101

Odp: John Deere

Witam mam problem z John deere 1640 nie działa wspomaganie zapala się kontrolka od ciśnienia oleju hydraulicznego. Pompę zregenerowałem i nic nie pomogło. Ciągnik ma zewnętrzny rozdzielacz na 3 pozycje jak da się na 1 to jest taki dźwięk jakby pompa chodziła na sucho  na drugiej też. A na 3 czyli kipowanie chodzi dobrze ale podnośnik reaguje na dźwignie od kipowania.  Czy uszkodzony jest rozdzielacz?

102

Odp: John Deere

Jeżeli przed regeneracją pompy wszystko działało to są tylko dwie opcje, albo źle podłączona pompa albo źle złożona, ja bym stawiał na to pierwsze.

Tel.795-243-626
Trudno jest byc ***, ale ktoś to musi robic...
https://web.facebook.com/JanMir-1851091 … page_panel
http://www.janmir.com.pl

103

Odp: John Deere

No i jeszcze poziom oleju...

104

Odp: John Deere

Przed regeneracja były ty same objawy

105 Ostatnio edytowany przez jamir12 (2018-10-02 09:16:43)

Odp: John Deere

Jak dobrze pamiętam to przed pompą jest jeszcze filtr który też może psocić a to jest pompa tłoczkowa więc powietrze też popchnie a to już będzie czynić "cuda" w hydraulice. Ta pompa powinna mieć jeszcze taki zbiorniczek przy chłodnicy jakby wyrównawczy i on też jest bardzo ważny żeby był drożny. Sprawdź jeszcze ciśnienie jakie masz na działającym wyjściu i czy jest stałe.

Tel.795-243-626
Trudno jest byc ***, ale ktoś to musi robic...
https://web.facebook.com/JanMir-1851091 … page_panel
http://www.janmir.com.pl

106

Odp: John Deere

Od niedawna mam na podwórku zielonego...
Ma parę tematów do zrobienia. No nie ma instalacji pneumatycznej. Oryginalne kosztują w h.... A u mnie to on  w żniwa zobaczy przyczepę...
Myślałem zrobić jakąś zmotę. Generalnie instalacja 1 obwodowa. Przyszedł mi do głowy szalony pomysł sterowania elektrozaworem podpiętym pod włącznik świateł stop.
W sieci znalazłem tyle że nie tylko ja mam takie pomysły. Między innymi Pajej się tym interesował....
Ktoś coś podpowie albo wybije mi to z głowy?

107

Odp: John Deere

Ja 2 lata temu też założyłem do reni, zdaje egzamin znakomicie.

108

Odp: John Deere

Sąsiad grzebie przy traktorach i też w ten sposób działa. Z tego co mówił nikt nie zglaszał reklamacji

E 516 na części
Telefon 695 076 269

109

Odp: John Deere

Krzysiek napisał/a:

Od niedawna mam na podwórku zielonego...
Ma parę tematów do zrobienia. No nie ma instalacji pneumatycznej. Oryginalne kosztują w h.... A u mnie to on  w żniwa zobaczy przyczepę...
Myślałem zrobić jakąś zmotę. Generalnie instalacja 1 obwodowa. Przyszedł mi do głowy szalony pomysł sterowania elektrozaworem podpiętym pod włącznik świateł stop.
W sieci znalazłem tyle że nie tylko ja mam takie pomysły. Między innymi Pajej się tym interesował....
Ktoś coś podpowie albo wybije mi to z głowy?

Zrobiłem w jednym ciągniku takie coś. Powiem tak gra nie warta świeczki. Odkąd kupiłem TMa to przerobiłem hamulce na hydrauliczno-pneumstyczne i tak to najlepiej rozwiązać. Hydraulicznymi hamuje się jak samochodem a nie zero jedynkowo

Rolnik z powołania:-)

110

Odp: John Deere

Pytanie jaki zawór. Normalnie otwarty pod prądem zamyka dopływ i otwiera drogę dla powietrza z węża idącego do przyczepy? Bo zamknąć nie wystarczy chyba...
Otwarcie powietrza z węża robić z jakimś dławikiem czy jak najszybsze?

111

Odp: John Deere

Tak jak piszesz musisz kupić taki zawór żeby był w stanie wypuścić powietrze z przyczepy. Dławików żadnych nie dawałem.
Nie wiem dlaczego nie chcesz w przyczepie przerobić hamulców

Rolnik z powołania:-)

112

Odp: John Deere

Czyli z hydraulicznych jesteś zadowolony tak? A olej to bierze ze skrzyni czy jest jakiś osobny tylko do tego?

E 516 na części
Telefon 695 076 269

113

Odp: John Deere

Właśnie kończę robienie pneumatyki w swojej kubocie , koszt pneumatyki bez sprężarki to jakieś 2800zł na części   i trochę roboty. Sprężarka to oddzielny temat, zależy czy jest miejsce gdzie ją zamontować, ceny zaczynają się od 1700zł  i w górę.

114

Odp: John Deere

Laszek napisał/a:

Czyli z hydraulicznych jesteś zadowolony tak? A olej to bierze ze skrzyni czy jest jakiś osobny tylko do tego?

Bardzo jestem zadowolony, bardziej niż z pneumatycznych. Olej bierzemy ze skrzyni, w ciągnikach które mają osobny zbiornik na olej hydrauliczny to huba z niego bierze. Koszt siłownika hydrauliczno pneumatycznego do przyczep rok temu wynosił 250zł za koszt zrobienia pneumatyki w ciągniku to policzcie ile przyczep przystosujecie

Rolnik z powołania:-)

115

Odp: John Deere

Krzysiek napisał/a:

Pytanie jaki zawór. Normalnie otwarty pod prądem zamyka dopływ i otwiera drogę dla powietrza z węża idącego do przyczepy? Bo zamknąć nie wystarczy chyba...
Otwarcie powietrza z węża robić z jakimś dławikiem czy jak najszybsze?

Do zaworu elektrycznego kupujesz 2 sitka jedno regulowane jest tam na nie miejsce. Tym regulowanym tłumisz spust, na ostro trochę średnio..
U mnie koszt był mały. Sprężarka od c-330 100 zł zawór spustowy nie pamiętam ile i przewody, resztę miałem.

116

Odp: John Deere

Co do zaworu elektrycznego to fajnie jak się nic nie dzieje ale w razie wypadku (nie daj Boże śmiertelnego) to może być nie ciekawie
chociaż montaż  samemu pneumatyki to też nie do końca legalne  ale to się tak nie rzuca w oczy że to samoróbka.
Przerabiając przyczepę na hamulce hydrauliczne trzeba jeszcze dokładać zbiornik z sprężonym azotem i zawór który samoczynnie wpuści azot do układu po odpięciu się przyczepy inaczej przyczepa nie przejdzie przeglądu.

117

Odp: John Deere

Janusz M6040 napisał/a:

Co do zaworu elektrycznego to fajnie jak się nic nie dzieje ale w razie wypadku (nie daj Boże śmiertelnego) to może być nie ciekawie
chociaż montaż  samemu pneumatyki to też nie do końca legalne  ale to się tak nie rzuca w oczy że to samoróbka.
Przerabiając przyczepę na hamulce hydrauliczne trzeba jeszcze dokładać zbiornik z sprężonym azotem i zawór który samoczynnie wpuści azot do układu po odpięciu się przyczepy inaczej przyczepa nie przejdzie przeglądu.

O tym zaworze i zbiorniku azotowym gdzieś czytałem. Problemu nie ma z tym w przyczepie typu tandem bo jak się odczepi to sama się dobrze wyhamuje (chyba że tandem z osiami typowo na środku gdzie ma zawsze równowagę)

E 516 na części
Telefon 695 076 269

118

Odp: John Deere

Janusz M6040 napisał/a:

Co do zaworu elektrycznego to fajnie jak się nic nie dzieje ale w razie wypadku (nie daj Boże śmiertelnego) to może być nie ciekawie
chociaż montaż  samemu pneumatyki to też nie do końca legalne  ale to się tak nie rzuca w oczy że to samoróbka.
Przerabiając przyczepę na hamulce hydrauliczne trzeba jeszcze dokładać zbiornik z sprężonym azotem i zawór który samoczynnie wpuści azot do układu po odpięciu się przyczepy inaczej przyczepa nie przejdzie przeglądu.

Na przegląd jadę ciągnikiem co ma hamulce pneumatyczne i nie ma problemu

Rolnik z powołania:-)

119

Odp: John Deere

Krzysiek jaki model tego jelenia? Może pisałeś ale przeoczyłem

120 Ostatnio edytowany przez Krzysiek (2024-12-12 22:30:49)

Odp: John Deere

6910 autoquad 5x4


Dzięki Panowie będę działał