Odp: woda w oleju
Dym z odmy coś z pierścieniami chyba że jakiś wymiennik woda-olej.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » woda w oleju
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Dym z odmy coś z pierścieniami chyba że jakiś wymiennik woda-olej.
Dziś zdejmę wymiennik sprawdzę tuleje a że dym z odmy to przy przegrzaniu pewnie pękły zapiekły się pierścienie najgorsze to że silnik wtedy stracił na mocy i ciśnienie spadło poniżej 0,5 bara więc pewnie i panewki dostały w d... Raczej plan jest kupna 303 i po okresie wiosennym przekładka silników albo do 323 sw400 wkladanie
Te silniki przepracowały juz wszystkie motogodziny więc nie licz że kupisz coś dobrego. Rozbierz stary na części i sprawdź, panewki , głowice...
Dziś zdejmę wymiennik sprawdzę tuleje a że dym z odmy to przy przegrzaniu pewnie pękły zapiekły się pierścienie najgorsze to że silnik wtedy stracił na mocy i ciśnienie spadło poniżej 0,5 bara więc pewnie i panewki dostały w d... Raczej plan jest kupna 303 i po okresie wiosennym przekładka silników albo do 323 sw400 wkladanie
Trochę daleko, mój 303 z idealnym silnikiem idzie na sprzedaż.
Zakładaj leylanda albo inny silnik szóstkę z turbiną. Całkiem inny ciągnik ,aż chcę się nim wtedy pracować.
Właśnie po przemyśleniach. Przejściach z 323 odpuściłem ten temat w niedzielę jadę po ursusa 1614 a 323 będę w wolnej chwili albo reanimował silnik albo jak kolega wyżej wkładał leylanda
to jak już to nie ursusa tylko zetor zts 12145 albo 12245
Dołożysz różnice?😀to nawet 1634 czy zts 16245 tylko musisz dołożyć😛
tylko w 12 lepsza skrzynia .
W 6 turbo też bywała skrzynia czwórka ale w 1614 chyba najrzadziej występuje najczęściej jak właściciel sam zmienił bo tak chyba tylko na export szły.
No bo ta 3 biegowa skrzynia to o kant dupy rozbić do niczego te biegi mam styczność z 3 rodzajami 4 biegowych skrzyń synchro zwykła 4 i ta najszybsza to do transportu ta najszybsza jest super no i musi zwalniacz działać bo bez niego to kicha 4 synchro jak zgrzyta to juz trup a zmiana synchronizatorów jest kosztowna i nie na wiele działająca
Tylko że 4 to jak w fortschrittach nie są zbyt lubiane przez awaryjnosc
Właśnie po przemyśleniach. Przejściach z 323 odpuściłem ten temat w niedzielę jadę po ursusa 1614 a 323 będę w wolnej chwili albo reanimował silnik albo jak kolega wyżej wkładał leylanda
Jak szukasz w miarę taniego ale mocnego i prostego woła do pracy to szukaj Case 1255XL. Nie do ***, polska 6 turbo nie ma startu i spalanie też bardzo dobre.
No ja tam też odradzam te polskie 6
"To już było to było przerabiane" cytując kolegę
Ja sie trochę do zachodnich zdradziłem ceny części dostępność itd mnie przeraża @bartek ma case miałem siewniki amazone rozsiewacze i przy remontach jak płaciłem słono odechciało się teraz siewnik polonez rozsiewacz uni mxl i uchowaj boże spokój mam a części w mięsnym albo w monopolowym taki case już też swoje zrobił i tak samo nie młody jak taka 16tka więc równie dobrze sypać się może. Ogólnie to reguły nie ma nowe się sypią we wsi jest nh CS kombajn i więcej stał jak kosił gdzie mój bizon wykosił swoje 100ha i po ludziach to samo bo jego klienci przyszli do mnie a awarie miał taką bizon że spalił się słupek Aku od taka awaria...
Wracając do tematu ify cieknie wymiennik ciepła na uszczelce na dole nie wiem jak nazwać ale wyjąłem tłoki zaczynając od baku to ostatni i przed ostatni dostał ostro na panewkach przerysowane ostro na wale rys nie widać ale panewki szrot na 2 i 1 łapał na tłoku bo tłoki czerwone i miałem problem sam wybić z tulei panewki już w lepszym stanie
Tez mam porownanie polskich i zachodnich maszyn, fajt ze czesci do zachodnich drozsze ale jak jakis podzespol dobrze sie zrobi to na wlasny uzytek trzyma dożywotnio a z polskimi różnie to bywa. Znajomy miał też siewnik poloneza od nowości, cały czas pod dachem a ścieżki oo dwóch latach już nie chciały chodzić. To samo z rozsiewaczem, zawsze umyty i zakonserwowany a po dwóch latach farba odłaziła i do piaskowania i malowania. Ale co tam, każdy robi po swojemu. Swoją drogą nie tutaj miejsce na tą dyskusję bo tu o silnikach w kombajnach
No dokładnie temu zmieniłem temat:D ale mam poloneza juz 3 sezon i ścieżki odziwo działaja w wiekszosci czasu stoi na dworze ale pod plandeką. Decyzja zapadła bedzie jutro Ursus 1634 exportówka
No dokładnie temu zmieniłem temat:D ale mam poloneza juz 3 sezon i ścieżki odziwo działaja w wiekszosci czasu stoi na dworze ale pod plandeką. Decyzja zapadła bedzie jutro Ursus 1634 exportówka
sorki że wtrącę swoje 3 grosze ale kup ze zdrowym silnikiem jest wielki problem remontami a zwłaszcza z głowicami resztę da się ogarnąć
wróciłem z 1634 98 rook exportówka do niemiec przyjechał na kołach 110km zero wycieków po drodze mam na nadzieje ze udany bedzie wymieniłem oleje filtry i jutro w pole
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » woda w oleju
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo