Odp: Ciekawe filmiki
skręt większy niż 323 spalanie bardzo niskie na hektar nie przekroczył 15 litrów, w końcu to 6ct 107 tylko na innym osprzęcie, plus chłodnica powietrza 190 km i 760 Nm.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Humor » Ciekawe filmiki
Strony Poprzednia 1 … 119 120 121 122 123 … 128 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
skręt większy niż 323 spalanie bardzo niskie na hektar nie przekroczył 15 litrów, w końcu to 6ct 107 tylko na innym osprzęcie, plus chłodnica powietrza 190 km i 760 Nm.
hyn to ciekawy sprzet szkoda tylko że juz go nie robią, maznaby wprowadzic za dopłata EHR i klime i ciągnik byłby lux
Pajej ehr to takie coś możesz założyć. Wersja z silownikiem do wajchę jaką jest obecnie albo wymienisz rozdzielacz na elektryczny i wtedy pod cewki się podpinasz. No a Klima to kwestia finansów
ja pisałem w kontekscie jak robili nowe, zastanawiam sie dlaczego te ciagniki nie wypaliły i nie zrobiły furory i dlaczego dalej ich nie klepia.
Jak nowy to pewnie też swoje kosztował a więksi to raczej w zachodni sprzęt szli zwłaszcza że unia dopłacala do nowych. No i taka mieszanka polsko-ukraińska to pewnie dla wielu obciach
Pewnie wykończyła go konkurencja z zachodu. Ciekawa jaka była jego cena jak wchodził na rynek i jak wypadł cenowo wobec innych.
Świat szedł do przodu a tu ktoś chciał ludziom wcisnąć jakieś gówno ze wschodu które niewiele się różni od K150- Tak ja oceniałem go z 10lat temu, bo taka była opinia somsiada który zapoznał się z marką.
A ja ostatnio gadałem z sąsiadem co jeździ na sprzęcie z najwyższej półki i mówił że widział kiedyś ślązak na wystawie i dziwi się że przestali to produkować. Są gospodarstwa które stać na drogi zachodni sprzęt ale są też mniej zasobni na dorobku i taki sprzęt byłby w sam raz. K9mfort mniejszy ale jednak sprzęt nowy i podzespoły sprawdzone. Taka to była jego opinia
Obecnie wersja t150k na Polskę z silnikiem o mocy 240 km kosztuje 326 tyś (https://allegro.pl/xtz-htz-242k-20-ciag … 00553.html) myślę że w przeszłości różnice pomiędzy nimi (czy to ukraińskimi czy polskimi składami) a zachodnimi były podobne. Głównymi czynnikami które zadecydowały o ich słabej sprzedaży był brak sieci dilerskiej, mało znana konstrukcja, ogólna niechęć do wschodu, brak prestiżu w momencie zakupu i typowe ruskie wykonanie. Oglądałem film na YouTube gdzie ruski jechali na biegun. Dotrzeć im się udało w niektórych miejscach wątpiłem w ich samochód a rozpadał się w zupełnie innych ( na prostej) i tak ostatecznie kontynuowali podróż na 3 kolach. Podobnie z ich ciągnikami wg filmiku jakiegoś ukraińca na gwarancji nowy htz miał kilka napraw między innymi wymianę kompresor klimatyzacji (zachodni zawiódł na elektrosprzęgle) spalone żarówki i jedną lampa jakieś inne problemy z elektryką w liczniku ponadto wycieki na wyjściu wału na przekładnie wom i z układu kierowniczego. Niby go nie zatrzyma ale irytujące są strasznie i od nowego oczekuje się czegoś więcej.
Prestiż słowo tego roku....
Widać niemcy i forszami robią https://www.youtube.com/watch?v=aKqe6xziRUU
ja pisałem w kontekscie jak robili nowe, zastanawiam sie dlaczego te ciagniki nie wypaliły i nie zrobiły furory i dlaczego dalej ich nie klepia.
Kupił byś to za około 300tysi ? Ja nie za te pieniądze można 5 letni markowy ciągnik kupić o podobnej mocy .
Silniki pewnie też norm spalin by nie przeszły bo to konstrukcja starsza niż ja .
Kiedyś rozlewali wodę amoniakalna u sąsiada i obejrzałem to sobie dokładnie i wyglądało to jak z pod siekiery robione w garażu, może ruski wystrzelił rakietę w kosmos ale maszynami rolniczymi jakoś mnie nie przekonuja.
Akurat silniki ukraińcy zmieniali kilkukrotnie więc pewnie nie są starsze od Ciebie chociaż zawsze to były wersje V6 i v8 jest też obecnie wersja z układem common rail zastosowana do ruskiego silnika i na Europę zachodni silnik ( FPT-Iveco N67 ENT).
Nie tylko Ciebie nie przekonują ruskie maszyny cała Europa widzi miejsce gdzie można upchnąć traktory i samochody a nie stanowiące dla nich konkurencji z tąd tak chętnie pozwalają na import ludzi i towarów z Ukrainy.
slazak od t 150 rożni się np. zawieszenie i układ kierowniczy nie jest to już ciągnik łamany a posiadający zwrotnice, silnik andrychowski a nie jamz, skrzynia biegów 4 a nie 3 cena slazaka w 2004 roku wynosiła 170 tys. netto w ofercie za dopłatą był tuz przedni ,klima,koła bliźniacze, i obie osie skrętne. wyszło ich bardzo mało większość na rynek zagraniczny Węgry, Austria.powiem tyle ze po pierwszym roku użytkowania jestem z niego bardzo zadowolony pod względem komfortu i trakcji, jest bardzo wyważony, prawie 50na50, różnica wynosi jakieś 150 kg według danych producenta.
Jak już mowa o wschodnio europejskich konstrukcjach to może też warto wspomnieć o terrionie. Jak byłem w Holandii w 2006-2007 roku to pamiętam że tam dość dużo o nich pisali w gazetach rolniczych. Wtedy miał jeszcze nazwę kirovets ale później zrobili jako osobną markę. Przedni most carraro, skrzynia zf, hydraulika Bosch i silnik deutz
http://en.terrion.ru/products
A Pronar 1523A w 2004 roku netto 140 tys.
Vistula dla Ciebie ale już kupiłeś jednego kolosa
https://www.youtube.com/watch?v=BbjZpQZxPqA od 40,30min Ciekawa dmuchawa, wydajność spoko i dość wygodne bo nie trzeba wywrotki
ja zawsze mówiłem że te john deery to sie do niczego nie nadaja
Koseś weź to jakoś wytłumacz.
mi się wydaje ze to przez 4 jednakowe koła i równo rozłożony nacisk na nie oraz jednakowy moment obrotowy nadany na te koła tak czyni ale czy dobrze mówię to niech mnie ktoś poprawi
jednym słowem co by w jcb nie było tam zrobione to efekt jest powalający
Strony Poprzednia 1 … 119 120 121 122 123 … 128 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Humor » Ciekawe filmiki
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo