Odp: SW 400 Leyland do ZT323
gelek daj jakiś numer do siebie to zadzwonię i powiem ci co i jak bo pisania jest za dużo ...
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Strony Poprzednia 1 … 47 48 49 50 51 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
gelek daj jakiś numer do siebie to zadzwonię i powiem ci co i jak bo pisania jest za dużo ...
Filtrma teraz taki
https://zapodaj.net/ea48d77f69bc3.jpg.html
Powietrza mu na pewno nie brakuje
możesz cyknąć fotkę z drugiej strony i pokazać jak masz zrobiony tłumik ?
Filtrma teraz taki
https://zapodaj.net/ea48d77f69bc3.jpg.html
Powietrza mu na pewno nie brakuje
No ma czym teraz oddychać
Jest mój numer w opisie. Piotrek ja dalej flachę Ci wiszę za wkład na pewno w tym roku podeślę
W Polsce numery są 9 cyfrowe A Ty masz 8.... I za groma nie chce mi się domyślać jakiej cyferki brakuje ....
Panie Tomku ostatniej więc jest 10 możliwości podpowiem, że brakuje 6
Cholera jak wrzucałem info mojego nowego hobbby to musiałem obciąć 6tkę
Foto wydechu
https://zapodaj.net/cac5f20222ce3.jpg.html
Tłumik jakby od 1614
Cholera jak wrzucałem info mojego nowego hobbby to musiałem obciąć 6tkę
Foto wydechu
wygląda jak od mtz turbo też miałem zamontowany w 323 , niestety rzemiosło miał denko iskrowe :stu: ja je po pewnym czasie wytłukłem i mocy przybyło. Obecnie pospawane 2 kolanka hamburskie nasadka odcięta od owego tłumika i kawał rury, a dokładnie to zespawanej z kilku kawałków od merca ze szrotu za 10 zł i tyle wystarczy do turba. Wywal ten labirynt.
A po co coś wyrzucać jak to jest ok i nic się z tym nie dzieje
Dziś wpadł niby kumaty kolega i trochę poustawiał na słuch zapłon, ale wruciłem do ustawienia jak było wcześniej bo mocno tłukło przy dodawaniu gazu, na razie zostało na tym że na wolnych leci jasno niebieski dym im bardzej przyspieszony tym większy a po dodaniu gazu porządnie ciemno czarno
Pozostaje pompa, rozrząd i może ktoś wymienił wałek od sw, na razie wiem że koło zamachowe jest przestawione
Witam koledzy. Właśnie zakupiłem 6ct107 może ktoś mnie poratuje zdjęciami mocowań silnika. I jeszcze jedno wyrzucaliscie chłodnice oleju silnikowego czy może zmienialiscie na taką od Bizona. Z góry dziękuję:-)
Chłopy pomożecie?:-)
No swapow na forum bylo sporo☺ niektore zdiecia powygasaly, ja mam oryginal ale po tylu latach czytania forum guczi podpowiem ci ze ponoc to prostrze niz pier.... :-) mi osobiscie podoba sie ta 6 i dzwiek aczkolwiek ifoska 4 ma zadowalajace spalanie, ile opini tyle zwolennikow i przeciwnikow 6ct :-) czekam na fotorelacje z swapu
Witam koledzy. Właśnie zakupiłem 6ct107 może ktoś mnie poratuje zdjęciami mocowań silnika. I jeszcze jedno wyrzucaliscie chłodnice oleju silnikowego czy może zmienialiscie na taką od Bizona. Z góry dziękuję:-)
a co tu trudnego przesuwasz na ramie mocowania wiza wi mocowań na silniku ostawiasz go idealnie w osi wałka sprzęgłowego żeby nie napierał na wałek tylko swobodnie siedział a mocowania same się ukażą jakie mają być czy wykorzystasz oryginalne mocowania czy wymodzisz jakieś sam to inwencja twórcza
Ja trochę naśmieciłem, Tomek wytłumaczył
Dzięki Androl o to mi chodziło:-) A możesz powiedzieć co z chłodnica oleju zrobiłeś? Przeniosles czy wymontowaleś?
Mój był bez chłodnicy olejowej. Zamontowaliśmy chłodnicę taką niewiadomego pochodzenia z przodu przed wodną. Okazało się po jakimś tam czasie że jest zbędna, i zawór na filtrze jest zamknięty. Wystarczy dbać żeby wodna była czysta.
http://i64.tinypic.com/jilx1l.jpg
http://i63.tinypic.com/30kuamp.jpg
http://i65.tinypic.com/vqimfs.jpg
http://i65.tinypic.com/198g9g.jpg
http://i66.tinypic.com/2yo7145.jpgJa trochę naśmieciłem, Tomek wytłumaczył
Andrzeju podparłeś mnie ilustracjami tak ze opis myślę ze jest kompletny :beer:
Strony Poprzednia 1 … 47 48 49 50 51 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo