9,941

Odp: GG FORUMOWE

Zrób próbę przyspawaj zwykłym spawewm do stali  kawałek prętu z jednej strony i przełam na stronę spawu,  jak spaw odejdzie od tego ustrojstwa i zostanie dziura to żeliwo,  jak pęknie spaw na środku to będzie znaczyć że to stal a nie żeliwo.  Inna metoda to przyłóż szlifierke,  żeliwo przy cięciu daje mało iskier.

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

9,942

Odp: GG FORUMOWE

Dzięki

9,943

Odp: GG FORUMOWE

a od jakiego to modelu jest ?

Nie ma to jak FORTSCHRITT

9,944

Odp: GG FORUMOWE

1523

9,945

Odp: GG FORUMOWE

przed spawaniem dobrze zukosować krawędzie aby był dobry przetop.

9,946

Odp: GG FORUMOWE

Marku tak zrobiłem ładnie wyszło jutro trochę oszlifować i przymierzać czy spaw nie ściągnął

9,947 Ostatnio edytowany przez tomek 323 (2019-02-28 21:43:05)

Odp: GG FORUMOWE

a dzwoniłeś do kania wałcz
http://www.kania.agro.pl/sklep-czesci-zamiennych
braliśmy od nich dwa ciągniki niedawno i byliśmy na sklepie i na warsztacie i w biurze ogółem spoko goście

a i jak by pasowało od 1221 to może i bym mógł to załatwić

Nie ma to jak FORTSCHRITT

9,948

Odp: GG FORUMOWE

Łysy Tomeczek jeszcze tam był?

E 516 na części
Telefon 695 076 269

9,949 Ostatnio edytowany przez Pietia (2019-02-28 22:33:01)

Odp: GG FORUMOWE

Tomek Mateusza znam od dawna zawsze od niego zaczynam większość części biorę od niego zawsze doradzi pomoże ale w tym przypadku rozłożył ręce.

1221 ma inne mocowanie

9,950

Odp: GG FORUMOWE

Laszek napisał/a:

Łysy Tomeczek jeszcze tam był?

nie wiem czy o tym samym mówimy ale gadaliśmy z szefem tego przybytku jak byliśmy na miejscu taki gość z czarnym zarostem spoko typ

Nie ma to jak FORTSCHRITT

9,951

Odp: GG FORUMOWE

Grzegorz89 napisał/a:

silnik zaczał mi się lać w zeszłym roku i mimo wymiany uszczelniacza dalej ciekł. Teraz spolerowalem wałek, i założyłem milimetr ciasniejszy to sadzi bokiem z korpusu. Sekcja zębata ma za duże ubytki ciśnienia, mimo że talerze normalnie się kręca.
Grześ tam nie ma pewności czy też za chwilę nie będzie to samo. To wszystko stare,  a ja na samo sprawdzenie do sporzedania złożyłem i ciekł dopiero po jakiś 20 minutach, także komuś wcisnałby, ale nie będę chujkiem żebym się z kimś później siepał. Poza tym tam lewy silnik ma swój numer a prawy swój. trzeba byłoby zamieniac pompę z lewej na prawa lub odwrotnie. Myślę jak się nie sprzeda bez ukrywania tej wady w przeciagu tygodnia półtorej to podjadę mam w Kraśniku sklep co maja te pompy zębate. bez 3 weża. Jednak nie przejmuję się tym zbytnio, bo o ile na mieszadle możę się silnik zatrzymać, to na talerzu raczej nie ma opcji. Kupiłem na dniach vicona na ślasku w razie jakby coś się strasznie sprawa rypła smile

Daj znać jak coś dobierzesz.A przed silnikiem od mieszadła jest zawór przelewowy którym regulujesz kiedy mieszadło ma się załączyć i on chroni silnik gdyby coś się zablokowało.Jakby co  to mam schemat hydrauliczny do rozsiewacza.Sprawdź jeszcze wolny spływ bo on od tego jest żeby spuścić wszystkie przecieki wewnętrzne na silnikach.

9,952

Odp: GG FORUMOWE

NIe zagłębiałem tematu mieszadła, ale myślałem, że ten zawór jest od regulacji obrotów mieszadła. Jak kręcę to zmienia obroty. Spływ wolny raczej drożny. Jakby były większe przekroje tych rurek to może dawałoby radę bez wycieków.

9,953

Odp: GG FORUMOWE

Grześ jak możesz to zobacz jak u Ciebie ida przewody olejowe zasilajace silniki od talerzy. Nigdy nie interesowało mnie ale jakoś mam bezsensownie podłaczone, ale o dziwo działa. Prawy silnik ma zasilenie, a jego powrót jest zasileniem drugiego. Jednak zanim do silnika dojdzie jest wpięty w powrót (return) i tak wychodzi, że lewy silnik jest podłaczony tylko do powroty. W normalnym razie to nie powinien się lewy kręcić, bo olejowi powinno być lżej wrócić do ciagnika. Chyba, że na trójniku w środku jest jakaś kulka czy zaślepienie, a skręcone wszystko, żeby węże były sztywno ? :hmm:

9,954 Ostatnio edytowany przez grześ67 (2019-03-02 00:12:19)

Odp: GG FORUMOWE

Jutro po południu Ci sprawdzę bo dziś jestem na  drugiej zmianie a jutro mam ranną.Podaj mail-a to podeślę Ci schemat hydrauliki.
Silniki Hydrauliczne połączone są szeregowo ciśnienie idzie na regulator przepływu
(reguluje obroty tarcz) następnie na zawór wyłączający napęd na tarcze potem na prawy silnik z wyjścia prawego silnika na zasilanie lewego silnika wyjście lewego silnika idzie na powrót.
Z każdego silnika jest wolny spływ i z silników od tarcz i z silnika od wygarniaczy i z silnika mieszadła.Silniki od tarcz mają wg. dokumentacji 22.5 cm sześciennego pojemności.Silnik wygarniaczy ma 315 cm sześciennych silnik mieszadła 160 cm sześciennych.

9,955

Odp: GG FORUMOWE

irencia20@wp.pl

9,956

Odp: GG FORUMOWE

Poszło na mail-a.

9,957

Odp: GG FORUMOWE

potrafi ktos przeliczyc N z mg/l na kg/ha.
Kolega z moich okolic zronił próby i wyszło mu 32-45mg/l NO3 plus NH3 ile to bedzie w kg/ha

Rolnik z powołania:-)

9,958

Odp: GG FORUMOWE

grześ67 napisał/a:

Poszło na mail-a.

NIc nie dotarło jeszcze,

9,959

Odp: GG FORUMOWE

Pajej napisał/a:

potrafi ktos przeliczyc N z mg/l na kg/ha.
Kolega z moich okolic zronił próby i wyszło mu 32-45mg/l NO3 plus NH3 ile to bedzie w kg/ha

1 ha to 1 000 000 litrów gleby na każde 10 cm profilu glebowego
32 mg to 32kg/1000 000 litrów czyli na 10 cm profilu ma 32-45 kg azotu. Jak to 1 klasy pioch to bieda ale ujdzie w tłoku, ale na lepszych glebach to , jak mawiał śp mój znajomy góral  Wojciech Głód, "bido taka, ze siekiero nie urąbies"

Małe świństwa mówi się głośno... Wielkie - szeptem. Prawdy natomiast nie mówi się w ogóle. Kto wie czy każda prawda nie jest w gruncie rzeczy największym świństwem? więcej
Marek Hłasko - Ósmy dzień tygodnia

9,960

Odp: GG FORUMOWE

kolega twierdzi ze jest wiecej niz w inne lata

Rolnik z powołania:-)