nawet są w całkiem innych miejscach, może być przestawiony czy jaka cholera,
W przewodzie dolotowym do turbo brak oleju, turbo suche, wtryski zrobione
Ustaw wdług instrukcji a jak niebędzie efektu to pewnie masz przestawiony na kołach rozrządu. ja tak miałem... JAkiś as źle złożył i brakowało mi regulacji na sprzęgłku.
Na pt na pierwszym mają być luźne zawory i na pierwszym na pompie ma pokazać sie paliwo?
Na dekielku zaworów jest kąt wtrysku dla danego modelu silnika i dopiero wtedy dobrze ustawisz .
może ktoś wyjmował sprężarkę a jest taka możliwość przestawienia zapłonu
na kole zamachowym przed GMP masz jak się nie mylę 5 10 15 20 kąt wtrysku jest 20"i na te 20 ma drgnąć paliwo na pierwszej sekcji przed GMP
Na razie ustawiony na słuch, na kole mam GMP, zanim jest PT, i na końcu albo W albo T,
Ustawiłem na PT zawory na pierwszym luźne były, na pierwszym na pompie pokazała się kropla a zapalić nie chciał, na tym znaku co ktoś zrobił na pompie wtryskowej był do przodu centymetr, wróciłem na stary znak i przyspieszyłem 1,5mm i mniej dymi ale jest bardziej agresywny i na razie tak zostawiłem,
Jeden majster mówił że na pt ustawić drugi że na to w czy t a czy tak czy,tak nie palił, trochę nanic samemu to sprawdzać ale co zrobić
Jano z tego co zrozumiałem kręcąc kołem zgodnie z obrotem przed znakiem gmp mam szukać znaków z kątami?
chyba pomyliłem z ifą ale przed gmp jakieś 20", dawno nie grzebałem przy zapłonie ale tak jak
napisał kolega koseś
ja nie mam na klawiaturze tego opisu ale ustawiają 24-29"
Nie mam nic na deklu, przejżałem go dokładnie
Dziś mam drugą szychtę podjade do mechaniorów z mpk oni zęby na tym zjedli,
A tak prawdę mówiąc Koseś dobrze napisał, to są Pruchna, które jeszcze ala mechanicy prawie do końca zniszczyli
Cylinderki ciekły- zaślepić, wtryski lały- powkładać byle co, luz na zawieszeniu- zamiast odkręcić przód i zrobić jak trzeba to włożył baran jakiś byle jaki że rozjeżyło prawie wszystko, a szkoda że zdjęcia węża pompy do chłodnicy nie zrobiłem, wstawki w trzech miejscach były, a filtr powietrza był najlepszy, jak już szkoda było kasy to od malucha mógł założyć
I taka jest prawda o tych maszynach, one by służyły naprawdę długo tylko jak były serwisowane tak jak były to są tego skutki jakie są
Filtry powietrza to oryginalne 2 do leya z turbem.
powinna być mosiężna okrągła blacha a na niej wybite ustawienia ale korek można przenitować w drugie miejsce, może ktoś ma i odczyta ale nie z silnika od rekorda.
Filtrma teraz taki
https://zapodaj.net/ea48d77f69bc3.jpg.html
Powietrza mu na pewno nie brakuje
Strony Poprzednia 1 … 46 47 48 49 50 51 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo