Temat: IFA 2VD 8/8 SVL parę pytań
chciałem Wam pokazać pierwsze fotki mojego nowego cacka https://www.bikepics.com/members/aker6/ … 208%2F8SVL
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Inne nie wymienione » IFA 2VD 8/8 SVL parę pytań
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
chciałem Wam pokazać pierwsze fotki mojego nowego cacka https://www.bikepics.com/members/aker6/ … 208%2F8SVL
Galeria zdjęć https://www.bikepics.com/members/aker6/ … 208%2F8SVL
W związku z chęcią ożywienia silnika mam parę pytań:
- jakie były różnice między 15KM i 18KM? na tabliczce nie widać
- jakie rozruszniki pasują do tego silnika? były jakieś różnice między rozrusznikiem 2VD i 4VD?
- co powinno być przymocowane w tym miejscu?
4vd 8/8 svl chyba ma te same rozruszniki, nie jestem do końca pewny. A w tym miejscu gdzie strzałka to nie jest czasami pompa paliwa (podawcza)?
chciałem Wam pokazać pierwsze fotki mojego nowego cacka https://www.bikepics.com/members/aker6/ … 208%2F8SVL
Silnik od pompy deszczowni?
Niedługo będę u brata to zerknę, ma taka sama do deszczownie rurowej
Silnik od pompy deszczowni?
poprzedni właściciel dokładnie nie wiedział
http://www.iagro.pl/deszczownia,at-132860.html
Wygląda na pompke ręczną
Braciak pożyczył znajomemu pompę, a ze byłem u niego na chwilę i to wieczorem to już nie objezdzalem do tego znajomka obejrzeć co I jak. Mocno mi się zdaje, że ta brata pompa deszczowni też nie miała tej ręcznej pompki.
tak mam komplet
Te silniki chodziły w Multicar M22. Pasuje też do RS09 choc tam w wersji gt122 byl blizniaczy silnik ale 4 cyl z dwoma pompami wtryskowymi.
Brakuje ci pompki zasilającej na pewno. Pasuje z ify
Pompka ma zabezpieczenie na wypadek zerwamia paska klinowego pezestaje podawać paliwo
Poczatek wtrysku ustawiany poprzez podladki metalowe pod korpus pompy wtryskowej
Filtr oleju 1 odsrodkowy i 2 szczelinowy uruchamiany cieglem gazu
Posiada też świece żarowe w głowicy podłączone szeregowo plus kontrolka zarnik jak w ZT323
To tyle z ciekawostek
Drodzy forumowicze proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu a mianowicie nie mogę odpalić silnika takiego jak powyżej na zdjęciu. Gdy odkręciłem przewody paliwowe przy pompie to podczas kręcenia silnikiem paliwo praktycznie nie leci. Jaka może być tego przyczyna ? Gdyby była taka możliwość proszę również o wszelką dokumentację tego silnika.
Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć pomóc ?
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Inne nie wymienione » IFA 2VD 8/8 SVL parę pytań
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo