Odp: GG FORUMOWE
Być może uszczelka wadliwa i wypompowało olej do wody kanałem ciśnieniowym
+7/-0
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Hyde Park » GG FORUMOWE
Strony Poprzednia 1 … 467 468 469 470 471 … 593 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Być może uszczelka wadliwa i wypompowało olej do wody kanałem ciśnieniowym
Mam nadzieję, że chodzi o skrzynię korbową.... niestety musisz sam po kolei próbować wyeliminować, co poszło nie tak w tym rzetelnym remoncie.
Głowice były planowane? Rzetelna wymiana, a czy kluczem dynamometrycznym czy rurką dociągane?
Głowice nie planowane stwierdzono że nie trzeba mechanik jest ok nie byle paprak. A olej w wodzie czysty a w skrzyni pusto. Jak by zaciągnął z silnika to wydaje mi się że byłby ciemniejszy. A po remoncie dolewałem do skrzyni. A teraz jest pusto. Czy skrzynia ma połączenie z chłodnicą silnik. Może ktoś posiada jakiś schemat.
silnik ze skrzynią nie ma żadnego połączenia chłodnica jest z przodu to fakt ale nie ma ona żadnego połączenia z silnikiem chyba że ktoś ci coś źle popodpinał ale to raczej nie realne
a czy wywalało ci wodę przez korek od chłodnicy ewentualnie zbiorniczka wyrównawczego
O czym my w ogóle rozmawiamy u mnie płynu hamulcowego ubyło, i hamulców nie ma to pewnie tez skrzynia zassała, płyn.. Jak stwierdził, że głowic nie trzeba planować, na oko? Poza tym jak wymienia się uszczelkę to chyba dlatego że głowica właśnie wymaga żeby ją wyrównać... Szkoda zachodu zmień mechanika.
Głowice nie planowane stwierdzono że nie trzeba mechanik jest ok nie byle paprak. A olej w wodzie czysty a w skrzyni pusto. Jak by zaciągnął z silnika to wydaje mi się że byłby ciemniejszy. A po remoncie dolewałem do skrzyni. A teraz jest pusto. Czy skrzynia ma połączenie z chłodnicą silnik. Może ktoś posiada jakiś schemat.
Chwilę się zastanawiałem jak to skomentować......
Ty na pewno masz ZT? fortschritta?
Hmmm albo jakiś chujowy towar palisz...
grzegorzp napisał/a:Głowice nie planowane stwierdzono że nie trzeba mechanik jest ok nie byle paprak. A olej w wodzie czysty a w skrzyni pusto. Jak by zaciągnął z silnika to wydaje mi się że byłby ciemniejszy. A po remoncie dolewałem do skrzyni. A teraz jest pusto. Czy skrzynia ma połączenie z chłodnicą silnik. Może ktoś posiada jakiś schemat.
Chwilę się zastanawiałem jak to skomentować......
Ty na pewno masz ZT? fortschritta?
Hmmm albo jakiś chujowy towar palisz...
no własnie albo zmień dilera albo sam nie wiem bez urazy ale ktoś ci nieźle w głowie nakopał silnik nigdy z skrzyni nie zaciągnie oleju chyba że ty blok silnika nazywasz skrzynią to może i tak
przeanalizuj na spokojnie co sie wydarzyło i podpowiemy
No i co? Masz pełną chłodnice oleju?
Weź kolego to jakoś opisz po ludzku i się nie ośmieszaj,bo jak ci ze skrzyni biegów oleju ubyło to gdześ musi być wyciek na zewnątrz,No chyba że ten twój "rzetelny" mechanik podłączył powrót z orbitrola do zbiorniczka wyrównawczego,ale musiałby sie namęczyć żeby tak zrobić.
Sprawdź stan oleju w silniku na bagnecie,jak brakuje to znaczy że silnikowy ci wyrzuca do chłodnicy.
Albo jeszcze jedna wersja,że dokuczliwy sąsiad zrobił full serwis twojego traktorka.
Może to zbieg okoliczności że oleju w skrzyni nie ma ale nie mam pojęcia którędy uciekł. Są przecieki ale bez przesady żeby wszystko. A olej w chłodnicy silnika skąd. Tulej czy głowica?
A olej w chłodnicy silnika skąd. Tulej czy głowica?
U mnie akurat uszczelka, ale to nie reguła.
https://www.youtube.com/watch?v=N6OKND7a-kg
wypowiedź od 1:15 do 2:00 co o tym myślicie ? słyszę o tym nie pierwszy raz.
Brać brać A nie wkładać...... takie rzeczy to tylko w erze.....
Kupiłem kiedyś pole co było dzierzawione przez kilku chłopów i przy badaniu wyszło że fosforu i potasu zawartość bardzo niska i plony brat brata rodzil. Wiadomo że słomą i obornikiem można zasilić ale niczym to nie wykonalne.....
Dzisiaj musiałem wziąć się za mojego Knura, bo podczas uprawy pod pszenicę wypadł sworzeń osi ten od strony silnika. Most podszedł do góry i rozwalił koło pasowe silnika napędzające alternator i pompę wody. Wymieniam cały most ze wszystkimi szpejami. Trzeba wymienić koło pasowe. Chłodnica kilka dni temu zaczęła kapać to też trzeba ją będzie rozebrać i uszczelnić. W związku z wymianą kół na 23,1-26 trzeba pozbawić przystawkę wałków. Do tego pompa wspomagania co leżała już dłuższy czas na półce w końcu się doczekała. I jeszcze kilka innych drobiazgów.
Nie mam pretensji do losu. Tokarz dorabia mi tulejki do przedniej osi, reszta klamotów leży, kupowana za złotówki 1zł/kg.
Kumpel co mieszka 5 km ode mnie ma 6 letniego NH. 2 tygodnie temu rozwaliło mu zwolnicę przedniego napędu, nic nie przetrwało. Musiał kupić całą, kosztowała tyle co ZT 303 w dobrym stanie, kompletny i zarejestrowany.
To tanio kupił.... chyba używkę...
Nowa w serwisie kosztuje tyle co stado Fortschrittów.
pany mam pytanie
kto z was zakładał opony na tył do forsza w rozmiarze 650/65 r34 i jakie musza być wysokie żeby się wszystko zgrało ewentualnie jakie można założyć w tej szerokości ?
Marek jak ten sworzeń wypadł nie było śrub? Ja w zielonym zrobiłem sworznie dłuższe po 15cm, ale teraz bym zrobił jeden przez cały most i wtedy za h...... by nie wypadł
Co do zwolnicy w NH sąsiadowi rozpadła się tylna przynajmniej nazwał że to zwolnica 22tyś. go kosztowało
Cześć Czołem! Dawno mnie nie było xD Kurła żyje Co słychować tak w skrócie ? Lektóry mam na cały wieczór waszych bazgroł xD
Hej
Pajej ma zepsutego NH
Grzegorz 89 kupił trefny nawóz....
Gelek z Kosesiem robili kurs na kategorię "T"
O takie tam.
Strony Poprzednia 1 … 467 468 469 470 471 … 593 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Hyde Park » GG FORUMOWE
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo